msxx 7.826 Geplaatst: 5 juni 2024 Geplaatst: 5 juni 2024 29 minuten geleden, ir_fuel zei: Kan iemand mij uitleggen waarom Sainz ineens persona non grata is bij de top teams? Kan je je voorstellen dat je een paar jaar vooraan meestrijdt bij Ferrari, en je daarna genoegen moet nemen met Williams? Dan kap je er toch mee denk ik? Niet uit te leggen. Merc en RB laten hier een dikke kans liggen. Quote
Challazer 4.458 Geplaatst: 5 juni 2024 Geplaatst: 5 juni 2024 Dat begrijp ik ook niet. Is een harde werker en behaalt resultaten. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 5 juni 2024 Geplaatst: 5 juni 2024 2 uren geleden, ir_fuel zei: Kan iemand mij uitleggen waarom Sainz ineens persona non grata is bij de top teams? Kan je je voorstellen dat je een paar jaar vooraan meestrijdt bij Ferrari, en je daarna genoegen moet nemen met Williams? Dan kap je er toch mee denk ik? Snap het ook niet. Quote
kwiekie 3.009 Geplaatst: 6 juni 2024 Geplaatst: 6 juni 2024 23 uren geleden, Monterey Jack zei: Perez valt door de mand vanaf er druk op komt. Ik vind het vooral jammer dat ze bij RedBull niet meer investeren in de jeugd. Bij RB halen ze Ricciardo, bij RedBull halen ze Perez, ... Ik zou ook graag die Nieuw-Zeelander eens beginnen zien rijden inderdaad, deed het echt goed toen hij ingevallen was voor Ricciardo. 1 Quote
kwiekie 3.009 Geplaatst: 6 juni 2024 Geplaatst: 6 juni 2024 Ik had Sainz eigenlijk ook wel Perez willen zien vervangen. Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 6 juni 2024 Auteur Geplaatst: 6 juni 2024 2026 regeltjes, https://www.facebook.com/share/ScLRwkozzLkBXZdd/ Quote
Bjorno 2.274 Geplaatst: 6 juni 2024 Geplaatst: 6 juni 2024 Idd stom dat ze Perez houden maar idd het zijn de centjes en Verstappen zal ook niet zagen, ideale 2de piloot. Als ik Merc was zou ik ook Sainz nemen en Antonelli nog een jaartje aan de kant zetten. En dan zien wie van de 2 Merc rijders het beste is. Sainz vs Russel...ik zou mijn geld nog op Sainz durven zetten. Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 6 juni 2024 Auteur Geplaatst: 6 juni 2024 8 uren geleden, TCT zei: 2026 regeltjes, https://www.facebook.com/share/ScLRwkozzLkBXZdd/ Zund van de voorvleugel Quote
Redfive 242 Geplaatst: 7 juni 2024 Geplaatst: 7 juni 2024 Van die gekke achtervleugel zijn we toch al vanaf. Quote
Bjorno 2.274 Geplaatst: 7 juni 2024 Geplaatst: 7 juni 2024 Pak soberder in ieder geval. Goed dat ze terug wat kleinder worden. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 8 juni 2024 Geplaatst: 8 juni 2024 Goed dat Checo Red Bull direct bedankt voor het nieuwe contract met een sterk resultaat. 4 Quote
Bjorno 2.274 Geplaatst: 8 juni 2024 Geplaatst: 8 juni 2024 Zot he is echt nergens de laatste tijd. Was wel een toffe Qualy. Russel met dezelfde tijd als Verstappen, Norris maar 0,021 er achter en dan Ricciardo toch ook wel zeer knap. Kan wel eens een leuke race worden. Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 8 juni 2024 Auteur Geplaatst: 8 juni 2024 Zeer benieuwd naar de race morgen. Ik gok dat Russel het verkloot voor de eerste drie. 1 Quote
Bjorno 2.274 Geplaatst: 9 juni 2024 Geplaatst: 9 juni 2024 21 minuten geleden, Mich zei: Russel mist zijn start, Max wint Amen Idd het meest reëel is dat dat gebeurd maar we kunnen altijd hopen op iets anders. 2de dat meeste kans maakt is dat Russel toch nog een dive bom doet in de eerste bocht en er idd een paar uitliggen. 3de scenario die ik hoop is dat Russel en Verstappen breed gaan en dan Norris er voorbij kan. Ik wil graag wat meer Noris vs Verstappen gevechten zien. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 9 juni 2024 Geplaatst: 9 juni 2024 23 uren geleden, Monterey Jack zei: Goed dat Checo Red Bull direct bedankt voor het nieuwe contract met een sterk resultaat. Eentje is geentje zeker Quote
Bjorno 2.274 Geplaatst: 9 juni 2024 Geplaatst: 9 juni 2024 Best wel genoten van deze race. Toch altijd goed als er wat regen is. Enkel jammer dat Norris niet op tijd is binnen gekomen. Al denk ik nket dat hij voor Verstappen had kunnen blijven. Mooie gevechten tussen Mclaren en Mercedes. En wat een rot dag voor Ferrari. 1 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 10 juni 2024 Geplaatst: 10 juni 2024 Wat was dat met Ferrari !? Die auto bleek echt niet te marcheren. Mooiste inhaalmanoeuvre van dit seizoen tot dusver staat nu wel op naam van Albon. Wauw Heel jammer dat ie ie niet aan de finish stond. 1 Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 10 juni 2024 Geplaatst: 10 juni 2024 10 uren geleden, Bjorno zei: Best wel genoten van deze race. Toch altijd goed als er wat regen is. Enkel jammer dat Norris niet op tijd is binnen gekomen. Al denk ik nket dat hij voor Verstappen had kunnen blijven. Mooie gevechten tussen Mclaren en Mercedes. En wat een rot dag voor Ferrari. Hamilton heeft ook pech gehad. Zat achter Piastri toen er een Sauber uit de pit kwam op nieuwe slicks. Is daar 3 seconden verloren want aan bocht 3-4 was er maar 1 droge lijn en de Sauber ging/kon niet opzij. Leuke race ja! 1 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 10 juni 2024 Geplaatst: 10 juni 2024 bij deze nogmaals een oproep om 1 op de 2 GP's op het natte te laten rijden. Heerlijk toch!? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.