Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Weer een paar uur van mijn leven weggegooid. Elk jaar denk ik na de race “volgend jaar doe ik iets nuttig met mijn zondag”, om dan uiteindelijk toch te kijken 😴

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht ik begin er een uurtje later aan maar dan rode vlag. 

Ach we weten allemaal dat Monaco 90% kans heeft op saai te zijn maar voor de piloten blijft dit toch een uitdaging om van de muren weg te blijven. 

Stevige crash wel van Perez....maar goed hij had daar ook niet moeten zijn op P18. Zal wel wat nieuwe onderdelen nodig hebben de volgende race. 
Hierdoor wel geen pitstops meer in de planning en dus nog een saaiere race. 

Ma bon geen Verstappen op het podium, dat is toch is leuk. 
Blij voor Leclerc dat hij op zijn home race wint en hopelijk krijgen we zo nog echte gevechten met Mclaren en Ferrari. 

Toch wel nog erg dat Verstappen met nieuwe banden totaal geen kans maakte om voorbij Russel te geraken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het voor één keer een redelijke race.

Hadden de eerste 4 moeten pitten, dan ware het anders kunnen uitdraaien.

Maar Leclerc die wint, en de arrogante eikel 6de helpt :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, The Swede zei:

Ik vond het voor één keer een redelijke race.

Hadden de eerste 4 moeten pitten, dan ware het anders kunnen uitdraaien.

Maar Leclerc die wint, en de arrogante eikel 6de helpt :D 

Leclerc is gelukkig geen arrogante eikel 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Leclerc is gelukkig geen arrogante eikel 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Erger dan een kaaskop die in Belgie opgroeide en een belgische moeder heeft, maar daar geen enkel respect voor heeft, vind je in mijn boek niet. 

Doe daar dirty grandpa Jos bij, en je hebt de perfekte combinatie.

Als Leclerc arrogant is, dan zijn ze allemaal arrogant. Ik vind een Stroll, Alonso of Sainz nu ook niet echt sympathieke gasten. Laat staan de twee Alpine idioten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leclerc is ook gewoon een ettertje. Max heeft nog reden om arrogant te zijn, die steekt er mijlenver bovenuit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De auto steekt erbovenuit. 

Ik ben wel benieuwd waarop je je baseert om Leclerc een etter te noemen maar een Verstappen, Hamilton of Sainz niet. 

Ik volg de F1 nu niet van zo dicht, maar ik heb nog geen gedrag of uitspraken gehoord die me deden denken dat Leclerc een ettertje was. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, The Swede zei:

De auto steekt erbovenuit. 

Ik ben wel benieuwd waarop je je baseert om Leclerc een etter te noemen maar een Verstappen, Hamilton of Sainz niet. 

Ik volg de F1 nu niet van zo dicht, maar ik heb nog geen gedrag of uitspraken gehoord die me deden denken dat Leclerc een ettertje was. 

 

Da's altijd subjectief he, argumenten zijn overbodig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

WTF was dit weeral. :noparty:  Een hele fokking "race" lang steeds maar trager rijden want anders zouden de achterliggers mogelijks een undercut kunnen doen. WTF zeg. Hoe neemt dat fokking circus zichzelf nog serieus... Fucking wankers.

Snel MotoGP opzetten om toch nog wat deftig racen te kunnen zien.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lotuzzz zei:

Leclerc is gelukkig geen arrogante eikel 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vergeleken met Verstappen is dat een heilig manneke. 

Als je F1 wat volgt dan snap ik ook niet dat je Leclerc als een etter kan beschouwen. Heeft weinig karakter precies maar zaagt niet over andere piloten of over zijn team als ze is 1 keer niet goed bezig zijn en toont toch ook wel respect voor vele van zijn concurenten. Hij vecht hard met Sainz maar er blijft toch nog een vorm van respect tussen die 2 zitten en die 2 kunnen ook nog met 2 door 1 deur. 

Bij Alpine zullen de deuren het verst van elkaar staan. Dat die Ocon nog altijd rijd snap ik niet. Hoeveel punten heeft die al niet van zijn eigen team afgenomen door al die jaren. Hij zal altijd de kans grijpen om zijn team genoot van de baan te rijden. (Perez/Ocon, Perez/Alonso, Perez/Gazly). Moest ik Alpine zijn, dan moogt hij na dit vertrekken en het zitje aan 1 van de 2 F2 rijders geven. 

Hetzelfde voor Kevin Magnussen....buiten ermee en even gaan shoppen bij de F2.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, The Swede said:

Laat staan de twee Alpine idioten. 

Dat is echt het dream team. :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ICM zei:

En moesten ze het probleem nu eens aan de basis aanpakken en de auto's weer een halve meter korter maken.... !? 

Ergens zou ik het jammer vinden om deze GP te zien verdwijnen, want het is één van de meest iconische, mythische GP's van het jaar.
Het probleem zijn de te grote auto's (in bepaalde andere GP's vormt dat trouwens ook een probleem) en die belachelijke bandenslijtage. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat is echt het dream team. :lolz:

Wel benieuwd welke sancties er gaan volgen voor Ocon. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Maxime S zei:

Ergens zou ik het jammer vinden om deze GP te zien verdwijnen, want het is één van de meest iconische, mythische GP's van het jaar.
Het probleem zijn de te grote auto's (in bepaalde andere GP's vormt dat trouwens ook een probleem) en die belachelijke bandenslijtage. 

Same here.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stroll deed trouwens twee mooie inhaalbewegingen... en dan nog zonder brokken te maken! :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Lotuzzz zei:

Leclerc is ook gewoon een ettertje. Max heeft nog reden om arrogant te zijn, die steekt er mijlenver bovenuit. 

Awel, ik moet nu wel zeggen dat ik dat ook niet helemaal begrijp. 

Ik vind LEC één van de meest sympathieke piloten van het pak. Of zo komt hij toch over tenminste... 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Maxime S zei:

Stroll deed trouwens twee mooie inhaalbewegingen... en dan nog zonder brokken te maken! :lolz:

Maar hij reed wel zelf tegen de rail en kreeg platte band

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zelf Monaco niet laten verdwijnen. Maar ik zou het circuit veranderen. De layout. Het groter trekken naar bredere banen in de omgeving van Monaco. Er zijn daar al voorstellen over geweest. 
 

Ze kunnen nu toch de page omdraaien. Ideaal moment naar verandering. Hun Monegask heeft een win op de historische omloop. Dan nu tijd voor verandering 

 

want de wagens kleiner en smaller maken helpt ni veel he. Ookin de jaren 80 gebeurde er op Monaco ni veel inhaalmomenten. Het was door uitvallen en crashes dat er iets veranderde aan het resultaat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Mich zei:

want de wagens kleiner en smaller maken helpt ni veel he. Ookin de jaren 80 gebeurde er op Monaco ni veel inhaalmomenten. Het was door uitvallen en crashes dat er iets veranderde aan het resultaat 

Denk dat de wagens van de jaren 80 / 90 breder of minstens even breed zijn als de huidige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja qua breedte zal het niet veel schelen. In 93 werden ze wat smaller. 
 

Maar in lengte en wielbasis is het dag en nacht verschil. Ook gewicht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, Mich said:

Ik zou zelf Monaco niet laten verdwijnen. Maar ik zou het circuit veranderen. De layout. Het groter trekken naar bredere banen in de omgeving van Monaco. Er zijn daar al voorstellen over geweest.

Het probleem is dat ze dan vanop hun boten niks meer kunnen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Maxime S zei:

Wel benieuwd welke sancties er gaan volgen voor Ocon. 

Famin was not amused... Met zijn "on va trancher dans le vif" interview

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid