Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
7 minuten geleden, The Swede zei:

En toch zijn de Vlamingen ook fan van Hazard en Lukaku (en die laatste trekt al helemaal niet op een Vlaming). 

Lukaku spreekt even goed Vlaams als jij en ik...

Geplaatst:
Zojuist, Lotuzzz zei:

In mijn geval zelfs beter. 

Geplaatst:
1 uur geleden, Lotuzzz zei:

Jumbo...

=Exact vroeger ook, G-Star, Ziggo, Carnext, ...

Geplaatst:
2 uren geleden, Lotuzzz zei:

oei 

Geplaatst:

Lewis pakt straks pole, de Mercedes lijkt toch een stuk sterker hier.

Geplaatst:

Max pole met 0.3 sec verschil

Geplaatst:

Niemand had dit verwacht denk ik. Max is wel enorm aan het pushen, dat zie je.

Geplaatst:

Benieuwd wat de verschillende strategieën morgen gaan brengen. Sinds Silverstone ben ik in kamp Max beland, voor mij diegene die het meest de titel verdient. 

Geplaatst:
53 minuten geleden, mrbbs zei:

Niemand had dit verwacht denk ik. Max is wel enorm aan het pushen, dat zie je.

Slipstream met Perez ook goed gedaan vond ik ?

Geplaatst:

Heeerlijk, hopeljjk morgen dezelfde uitslag na een faire koers

Geplaatst:

Is it just me .... het leek er op alsof Mercedes/Lewis helemaal niet pushten voor die pole, nadat Max z'n laatste set nieuwe mediums had verbrand met die flatspot en dus z'n snelste ronde in Q2 had gedaan op softs.
Alsof het strategisch niet nodig is (of een te groot risico?) om toch nog vóór Max te staan op de grid en die dan (met extra acceleratiegrip door de softs) toch nog voorbij te zien komen, misschien zelfs crashing into them?

Geplaatst:
2 uren geleden, gTa zei:

Is it just me .... het leek er op alsof Mercedes/Lewis helemaal niet pushten voor die pole, nadat Max z'n laatste set nieuwe mediums had verbrand met die flatspot en dus z'n snelste ronde in Q2 had gedaan op softs.
Alsof het strategisch niet nodig is (of een te groot risico?) om toch nog vóór Max te staan op de grid en die dan (met extra acceleratiegrip door de softs) toch nog voorbij te zien komen, misschien zelfs crashing into them?

Ook mijn idee.

HAM heeft alles te verliezen bij een crash, dus is het veiliger VER eerst door de eerste bocht te laten gaan als dat moet. VER is naar rijstijl meer geneigd zich ergens tussen te gooien. 

Als HAM er bij blijft, haalt hij hem op de straight terug in met slipstream.

Dat is de veiligste eerste ronde.

Geplaatst:

Er is wel iets van, ik denk dat ze er bij Mercedes redelijk gerust in zijn omdat Max op de softs start. Wel is elke plaats die je verder naar achteren start altijd een risico om in andere carnage terecht te komen. En anderzijds denk ik dat ze bij de RB tactics momenteel mikken/kicken/bluffen op track position, dat heb je vorige week ook gezien bij die safety car situatie.

Geplaatst:

HAM start wel als enige in de top 5 op M, benieuwd wat dat gaat geven bij de start en de eerste ronden. Al hoorde je gisteren bij Norris toch ook wat terughoudendheid, je wil als driver echt niet diegene zijn die door een crash met een titelpretendent het kampioenschap beslist.

Geplaatst:
32 minuten geleden, Roger zei:

HAM start wel als enige in de top 5 op M, benieuwd wat dat gaat geven bij de start en de eerste ronden. Al hoorde je gisteren bij Norris toch ook wat terughoudendheid, je wil als driver echt niet diegene zijn die door een crash met een titelpretendent het kampioenschap beslist.

Uiteraard, maar Perez zit daar ook nog tussen… en als dat vizier dicht gaat is Norris ook een racer :) 

Geplaatst:

Kan ik dat hier eigenlijk (enkel deze race) zien zonder ergens een abonnement op te pakken? Wil desnoods wel betalen voor 1 keer.

Geplaatst:
1 minuut geleden, Hazen zei:

Kan ik dat hier eigenlijk (enkel deze race) zien zonder ergens een abonnement op te pakken? Wil desnoods wel betalen voor 1 keer.

Er is een franstalige zender die het gratis uitzendt. Tipik. Zit bij mij op 131. (onderdeel van Rtbf zie ik)

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
12 minuten geleden, Fred zei:

Er is een franstalige zender die het gratis uitzendt. Tipik. Zit bij mij op 131. (onderdeel van Rtbf zie ik)

Yes, die heb ik gevonden. Jammer van het gezwets maar OK. :) 

Geplaatst:
Zojuist, Hazen zei:

Yes, die heb ik gevonden. Jammer van het gezwets maar OK. :) 

Bwa ik vind ze beter dan die op Telenet. Gisteren de qualify gezien daar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid