Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net gedaan met kijken, ook over f1pro. Wat een race :inlove: en de commentaar en de reclame-vrije ervaring zijn hun geld waard. 

Geplaatst:

Als je uitgesteld kijkt, heb je dan ook nog SkyF1 comments? De website is daar onduidelijk over.

bvb nu de race van gisteren. Check eens @TCT

Geplaatst:

Yup, nog steeds.

Geplaatst:

Dag geld, het was leuk je te hebben.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Op 30/3/2019 om 18:57, Glenn-N zei:

Misschien spint Vettel wel. ?

Op 30/3/2019 om 22:31, Frekkel zei:

Hamilton wint wellicht toch.

:o 

Veel correcte voorspellingen werden hier gedaan! 

Geplaatst:

Twee dingen waren mij toch onduidelijk in de race:

die spin van Vettel en dan kort daarna het verlies van de voorvleugel. Had het één met het ander te maken? Was er al een probleem met die vleugel waardoor ie spinde ofzo?

En WTF was dat met die Renaults? Had iemand de stekker uitgetrokken op de pitwall bij Renault? Hoe gelijktijdig kan je uitvallen? 

Geplaatst:

@Glenn-N en @Frekkel

Noem eens 5 getallen tussen 1 en 50, alsook 2 getallen tussen 1 en 10.

Mag via pm! ?

• Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Geplaatst:
1 minuut geleden, Maxime S zei:

die spin van Vettel en dan kort daarna het verlies van de voorvleugel. Had het één met het ander te maken? Was er al een probleem met die vleugel waardoor ie spinde ofzo?

En WTF was dat met die Renaults? Had iemand de stekker uitgetrokken op de pitwall bij Renault? Hoe gelijktijdig kan je uitvallen? 

Voorvleugel was losgetrild door dikke flatspots op die banden na de spin.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zooot wat een race!

Al vind ik de laatste 10 ronden absoluut niet leuk. Net zoals Salokin: wat een formidastische teleurstelling is dit. Ben er niet goed van. :cry:  M'n hart ligt bij Ferrari maar heb 't altijd moeilijk gehad met rooten voor Vettel ... dus nu met Leclerc heb ik terug een idool van formaat. Wat een absolute domper dat Leclerc niet kreeg wat hij verdiende. :cry: 

Het moet gezegd: wat een eventful race, beestig. :inlove: 

En ik zie dat er plots nog enkele peten hier ook van SkySportF1HD blijken te kunnen genieten. Jullie zullen meteen snappen waar ik al een jaar of 3-4 zo lyrisch over ben. :D   (Al mis ik Suzi wel neig ... maar ik krijg ze natuurlijk wel nog altijd te zien op de Sky Sports coverage van Moto3/2/GP :inlove: )

Post race interviews momenteel, terwijl ik aan 't typen ben. Damn, hoe professioneel is Leclerc ook in z'n houding, voor zo'n jonge peet. :shock:  Da's echt een wereldkampioen ... misschien zelfs dit jaar al? :ninja: 

Geplaatst:
19 minuten geleden, Maxime S zei:

Vermoedelijk hebben de flatspots door de spin vibratie doorheen de volledige auto veroorzaakt. Als het kwalijk wil gaan andere onderdelen dan vibreren/trillen op (of in de buurt van) hun 'natuurlijke frequentie' waardoor ze gewoon uit elkaar spatten. Je ziet op de slomo's van Vettel op de straight zeer goed dat die vibraties lineair toenemen tot die vleugel gewoon explodeert.

Eigenlijk is dat toch wel wat frightening...

Spin is vermoedelijk door te snel/hard op 't gas te gaan in de vuile wake van Hamiltons auto, op een plaats waar er nog redelijk wat zijdelingse G's gehaald worden aan hoge snelheid (dus aero uiterst belangrijk daar).

Absurd :cry:  Zelfde bocht, what are the odds. ?

Geplaatst:
Op 30/3/2019 om 18:57, Glenn-N zei:

Misschien spint Vettel wel. ?

This comment aged well :D 

Geplaatst:
14 uren geleden, msxx zei:

Te streamen naar apple tv als ik het goed begrijp

Is het 4K??? :) 

Als het lukt met Apple TV moet dat met Chromecast toch ook lukken, niet?

Geplaatst:
23 minuten geleden, Polygoon zei:

Als het lukt met Apple TV moet dat met Chromecast toch ook lukken, niet?

Test het! ?

Eens zien, ga kijken voor een abo.

Denk wel dat ze de tv kanalen pijn gaan doen hiermee... op termijn kost dit F1 fans, want hoe kan je straks nog fan worden zonder abo? Iets met kip-ei

Geplaatst:

Wat een race! Uitgesteld gekeken en ik wist nog van niks, hoe zalig is dat dan :inlove:

Uiteraard ook super teleurgesteld voor Leclerc. F-a-k-k-i-n-g hell zo zuur ?. Anderzijds ook wel zeldzaam dat zo'n moderne auto nog kan blijven voortrijden met een panne.

Geplaatst:
8 minutes ago, Lotuzzz said:

Wat een race! Uitgesteld gekeken en ik wist nog van niks, hoe zalig is dat dan :inlove:

Uiteraard ook super teleurgesteld voor Leclerc. F-a-k-k-i-n-g hell zo zuur ?. Anderzijds ook wel zeldzaam dat zo'n moderne auto nog kan blijven voortrijden met een panne.

Miste 40 pk uit de elektrische aandrijving.

Geplaatst:
1 minuut geleden, ICM zei:

Miste 40 pk uit de elektrische aandrijving.

Op een totaal van 900 ofzo... Dat scheelt mss 0.5 a 1s, geen 5-7 toch?

Geplaatst:
15 minuten geleden, msxx zei:

Test het! ?

Eens zien, ga kijken voor een abo.

Denk wel dat ze de tv kanalen pijn gaan doen hiermee... op termijn kost dit F1 fans, want hoe kan je straks nog fan worden zonder abo? Iets met kip-ei

Ik heb geen chromecast, enkel Apple TV :D 

Geplaatst:
10 minutes ago, Lotuzzz said:

Veel lange stukken in Bahrein, verschil in topsnelheid is dodelijk.

Geplaatst:
Just now, ICM said:

Veel lange stukken in Bahrein, verschil in topsnelheid is dodelijk.

Motor viel echt dood ook eens hij aan topsnelheid komt, kon niet meer klimmen in toeren. Je kon het duidelijk horen.

Geplaatst:
10 minuten geleden, Lotuzzz zei:

't is meer dan dat.

Als je acceleratie mist op een circuit waar ze 4 keer over de 300 gaan, dan verlies je massas tijd want je zit minder snel op tempo en je top is zo hoog niet
Als de auto wil opladen kost dat ook piekvermogen, je zag zijn harvesting lights nog altijd aangaan, zonder dat er kers deploy was (maw: je hebt de vertraging, maar niet de winst)
Als de auto niet deftig kan regenereren, dan heeft hij minder remvermogen. De remmen zijn immers maar zo sterk als ze moeten zijn, en ze zijn ontworpen om samen met de kers samen te werken -> de auto kan dus zijn remtemps niet onder controle houden zonder deftige motorrem.
Zonder deftige motorrem is de rembalans omzeep, kost ook tijd.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
16 minuten geleden, PJH zei:

't is meer dan dat.

Als je acceleratie mist op een circuit waar ze 4 keer over de 300 gaan, dan verlies je massas tijd want je zit minder snel op tempo en je top is zo hoog niet
Als de auto wil opladen kost dat ook piekvermogen, je zag zijn harvesting lights nog altijd aangaan, zonder dat er kers deploy was (maw: je hebt de vertraging, maar niet de winst)
Als de auto niet deftig kan regenereren, dan heeft hij minder remvermogen. De remmen zijn immers maar zo sterk als ze moeten zijn, en ze zijn ontworpen om samen met de kers samen te werken -> de auto kan dus zijn remtemps niet onder controle houden zonder deftige motorrem.
Zonder deftige motorrem is de rembalans omzeep, kost ook tijd.

Klopt! Maar:

https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/370903/leclerc-niet-genekt-door-mgu-h-maar-door-kapotte-cilinder/

Geplaatst:

Dat wist ik niet :o

Hopelijk niet direct weer penalty's en al die zever

Geplaatst:
20 uren geleden, TCT zei:

Tevens enorm blij met mijn abo van F1 tv pro, met de commentaar van SkyF1 inclusief, alsook interviews tijdens de race enz...

@TCT Vorig jaar kon je vanuit België geen engelstalig commentaar activeren. Werkt nu dan wel? Dan stop ik ook met die crappy streams ? 

https://www.reddit.com/r/belgium/comments/8i7j4o/psa_to_belgian_f1_fans_thanks_to_telenet_fucking/

Geplaatst:

racefansdotnet-20190402-072420-2.jpg

Kippevelmomentje toch wel. Er staat weer M. Schumacher op de zijkant van een Ferrari F1 auto :o

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Zo hard ik MSC soms kon haten, zo zie ik me net wel supporter worden van zijn zoon.

En 29, het mooiste nr :inlove:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid