Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Awel ja, Vettel met pensioen, Schumacher en Sjareltje in de Ferrari. Mooi.

Geplaatst:

Hoe krijg je SkyF1 in F1TV pro?

image.thumb.png.e3fd670a98ade53944d941d805a4e84c.png

Ik vind het nergens ? En als ik geen Sky F1 heb, dan ga ik ook niet verder betalen ?

Geplaatst:

Gwn Engels nemen.

Geplaatst:

Wtf... Mijn Engels is ook weg... ???

Geplaatst:

Hun helpdesk is ook niet behulpzaam, die zegt gwn dat Engels niet beschikbaar is in België. Als ik dan zeg dat ik afgelopen twee races in't engels heb gezien willen ze me niet geloven... Dafuq seg...

Geplaatst:

gvd zo kut. Idd helpdesk zegt dat ze niks kunnen doen. Da's ENKEL in belgie zo.

Dan ga ik dus betaald hebben, om toch illegaal te streamen uiteindelijk :')

Geplaatst:

Great technical intrigue surrounds the performance of Ferrari over the last two races. First there is the different level of performance between their struggle in Melbourne and their dominance in Bahrain. Then there are the questions surrounding the unfortunate power unit problem suffered in the late stages of Bahrain that cost Charles Leclerc victory.

The full definitive answer cannot yet be provided as the team naturally chooses not to reveal the precise nature of the issues. “We had reduced combustion from one cylinder,” said Ferrari Team Principal Mattia Binotto of Leclerc’s problem. “But the engine was still able to run and we will certainly be using it on Friday in China.”

‘These things happen’ – Leclerc on his Bahrain near miss

With an internal combustion power reduction of around 17% (one cylinder out of six), using the energy recovery would no longer be the most efficient way to run the power unit, as the internal combustion would no longer be producing enough of its own energy to feed the ERS-H as well as deploy through the ERS-K. So the power loss problem would compound – and the fuel consumption would increase.

https://www.formula1.com/en/latest/article.tech-tuesday-why-ferraris-bahrain-issues-were-a-reprieve-for-mercedes.2oSfIJKiaJieYQGROb7xj0.html

Geplaatst:
4 uren geleden, PJH zei:

Zet een VPN aan?

Geplaatst:

Vpn? Geen chinees, duidelijke taal aub.

Geplaatst:

Geplaatst:
17 uren geleden, PJH zei:

VPN opzetten en UK kiezen als locatie.

image.png.b8f93169870df1bb178faf0705c7c0b4.png

Denk ik, geen ervaring met F1TV oid.

Geplaatst:

Tenzij het gelinkt is aan de landcode die je hebt ingegeven bij het aanmaken van je account. Als je dat al hebt moeten opgeven.

Geplaatst:

Ze blokkeren VPN. Er zou wel een achterpoortje zijn, de functie "English" wordt gewoon verborgen volgens iemand op Reddit, waardoor het wel in te schakelen is. Ik heb het alleen nog niet gevonden in hun code :(

Geplaatst:
9 minuten geleden, ir_fuel zei:

Tenzij het gelinkt is aan de landcode die je hebt ingegeven bij het aanmaken van je account. Als je dat al hebt moeten opgeven.

Dat kan enkel als je de account ook aanmaakt in het buitenland dan. Ze checken IP blijkbaar

Geplaatst:
Just now, PJH said:

Ze blokkeren VPN.

Geen enkel IP werkt?

Geplaatst:

Dees is gwn kut maat. Ik ben verlakkerd met Engelse commentaar. Ik koop voor een jaar en mag nu naar Hollanders gaan luisteren...

Geplaatst:

Ben hier eens aan het testen.

Wat is dat weer voor zever. Krijg een error "wachtwoord is te lang" :fp: 

Geplaatst:

Waarom mag je x talen beluisteren, maar geen Engels? Wat zit daar achter? Sky licenties of zo?

Geplaatst:

da's echt kanker ?

Geplaatst:

Tiens 

Als je in de UK zit zogezegd dan heb je zelfs geen recht op live.

Screenshot 2019-04-03 at 10.44.33.jpg

Screenshot 2019-04-03 at 10.44.42.jpg

Geplaatst:
2 minuten geleden, ICM zei:

Waarom mag je x talen beluisteren, maar geen Engels? Wat zit daar achter? Sky licenties of zo?

Ik denk een claim van Telenet ofzo.

Geplaatst:

En WTF die prijzen????

België vs Denemarken

Screenshot 2019-04-03 at 10.46.09.jpg

Screenshot 2019-04-03 at 10.46.18.jpg

Geplaatst: (aangepast)

65 euro per jaar? 
valt enorm mee. motogp is 140 per jaar.

en LOL WTF elk land heeft andere prijzen ?

aangepast door teus_
Geplaatst:
Just now, teus_ said:

65 euro per jaar? 
valt enorm mee. motogp is 140 per jaar.

En de rest bekijk je niet?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid