msxx 7.828 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 1 minuut geleden, Martini Racing zei: Ze weten nog niet eens waarom de huidige wagen niet presteert. Er is een probleem (of meerdere) dat ze maar niet kunnen vinden in de windtunnel/ simulaties. Zo kan je moeilijk een nieuwe wagen ontwikkelen, het probleem zal er evengoed zijn. Los daarvan hebben ze operationeel ook veel problemen. Heb je ooit een McLaren een snelste pitstop zien maken? Zelfs een team als Sauber doet het op dat vlak beter. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 1 hour ago, Martini Racing said: Ze weten nog niet eens waarom de huidige wagen niet presteert. Er is een probleem (of meerdere) dat ze maar niet kunnen vinden in de windtunnel/ simulaties. Zo kan je moeilijk een nieuwe wagen ontwikkelen, het probleem zal er evengoed zijn. Weet het team zelf het niet, of weten de bazen het niet? Er is al een hele poos zware onrust bij het personeel, omdat ze de onkunde van het management niet langer kunnen zien. Misschien durft het management gewoon geen actie ondernemen. Er moet heel wat veranderen, dat is zeker. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 Denk dat Ron Dennis in het vuistje lacht Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 4 uren geleden, TCT zei: Boullier dus, al is boulet ook toepasselijk. Ej, aaft a kalm hee petj. Mgv, Boulet Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 Op 2/07/2018 om 10:49, Maxime S zei: Leuke GP, maar niet uitzonderlijk. Moeilijke race alweer toch voor Vandoorne. Echt jammer. Wanneer gaan er bij McLaren eens koppen rollen. Die situatie moet daar toch stilaan niet meer houdbaar zijn? De mechaniek laat nog altijd zwaar te wensen over, Alonso zit bij elke GP openlijk zijn beklag te doen over de teamradio en maakt het team belachelijk, de auto's halen met moeite Q2 en in de race kan Alonso dankzij zijn uitzonderlijk talent en mits wat geluk voor hem, hooguit 2-3 punten pakken. Dat kan toch niet meer blijven duren? Gans dat management moet daar buiten en er moet een totaal nieuwe wind komen als je't mij vraagt! Zijn er trouwens nog die zich storen aan die veel te fancy djingels, muziekjes en schermen tijdens de GP? Ik heb altijd het gevoel dat ik Gran Turismo 4 aan het spelen ben op de Playstation met al die geluidjes enzo. Bizar. 21 uren geleden, Luv4DLM zei: Inderdaad, lijkt me wel een goeie zaak.https://www.autowereld.be/autonieuws/formule-1/eric-boullier-houdt-het-bij-bekeken-bij-mclaren-f1.html?utm_campaign=Echobox&utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1530701198 Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk Ik had het voorspeld Nee serieus... even hopen dat daar nu snel orde op zaken kan worden gezet. Quote
0231 172 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 Er zijn meer en grotere problemen of Boullier hoor bij kak laren. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 6 juli 2018 Geplaatst: 6 juli 2018 13 uren geleden, 0231 zei: kak laren. Quote
msxx 7.828 Geplaatst: 6 juli 2018 Geplaatst: 6 juli 2018 Alonso over het hebben van géén rol in de besluitvorming. Hoe hard kan je jezelf tegenspreken in drie zinnen :D "I was not consulting, I was informed about all the changes and all the new possibilities. Stoffel had been informed. Obviously I had more experience with Andrea than Zak, who only knows Andrea [Stella] for one year, and he wanted my opinion and how I see Gil and things like that. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 6 juli 2018 Geplaatst: 6 juli 2018 Ze gaan weer werk hebben bij RedBull aan de auto van Verstappen. In FP1 uitgevallen met een kapotte versnellingsbak en in FP2 zette hij zijn auto in de muur. Quote
PJH 21.020 Geplaatst: 7 juli 2018 Geplaatst: 7 juli 2018 Fameuze crash van Hartley nu net 'k zou er niet willen inzitten als je zo nose first onder de bandenmuur gaat Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 8 juli 2018 Geplaatst: 8 juli 2018 Leuk einde zo dicht op elkaar Pech voor Bottas Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 8 juli 2018 Geplaatst: 8 juli 2018 Altijd "You are the best fans!" en "Best crowd!" maar dan wel weglopen van Brundle voor de interviews na de race. Sore loser. 1 Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 8 juli 2018 Geplaatst: 8 juli 2018 https://www.express.co.uk/sport/f1-autosport/985739/Lewis-Hamilton-interview-Sky-Sports-British-Grand-Prix-Kimi-Raikkonen-incident-F1-news Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 8 juli 2018 Auteur Geplaatst: 8 juli 2018 Op de persconferentie maakt Hamilton een statement dat het niet toevallig is dat er twee races op rij er Mercedessen uitgetikt wordenbij de start... "Tactics". Had hem nu sneller gestart gehad, had het wel niet gebeurt... Langs den andere kant zijn die Ferrari's retesnel geworden bij het starten... Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 9 juli 2018 Geplaatst: 9 juli 2018 Hamilton is toch wel de Neymar van de F1. 2 Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 9 juli 2018 Auteur Geplaatst: 9 juli 2018 Zijn manier van sorry zeggen dus... Quote
#166 276 Geplaatst: 9 juli 2018 Geplaatst: 9 juli 2018 niet de eerste keer dat 'm 'dumb shit' verkoopt. langzame leerling. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 10 juli 2018 Geplaatst: 10 juli 2018 Ik heb blijkbaar iets gemist...? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.