Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Zojuist, TCT zei:

Voor de eerste keer de F2 race gevolgd. Ik hoop dat die spanning een voorbode mag wezen voor de big boys.

F2 is meestal mooier dan de F1

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, dragonfly said:

Amateurs en die putdeksels komen altijd los

in 89 of 90 hebben we es zo een desastreuse race gehad in Montreal bij het Group C racen. Putdeksel losgekomen en een Brunn Porsche 962 met fikse schade in brand. Koers afgevlagd game over. Vreemd dat men daar ni beter op controleert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal moet Ferrari op Baku makkelijk winnen hé, hebben het meeste power van allemaal, Mercedes is sneller in de snelle bochten, welke beperkt zijn in Baku.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Commentaar op PlaySports is weer top :lolz:

'Ja Kubica nam de curb en de auto wipte op waardoor hij in de muur ging' 'Er was al iets met dat linkervoorwiel voor hij de muur in ging' :fp:

Hij stuurt gewoon te vroeg in en raakt de muur :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er hier iemand die al echt blij geworden is van F1 TV?

Heb nu een maand-abo genomen. Bewust niet direct voor een heel jaar. Maar ben nog maar zeer gematigd positief. De potentie is er absoluut, maar de uitwerking valt me tot nu toe (zwaar) tegen. Paar voorbeelden:

- Portrait georienteerd, in plaats van landscape
Wijzig je de tablet naar landscape dan verandert het gestreamde beeld op de tv naar portrait... (zonder dat het nog klopt dus he, beeld staat dan op een kant)
- Veel functies en camera's, maar het switchen ertussen is tergend traag en zorgt ervoor dat je tijdelijk het algemene beeld kwijt bent. Je zou delen moeten bewerken zonder het hoofdbeeld (hetgeen je zelf als hoofdbeeld aangewezen hebt) wijzigt
- Traag
- Streaming naar TV feitelijk niet ondersteunt (nu lukt dat wel via mirroring of airplay van de gehele tablet naar apple tv maar is niet dezelfde functionaliteit, belange niet)
- Wil je een goed TV beeld dan zet je LaDeux op, maar blijkt dat vele seconden uit sync met de tablet
- Pak je om die reden dan maar een tweede tablet en ga je dezelfde sessie bekijken dan zijn de sessies op beide tablets zelfs ouf of sync (???)

De potentie is geweldig en het biedt precies de info die ik zoek, maar de uitvoering en usability vind ik tamelijk dramatisch en het feit dat het een (veel) lagere kwaliteit van uitzending betreft is echt spijtig.
Denk dat ik mijn abo  netjes weer op ga zeggen. Vanaf het moment dat ze full Apple TV support leveren ga ik het pas weer overwegen. 

Hoe zijn jullie ervaringen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, dragonfly zei:

Beeldkwaliteit was wel super, laptop aangesloten aan de TV.

Ah, jij ook vandaag geabonneerd? :) 

Daar is dus de Apple TV voor uitgevonden... laptop in de living aan mijn TV hangen vind ik... mjah, ouderwets?

Kan eens kijken wat het geeft op mijn laptop morgen maar ik word niet direct enthousiast van het idee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, dragonfly zei:

tjah ik zou het ook liever met Chromecast doen maar zit er niet in dus dan maar laptop 😄 

Ook de laptop er maar bijgepakt, de configuratie is klaar.

Laptop in de Aux van de Receiver (front HDMI) en beeld komt nu heel goed tot zijn recht op de TV. Wat ouderwetser, maar werkt inderdaad perfect :) 

Laptop ook maar bekabeld, om alles uit te sluiten :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, msxx zei:

@dragonfly website/laptop geeft geen Engels commentaar?? Bij jou wel?

Tablet/app geeft wel Engels door. Dus nu mooi groot scherm en geluid via tablet...

Twee keer hele verbinding kwijt met de race vanaf de laptop. Op de tablet bleef het draaien.

En met kwijt bedoel ik dat het systeem dacht dat ik niet betaald had, opnieuw inloggen bleek de oplossing. Geweldig om tijdens een race te moeten doen!

Abo gelukkig per maand genomen. Ga het opzeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, msxx zei:

@dragonfly website/laptop geeft geen Engels commentaar?? Bij jou wel?

Tablet/app geeft wel Engels door. Dus nu mooi groot scherm en geluid via tablet...

Ik had hetzelfde probleem met de laptop. Via VPN had ik wel engels maar na 5 minuten viel alles uit.

Tablet werkte ook niet, is halfuur voor het einde terug online gekomen.

Systeem werkt voor geen meter dus ook blij dat ik maar voor 1 maand betaald heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist replay gekeken, volledig in't Engels, zonder problemen.

De race zelf was dan weer niet wauw, jammer genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid