Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Bottas haalt al 351 op het rechte stuk:

aangepast door Monterey Jack
Geplaatst:

En de tijden?

Als ze in de kwali voor de Mercs geraken kunnen ze er in de race wel voor blijven misschien.

8 minutes ago, Lotuzzz said:

En de tijden?

Als ze in de kwali voor de Mercs geraken kunnen ze er in de race wel voor blijven misschien.

11:48

Only for Lewis Hamilton to go even quicker... a 1:46.489 for the world champion. Hamilton tops the timesheets by three tenths as Rosberg radios in that something has got caught in his W06 cockpit.

11:47

And those supersofts take Nico Rosberg to a new fastest time around this circuit - 1:46.812.

Zijn wel de eerste op Supersoft

ZYGHuryHT7WDAhELDzCL_Dual%20carriage.jpg

SkyF1 Blog: http://www.skysports.com/f1/live-blog

Geplaatst:

Leek geen harde crash maar toch meteen dat wiel weg vanachter. Zot eigenlijk.

Geplaatst:
7 minuten geleden zei Polygoon:

Leek geen harde crash maar toch meteen dat wiel weg vanachter. Zot eigenlijk.

Beter een afgebroken ophanging dan een vervormd chassis. Komt bij de ophanging ook superlicht moet zijn. Onafgeveerd gewicht telt dubbel..

Keuzes..

Geplaatst:

Air Rosberg

Citaat

Een groep coureurs woonachtig in Monaco reisde woensdag samen naar Baku. Aan boord van 'Air Rosberg', zoals het vliegtuig op sociale media genoemd wordt, zat naast de Mercedes-coureur ook onder meer Max Verstappen. Rosberg maakte deze korte video van de trip, met onder meer bijzondere beelden van een schaars geklede David Coulthard.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nog nóóit gedaan voor een F1-race, maar gezien 't een nieuw circuit betreft waar ik wel eea van hoop ... net de free practice binnengehaald, ga 'k eens op 't gemak bekijken.

Geplaatst:
Op 16-6-2016 om 23:02 zei dragonfly:

Mja heb je het gezien? Er zitten echt wel een paar gevaarlijke plaatsen in waar het zondag zeker fout gaat aflopen

Part of the job toch. Grenzen opzoeken en er net niet over gaan.  Zie je de rijders in de iomtt janken dat er in de bochten niet genoeg uitloopstroken zijn??

Geplaatst:
22 hours ago, PJH said:

Kun je zo'n race streamen over 4G? :D

edit: waarschijnlijk Edge daar in dat gebied :D

Digitale tv met zo een antenne. @ir_fuel heeft dat voor de ipad. Als er een zender is die het uitzend via dat medium is het gewoon nog een stroom groep, tv en apple tv regelen en we kunnen de ipad streamen naar de tv :)

Geplaatst:

Aan die toren is dat toch echt absurd smal :shock:

Hamilton laat het afweten de laatste 2 sessies. Constant blokkeren en nu een tik tegen de muur en er uit :(

Geplaatst:

wat een idioot circuit is me dat :(

verschil tussen Rosberg en de rest: wtf???

Geplaatst:

Qualif nog niet gezien, wel de P1 en P2 helemaal uitgekeken, gisterennacht. Zalig circuit :inlove: 

Geplaatst:

Ik vind 't ook tof! Een spannende race verwacht ik niet. Wel veel SC en FCY.

Wat een zalige race. Kan mij niet herinneren dat ik al ooit zoveel inhaalacties gezien heb. 

aangepast door exTB
Geplaatst:

Maar de spanning voorin trekt op niet veel.

Hamilton kan een pak zagen

Geplaatst:

"Rosberg’s dominace was underlined recording his first ever grand slam in Formula One, pole position, lead every lap, fastest lap and victory."

Rosberg-2.jpg?v=20160619164757

Geplaatst:

Ook wel na ongeveer elke race hetzelfde liedje 

Geplaatst:
3 uur geleden zei Riskitalltowin:

Ook wel na ongeveer elke race hetzelfde liedje 

Idd, volgens Wolff altijd een mirakel dat Rosberg de finish haalde als hij gewonnen is :lolz: 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid