Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

1 uur terug, TCT zei:

Juist replay gekeken, volledig in't Engels, zonder problemen.

De race zelf was dan weer niet wauw, jammer genoeg.

Op laptop? Of gsm? Tablet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, TCT zei:

Gsm

Op gsm heb ik English terwijl Francais geselecteerd is, website dus niet. Daar is frans = frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via bijna alle F1 websites lees je terug dat Gasly een geweldige race gereden heeft (tot mechanische pech hem tot uitvallen dwong) en hoe hij een geweldige pace heeft kunnen neerzetten, etc.

Ligt het nu echt aan mij? Na de pitstop van Verstappen passeerde hij even later Gasly en reed hij in no time naar een voorsprong van ongeveer 20seconden. Op dezelfde banden (weliswaar ouder) welke nauwelijks leken te verslijten gedurende de gehele race. 

Maar op racefans, f1racing, autosport, etc. Overal citeren ze Horner die zegt dat Gasly zo goed bezig was. 

Dat is toch pure marketing? Of zie ik wat over hoofd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, msxx said:

Via bijna alle F1 websites lees je terug dat Gasly een geweldige race gereden heeft (tot mechanische pech hem tot uitvallen dwong) en hoe hij een geweldige pace heeft kunnen neerzetten, etc.

Ligt het nu echt aan mij? Na de pitstop van Verstappen passeerde hij even later Gasly en reed hij in no time naar een voorsprong van ongeveer 20seconden. Op dezelfde banden (weliswaar ouder) welke nauwelijks leken te verslijten gedurende de gehele race. 

Maar op racefans, f1racing, autosport, etc. Overal citeren ze Horner die zegt dat Gasly zo goed bezig was. 

Dat is toch pure marketing? Of zie ik wat over hoofd?

Vertrekken uit de Pitlane en naar P6 rijden vind ik toch best oke. 15 ronden verschil met een zwaardere wagen is ook al de moeite en ik vermoed dat hij toch in niemandsland reed op dat moment, een plek winnen kon niet, verliezen waarschijnlijk ook niet. Op dat moment wisten ze ook niet of die mediums het wel gingen houden voor 30 ronden, want door het missen van FP1 hadden ze niet kunnen voorbereiden zoals anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2019 om 23:34, Monterey Jack zei:

Vertrekken uit de Pitlane en naar P6 rijden vind ik toch best oke. 15 ronden verschil met een zwaardere wagen is ook al de moeite en ik vermoed dat hij toch in niemandsland reed op dat moment, een plek winnen kon niet, verliezen waarschijnlijk ook niet. Op dat moment wisten ze ook niet of die mediums het wel gingen houden voor 30 ronden, want door het missen van FP1 hadden ze niet kunnen voorbereiden zoals anders.

We zullen in Barcelona zien of hij nu wel competitief kan zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, msxx zei:

We zullen in Barcelona zien of hij nu wel competitief kan zijn..

Je hebt het zo te zien niet voor Gasly 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, dragonfly zei:

Je hebt het zo te zien niet voor Gasly 😛 

Vorig jaar enorm onder de indruk in Bahrain, maar over het hele seizoen genomen vond ik het niet zo speciaal?

Niets tegen die gast, hij doet niets verkeerd. Maar valt me niet op... snap de RB move dus ook nog niet. Lijkt gewoon te vroeg te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RedBull had geen andere optie, die kopen niemand in. Dus was of Gasly, of Albon of Kvyat want Sainz had bij McLaren getekend. 

Vergelijken met Verstappen mag je ook niet doen, kent het team al door en door en heeft het naar zijn hand gezet. Gasly moet aan alles nog wennen en is ook iets trager dan Verstappen. Beide zaken samen geven een groot verschil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Monterey Jack zei:

RedBull had geen andere optie, die kopen niemand in. Dus was of Gasly, of Albon of Kvyat want Sainz had bij McLaren getekend. 

Vergelijken met Verstappen mag je ook niet doen, kent het team al door en door en heeft het naar zijn hand gezet. Gasly moet aan alles nog wennen en is ook iets trager dan Verstappen. Beide zaken samen geven een groot verschil. 

Sainz zou blijven bij Renault, tot Ricciardo anders besloot.

Maar denk dat de liefde tussen RB en Sainz al over was, had zijn vertrek het jaar ervoor heel bewust geforceerd. Een jaar te kort geduld gehad en dat komt hem duur te staan in zijn loopbaan...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee wat valterri heeft gegeten, maar 0.6s los van Hamilton rijden is best impressive.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, PJH zei:

Ik hoop dat hij wereldkampioen MAG worden. Lijkt er wel op :o

Hij mag. En volgend seizoen buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid