The Swede 6.662 Geplaatst: 7 december 2021 Geplaatst: 7 december 2021 4 minuten geleden, Riskitalltowin zei: Blabla, te veel tekst en meningen. Ik kijk wel naar de race op zondag en roep wel wat dingen naar mijn scherm dan, zoals neger of kutollander. Norris wint en iedereen viert het afscheid van Kimi (behalve Kimi zelf ). Die kan al met een kater in zijn auto stappen Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 7 december 2021 Geplaatst: 7 december 2021 1 uur geleden, Lotuzzz zei: Prost versus Senna waren teamgenoten. Wordt/Werd dat door de FIA wel op dezelfde manier bestraft? 2 jaar op rij in Japan, 1e keer teamgenoten, 2e keer niet. 1 Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 7 december 2021 Geplaatst: 7 december 2021 22 minuten geleden, The Swede zei: Interessant wel dat hij blijkbaar 5 bochten eerder al wist dat hij de leiding moest afstaan. Voor Hamilton om te zeggen van dat hij het niet wist, is zever in pakskes. Ik kan dan ook wel Verstappen begrijpen dat hij na 5 bochten wat harder ging proberen. Maar nog altijd niet om een crash te hebben, wel om Hamilton er voorbij te krijgen. Als je wil zien hoe je er ECHT iemand afrijdt, fast forward naar 30s. Hamilton heeft al genoeg bewezen dat hij andere van de baan kan rijden. Vooral als het RB-auto's zijn Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 7 december 2021 Auteur Geplaatst: 7 december 2021 4 minuten geleden, kefkie zei: Hamilton heeft al genoeg bewezen dat hij andere van de baan kan rijden. Vooral als het RB-auto's zijn Ahja? Vertel... Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 7 december 2021 Geplaatst: 7 december 2021 17 minuten geleden, TCT zei: Ahja? Vertel... Albon in Brazilië nog eens Albon in Oostenrijk Max in Silverstone Allemaal mooi met de linkervoorkant rondgetikt. 1 Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 7 december 2021 Geplaatst: 7 december 2021 Zojuist, kefkie zei: Albon in Brazilië nog eens Albon in Oostenrijk Max in Silverstone Allemaal mooi met de linkervoorkant rondgetikt. The PIT maneuver? Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 7 december 2021 Geplaatst: 7 december 2021 1 uur terug, kefkie zei: Allemaal mooi met de linkervoorkant rondgetikt. Voila, zo heilig is die niet Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 7 december 2021 Geplaatst: 7 december 2021 Ken jij een veelvoudig wereldkampioen F1 die heilig is? Op dat niveau moet je af en toe es een tik uitdelen om duidelijk te maken dat je de baas was. Herinnert me aan een uitleg van Martin Brundle over Senna ergens. Hij vertelde dat Senna zijn auto op een riskante plek durfde te zetten, wetend dat, als je de deur dicht deed het erop zat. Maar hij ging het toch doen en jou de keuze laten of je die crash had. Ging je hem ontwijken, dan wist hij dat hij een psychologisch voordeel op je had. Kijk dan naar die veelvoudige kampioenen, en dan zie je dat die de deur wél gingen dichtdoen: Prost, Mansell, Schumacher,... later Vettel, Alonso of Hamilton. Allemaal rijders die hun plek op het circuit met hand en tand gingen verdedigen. Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 7 december 2021 Auteur Geplaatst: 7 december 2021 Allee 't is just. Lewis heeft over de jaren evenveel vuile truken als Max in één wedstrijd. Silverstone blijft Max zijn schuld. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 7 december 2021 Geplaatst: 7 december 2021 3 minuten geleden, TCT zei: Silverstone blijft Max zijn schuld. Hamilton ging dat nooit halen dus neen. Heeft Max daar 25 punten gekost + nieuwe motor. Maar geeft niet, de rekening werd in Monza vereffend en HAM wist het verdomd goed. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 7 december 2021 Geplaatst: 7 december 2021 6 minutes ago, The Swede said: Ken jij een veelvoudig wereldkampioen F1 die heilig is? De ene kan het gewoon beter verpakken dan de andere. Is in alle motorsporten zo. Rossi was ook gene heilige, heeft ook een paar rare stoten gedaan, maar die heeft zoveel charisma, die kan bij niemand iets verkeerd doen. Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 7 december 2021 Geplaatst: 7 december 2021 18 minuten geleden, dragonfly zei: Voila, zo heilig is die niet Uiteraard niet. Dat is trouwens wat ik zei. De geschiedenis zal van de groten halfgoden maken, ongeacht welke broek ze droegen destijds. Ongeacht welke klootzakken of rare kwieten het waren. Het enige wat overblijft zijn de statistieken. En dat weten die rijders ook verdomd goed. Waarom willen ze die records? Iedereen mag zijn favoriet hebben, maar laten we hier aub wegblijven van irrationeel fanboyisme. 6 Quote
Fille 798 Geplaatst: 7 december 2021 Geplaatst: 7 december 2021 15 minuten geleden, TCT zei: Allee 't is just. Lewis heeft over de jaren evenveel vuile truken als Max in één wedstrijd. Silverstone blijft Max zijn schuld. Serieus? kom, zet dieje blinddoek af. Hamilton was daar duidelijk in fout! Hij haalde niet eens de apex! 3 Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 7 december 2021 Auteur Geplaatst: 7 december 2021 1 minuut geleden, Fille zei: Serieus? kom, zet dieje blinddoek af. Hamilton was daar duidelijk in fout! Hij haalde niet eens de apex! Niks blinddoek, maar 5sec. en geen strafpunten. 1 Quote
Fille 798 Geplaatst: 7 december 2021 Geplaatst: 7 december 2021 1 minuut geleden, TCT zei: Niks blinddoek, maar 5sec. en geen strafpunten. Wat denk je nu zelf? Gaan de britten nu echt HAM in zijn thuis GP zwaar bestraffen? Dacht het niet.. Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 7 december 2021 Auteur Geplaatst: 7 december 2021 Godverdomse kutmafFIA *zwaait met vuist* Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 7 december 2021 Geplaatst: 7 december 2021 Wanneer komt FIArrari terug? Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 7 december 2021 Geplaatst: 7 december 2021 4 uren geleden, Fille zei: Serieus? kom, zet dieje blinddoek af. Hamilton was daar duidelijk in fout! Hij haalde niet eens de apex! MaAr SiLvErStOnE ... Stop daar toch eens mee, zo afgezaagd als wat. Het is al van juli geleden... Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 7 december 2021 Geplaatst: 7 december 2021 2 uren geleden, The Swede zei: Ken jij een veelvoudig wereldkampioen F1 die heilig is? Op dat niveau moet je af en toe es een tik uitdelen om duidelijk te maken dat je de baas was. Herinnert me aan een uitleg van Martin Brundle over Senna ergens. Hij vertelde dat Senna zijn auto op een riskante plek durfde te zetten, wetend dat, als je de deur dicht deed het erop zat. Maar hij ging het toch doen en jou de keuze laten of je die crash had. Ging je hem ontwijken, dan wist hij dat hij een psychologisch voordeel op je had. Kijk dan naar die veelvoudige kampioenen, en dan zie je dat die de deur wél gingen dichtdoen: Prost, Mansell, Schumacher,... later Vettel, Alonso of Hamilton. Allemaal rijders die hun plek op het circuit met hand en tand gingen verdedigen. Dat heb ik ook gedacht en daarom vond ik het normaal dat mensen een tijdje gingen verontwaardigd zijn over de aggressieve aanpak van Verstappen en dat hij zich dat niet mocht aantrekken. Maar er is natuurlijk een niveau waar er niks sportief meer aan is ook en misschien is dat hier zo. Ik volg het te oppervlakkig om daar echt een mening over te hebben. Een brakecheck kan varieren van aggressief vertoon tot het echt zoeken van een botsing maar een sanctie is in al die gevallen verdiend. Maar als Verstappen op die manier het kampioenschap had gewonnen zou het gestolen zijn. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 7 december 2021 Geplaatst: 7 december 2021 Fjoe zeg! Al heel 't jaar kafferen we op de F1 omdat het een autosporttak is waar veel te veel in de marge wordt gediscussieerd ... en zie nu, hier! Over de incidenten kan ik zelf ook onvoldoende objectief oordelen wegens (1) veel te weinig kennis van zaken en (2) fan-wise bevoordeeld richting de koffie-met-crème-huidkleurige drager der fashion rubberen botten. Het rijtalent van Max Verstappen erken ik, maar ik kan 'm niet ruiken of zien. Louise Fashiomilton is ook mijne meug niet sinds zijn overdreven tootetrekkerie (blm, radio crybaby, ...) maar ik kan 'm veel beter af dan Keesje Joszoon. That said: ik volg Jokke sterk in z'n mening dat het overduidelijk was dat Max niet vies was van gelijk welk contact ook. Z'n rijstijl was er ook naar en ik zag het toch niet graag. Dat brake check manoeuvre (wat het effectief was) vind ik terecht bestraft. Benieuwd naar de race komend weekend, belooft een thrillertje te worden. 1 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 Hamilton And Vettel's Clash Examined | 2017 Azerbaijan Grand Prix - YouTube 1 Quote
Redfive 242 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 "de koffie-met-crème-huidkleurige drager der fashion rubberen botten" "Keesje Joszoon" ..hoe kom je erop.. Ben ook fan van LH en het huilie huilie vind ik overdreven. Denk wel dat hij clean wil racen, maar tegen die straatvechter valt weinig eerlijk te strijden. Zoals ie zelf aangaf, voor MV speelde het gene rol of ze finishten of niet, hij had de voorsprong, terwijl de Merc driver kost wat kost diende aan te komen, liefst eerst.. That said, hopelijk zondag een faire race waarbij het momentum nu toch wel bij de olie gesponsorde racestal ligt en waarbij we mogen verwachten dat de pepdrankjes coureur zijn consignes heeft gekregen om het toch netjes (maar wat is dat in zijn mind..) te houden omdat er anders toch een vies nasmaakje zal aan verbonden blijven. 104 poles, 104 victories, 8x World Champion. Ik duim.. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 Ik denk dat de discussie echt wel serieus getint wordt door wie fan is van wie. Objectief gezien stel ik me de vraag wie eigenlijk de snelste is. Zoals gezegd volg ik F1 maar van ver meer, maar zit ik verkeerd als ik stel dat Hamilton's superioriteit eerder door de Mercedes komt en Verstappen meer "ruw talent" heeft (dat hij nu nog misschien wat moet intomen) ? Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 10 minuten geleden, The Swede zei: Objectief gezien stel ik me de vraag wie eigenlijk de snelste is. Zoals gezegd volg ik F1 maar van ver meer, maar zit ik verkeerd als ik stel dat Hamilton's superioriteit eerder door de Mercedes komt en Verstappen meer "ruw talent" heeft (dat hij nu nog misschien wat moet intomen) ? Denk niet dat ze elkaar veel ontlopen.... Ze verpletteren hun teamgenoten, waarbij voor Hamilton geldt dat het met name in de races is. Voor Verstappen zowel in de race als kwali. Quote
Redfive 242 Geplaatst: 8 december 2021 Geplaatst: 8 december 2021 Ham mag dan wel de snelste wagen hebben, hij moet wel elke race weer opnieuw presteren en er staan. En dat doet ie al jaren aan een stuk. Ik wil het anderen nog wel zien doen. En ja ik kijk door een LH44 bril, al jaren trouwens. Maar enkel en alleen de Mercedes verantwoordelijk stellen voor de jarenlange prestaties is 'kort door de bocht'. Ok, Russel deed ferme dingen verleden jaar, maar dat was 1 race. De toekomst zal uitwijzen hoe consistent hij is en hoeveel jaar hij aan de absolute top zal meedraaien. Iets van LH al lang en breed bewezen heeft dat dat kan. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.