Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Op 3/4/2019 om 10:38, PJH zei:

Dat kan enkel als je de account ook aanmaakt in het buitenland dan. Ze checken IP blijkbaar

Met VPN naar Duitsland een Duits account aanmaken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jom, in tegenstelling tot de vorige en ongetwijfeld de volgende, was dit een vrij saaie race.

Niettemin wint Lewis nummer 1000, dus best wel content. De jongen kan 7,5% van alle F1 races op zijn conto schrijven, mooi toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, TCT zei:

Ja jom, in tegenstelling tot de vorige en ongetwijfeld de volgende, was dit een vrij saaie race.

Niettemin wint Lewis nummer 1000, dus best wel content. De jongen kan 7,5% van alle F1 races op zijn conto schrijven, mooi toch.

30 van de volgende 40 winnen en hij zit op 10%

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herinner me nog goed de 500ste GP. Adelaide 1990.... en Aussies kunnen dat eigenlijk beter in de verf zetten als geen ander. Dat was daar een week feest, bbc had dat mooi in beeld gebracht.

Soit genoeg over vroeger [emoji16]. Ferrari heeft werk aan de winkel, miljaarde. Nooit gedacht dat Ferrari zo zwak zou staan na 3gp’s.
En wat is die Lewis toch een fantastische piloot [emoji108][emoji108]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies maar dutsen daar in Azerbeidjan :lolz: 

Eerst dat putdeksel dat loskomt, dan knallen ze met de takelwagen nog tegen een brug ook :lolz: Bij Williams hebben ze hopelijk genoeg ontvetter :D 

 

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de eerste keer de F2 race gevolgd. Ik hoop dat die spanning een voorbode mag wezen voor de big boys.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid