Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tactiekbespreking bij McLaren:

giphy.gif

Hamilton rijdt van de start 25 ronden op ultra, McLaren gaat op 30 ronden van het eind naar Medium :fp:

Geplaatst:

Track wordt ook heter en heter... Ik denk dat vele een tweestopper gaan maken...

Geplaatst:
Just now, TCT said:

Track wordt ook heter en heter... Ik denk dat vele een tweestopper gaan maken...

Wel mooi in de top 10, was me niet opgevallen. 

Geplaatst:

Daarmee dat het wel eens niet zo gek zou kunnen zijn...

Geplaatst:
1 minute ago, TCT said:

Daarmee dat het wel eens niet zo gek zou kunnen zijn...

Dan moeten ze wel de finish halen :fp:

Geplaatst:

Aaaargh... Medelijden alom met Stoffel...

Geplaatst:

"Sebastian, Kimi is faster than you" 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zuur voor Bottas :(

Geplaatst:

Zat er aan te komen, maar wel een 'red mist' actie van Bottas...

Geplaatst:

Handig voor Hamilton, zo nen bulldozer in je team... :lol:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Red mist en gare ketel, slechte combinatie.

Geplaatst:

Max was een beetje boos :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Pijnlijk interview van Bottas ?

Eigenlijk wel zonde, vorig jaar gebleken dat het een uitstekende piloot is, nu nog steeds, al heeft hij het wat moeilijker dit seizoen. Meer pech ook, het blijven zure vragen, want Mercedes laat ze meestal wel strijden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
33 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Pijnlijk interview van Bottas ?

Eigenlijk wel zonde, vorig jaar gebleken dat het een uitstekende piloot is, nu nog steeds, al heeft hij het wat moeilijker dit seizoen. Meer pech ook, het blijven zure vragen, want Mercedes laat ze meestal wel strijden.

Eens.

Maar toch te vaak +5sec in 1 stint, ook vandaag weer. Dan mag je niet klagen als je 2e man genoemd wordt..

Geplaatst:
1 uur terug, Monterey Jack zei:

want Mercedes laat ze meestal wel strijden.

Hoe kom je daar bij? Ik vind van niet, hij is 2de viool zoals RAI bij Ferrari

Geplaatst:
59 minutes ago, msxx said:

Eens.

Maar toch te vaak +5sec in 1 stint, ook vandaag weer. Dan mag je niet klagen als je 2e man genoemd wordt..

Was blijkbaar een misverstand, Bottas die overdreven reageerde na de race. Voor het team was het inderdaad ideaal dat hij zo lang Ferrari achter zich kon houden. Was dus door Toto enkel naar de race verwijzend, maar bij Sky gebruiken ze dat natuurlijk om over de race te praten

14 minutes ago, dragonfly said:

Hoe kom je daar bij? Ik vind van niet, hij is 2de viool zoals RAI bij Ferrari

Hongarije vorig jaar bijvoorbeeld, of zelfs Duitsland. Als hij echt 2e viool zou zijn dan had hij zelfs niet geprobeerd. Kimi zal dat nooit doen. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het bij Mercedes niet uitmaakt wie wint, zolang het team maar het maximale haalt. Bij de vorige race had Kimi ook over Hamilton gegaan als ze Bottas er niet tussen hielden. Ik denk dat ze bij Mercedes nog net iets meer mogen dan bij Ferrari.

Geplaatst:
48 minuten geleden, Monterey Jack zei:

of zelfs Duitsland

Euhm ze hebben hem direct teruggefloten. BOT is er enkel maar om HAM te ondersteunen, ze gaan die nooit WK laten worden.

Geplaatst:

Leuke pitstops bij Ferrari ?.  Vettel zou imo niet voorbij Hamilton geraakt zijn maar onder druk, je weet maar nooit.  Kijk maar naar Kamikaze Bottas.

Geplaatst:

Waanzin overigens dat hij geen penalty krijgt.  En dan heb ik het niet over de actie met Vettel maar wel die met Ricciardo.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
4 hours ago, Salokin said:

Waanzin overigens dat hij geen penalty krijgt.  En dan heb ik het niet over de actie met Vettel maar wel die met Ricciardo.

Heeft toch een 10s penalty gekregen?

Persoonlijk vond ik dat hij bij Vettel gecoupeerd werd (hoewel al ingehaald). Waar moest hij naar toe?

Bij Ricciardo denk ik dat zijn beschadigde vleugel zijn indraaicapaciteit heeft verkloot.

Geplaatst:

Geruchtenmolen draait op volle toeren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid