Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

4 minutes ago, Maxime S said:

er is maar één oplossing en die is simpel :D

 

Some Utah highways can salt themselves against ice - The Salt Lake Tribune

Want dan kunnen ze wel inhalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ir_fuel zei:

Want dan kunnen ze wel inhalen?

er zal tenminste meer gebeuren dan gisteren; 

Herinner u vorig jaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, Maxime S said:

er zal tenminste meer gebeuren dan gisteren; 

Herinner u vorig jaar...

Koersen die men moet winnen of verliezen in de pit lane zijn geen koersen. En de "genialiteit" van degene die goed gegokt heeft bij sporadische regenval is ook overroepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, ir_fuel zei:

Koersen die men moet winnen of verliezen in de pit lane zijn geen koersen. En de "genialiteit" van degene die goed gegokt heeft bij sporadische regenval is ook overroepen.

Doorspoelen naar als de regen begint, ergens vanaf 4.30.

Het zijn niet allen de pitstops. Men glijdt, men schuift, men maakt stuur- of inschattingsfouten. 
In de regen gebeurt er gewoon iets. Het is geen treintje rijden en banden sparen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Het probleem is dat ze dan vanop hun boten niks meer kunnen zien.

Men kan proberen om de passage aan t water te behouden. Tunnel en passage zwembad zijn unieke dingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Lotuzzz zei:

Leclerc is ook gewoon een ettertje. Max heeft nog reden om arrogant te zijn, die steekt er mijlenver bovenuit. 

Ik vind Leclerc geen ettertje, maar ik vind Max ook helemaal niet arrogant. Op zich vind ik alle rijders in het algemeen wel ok, behalve Ocon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

"The Monaco GP should introduce 3 rallycross style mandatory joker laps to help improve overtaking and just generally make it more interesting"

 

Kan een afbeelding zijn van kaart en , met de tekst rtier ar otto Cipriani Monte CiprianiMonteCark Carlo Italian Italian•€fff EfEf c 日 M F1CarSpture S ulpture F1 Car CarS 品 የበኢት FairmontHairpin Fairmont Hairpin Busier than usual Quaidun Quai

 

Dat zou nogal iets geven als ze terug invoegen bij elkaar. Ocon rijdt ze allemaal de zee in :D

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Maxime S zei:

 

"The Monaco GP should introduce 3 rallycross style mandatory joker laps to help improve overtaking and just generally make it more interesting"

 

Kan een afbeelding zijn van kaart en , met de tekst rtier ar otto Cipriani Monte CiprianiMonteCark Carlo Italian Italian•€fff EfEf c 日 M F1CarSpture S ulpture F1 Car CarS 品 የበኢት FairmontHairpin Fairmont Hairpin Busier than usual Quaidun Quai

 

Dat zou nogal iets geven als ze terug invoegen bij elkaar. Ocon rijdt ze allemaal de zee in :D

Tekening aangepast

 

 

445034665_835209088638024_8075450468881392522_n-1.jpg

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/5/2024 om 12:10, Maxime S zei:

 

"The Monaco GP should introduce 3 rallycross style mandatory joker laps to help improve overtaking and just generally make it more interesting"

 

Kan een afbeelding zijn van kaart en , met de tekst rtier ar otto Cipriani Monte CiprianiMonteCark Carlo Italian Italian•€fff EfEf c 日 M F1CarSpture S ulpture F1 Car CarS 品 የበኢት FairmontHairpin Fairmont Hairpin Busier than usual Quaidun Quai

 

Dat zou nogal iets geven als ze terug invoegen bij elkaar. Ocon rijdt ze allemaal de zee in :D

Die rotonde is aan de achterkant wel wat te smal om daar met een F1 rond te gaan. Ze zouden veel trager hieruit komen en bijna vanuit stilstand de tunnel moeten in accelereren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ocon is zijn zitje zoals verwacht kwijt bij Alpine. Zou naar Haas gaan.

En Perez blijft nog 2 jaar bij Red Bull. Onbegrijpelijk vind ik dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Monterey Jack zei:

Ocon is zijn zitje zoals verwacht kwijt bij Alpine. Zou naar Haas gaan.

En Perez blijft nog 2 jaar bij Red Bull. Onbegrijpelijk vind ik dat.

Jammer voor Ocon, maar heeft het volledig aan zichzelf te danken.
Vind het ergens bizar dat er überhaupt nog teams zijn die hem nog willen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Monterey Jack zei:

Ocon is zijn zitje zoals verwacht kwijt bij Alpine. Zou naar Haas gaan.

En Perez blijft nog 2 jaar bij Red Bull. Onbegrijpelijk vind ik dat.

Over Perez, dat is vooral een commerciële beslissing. Zuid-Amerika is een afzetmarkt voor RB... en daarnaast neemt hij ongekend veel sponsoren mee. Hij hoeft dus niet te winnen, moet het enkel niet verkloten zoals vorig jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, msxx said:

Over Perez, dat is vooral een commerciële beslissing. Zuid-Amerika is een afzetmarkt voor RB... en daarnaast neemt hij ongekend veel sponsoren mee. Hij hoeft dus niet te winnen, moet het enkel niet verkloten zoals vorig jaar.

Of hij weet dingen over Horner :ninja:

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minutes ago, Maxime S said:

Jammer voor Ocon, maar heeft het volledig aan zichzelf te danken.
Vind het ergens bizar dat er überhaupt nog teams zijn die hem nog willen. 

Ik vermoed dat Ocon wel een hoop centen mee zal brengen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Monterey Jack zei:

Ocon is zijn zitje zoals verwacht kwijt bij Alpine. Zou naar Haas gaan.

En Perez blijft nog 2 jaar bij Red Bull. Onbegrijpelijk vind ik dat.

Centjes, simples. 

Mexico en centraal Amerika zijn niet enkel een grote markt en Perez zal wel enkel rijke sponsors meebrengen. Hij komt ook nog es van een land waar er wel redelijk wat “zakenmensen” zijn die op een berg centen zitten die ze moeten witwassen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat én het feit dat hij het tot zover dit jaar nog niet zooo slecht gedaan heeft hé. Hij heeft zijn rol als tweede rijder dit jaar al goed gedaan. 

Monaco was slecht en Miami was mager, maar dat waren beide circuits waar de RB het sowieso wat moeilijk heeft. 
Daarvoor telkens in de top 5 gereden dacht ik? 

 

Akkoord, als Ferrari en McLaren echt op niveau van RB zouden komen qua prestaties... dan gaan ze een probleem hebben want ik schat de duo's van die eerste twee teams hoger in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Maxime S zei:

Ja dat én het feit dat hij het tot zover dit jaar nog niet zooo slecht gedaan heeft hé. Hij heeft zijn rol als tweede rijder dit jaar al goed gedaan. 

Monaco was slecht en Miami was mager, maar dat waren beide circuits waar de RB het sowieso wat moeilijk heeft. 
Daarvoor telkens in de top 5 gereden dacht ik? 

 

Akkoord, als Ferrari en McLaren echt op niveau van RB zouden komen qua prestaties... dan gaan ze een probleem hebben want ik schat de duo's van die eerste twee teams hoger in.

Perez valt door de mand vanaf er druk op komt. Ik vind het vooral jammer dat ze bij RedBull niet meer investeren in de jeugd. Bij RB halen ze Ricciardo, bij RedBull halen ze Perez, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Polygoon zei:

Dan gaat Sainz sowieso naar MB (of was dat al bekend?)?

Sainz is aan het wachten. Bij Mercedes zit er geen druk achter want plan 1 is daar Antonelli. Sainz zou vooral tussen Williams en Sauber hangen. Williams voor het verhaal dat Vowles daar aan het opbouwen is, Sauber voor Audi in 2026.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ir_fuel zei:

Die hebben toch een heel development program?

https://en.wikipedia.org/wiki/Red_Bull_Junior_Team

Ja, maar geen enkele van de 4 rijders is een junior. Tsunoda is een Honda man en gaat nooit bij Red Bull mogen rijden van Horner, Lawson is gepasseerd door Ricciardo, ... 

De laatste Juniors die een kans kregen waren Albon en Gasly, maar dat is intussen toch ook al een hele poos geleden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Monterey Jack said:

Sainz is aan het wachten. Bij Mercedes zit er geen druk achter want plan 1 is daar Antonelli. Sainz zou vooral tussen Williams en Sauber hangen. Williams voor het verhaal dat Vowles daar aan het opbouwen is, Sauber voor Audi in 2026.

Kan iemand mij uitleggen waarom Sainz ineens persona non grata is bij de top teams? Kan je je voorstellen dat je een paar jaar vooraan meestrijdt bij Ferrari, en je daarna genoegen moet nemen met Williams? Dan kap je er toch mee denk ik?

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

En komt die kerel die daar vorig jaar sainz heeft vervangen in een GP eens niet door?

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Naish zei:

En komt die kerel die daar vorig jaar sainz heeft vervangen in een GP eens niet door?

Staat op de Haas shortlist

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid