gTa 28.062 Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 beestig was dat zelfs jérome er strijk mee lag ih begin vd uitzending, heeft eerste paar minuten niksv gezegd doodsaaie race wel lag al in slaap na twintig minuten Quote
msxx 7.845 Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 beestig was dat zelfs jérome er strijk mee lag ih begin vd uitzending, heeft eerste paar minuten niksv gezegd doodsaaie race wel lag al in slaap na twintig minuten Enkel de laatste twintig minuten waren de moeite waard. Geen leuke race... wel nog een paar hoogtepunten gezien Quote
bertds 207 Geplaatst: 17 november 2013 Geplaatst: 17 november 2013 Was het aan het opnemen, steek mijn TV aan, waren ze net live het podium aan het doen Heb even gekeken, maar heb het ook na 20 minuten uitgezet. En naar ik zo lees heb ik niet veel gemist. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 Goed geslapen. Ik heb zelfs de moeite niet gedaan. Opgenomen, online titel gezien dat Vettel gedomineerd had, opname gewist. 1 Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 Nu de WK bekend is, en de races niet in de namiddag zijn, intereseert het me geen hol meer. Op naar volgend seizoen! Quote
msxx 7.845 Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 Brazilië is meer dan eens een van de betere races in het seizoen, dus die laatste zou ik niet willen missen. Verder nog de strijd in het WK constructeurs, er is nog genoeg te zien. Maar niet in Austin, helaas Quote
Vanni 1.628 Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 Zou Vettel eigenlijk wel met een conforme wagen rijden vraag ik me af? Al zoveel races op rij dat hij na 1 ronde al +2 seconden voorsprong heeft. En dat elke ronde opnieuw. Dat noem ik niet normaal meer. Eerder dit seizoen zei G.Minardi al dat Vettel met een soort traction-control zou rondtuffen... Ook anderen klaagden al dat in bepaalde bochten zij echt moeten vechten met de wagen om die gezwind erdoor te krijgen,terwijl den Duits als op rails verder snort. On-topic: Beresaaie race..... Quote
Lotuzzz 17.077 Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 Nu de WK bekend is, en de races niet in de namiddag zijn, intereseert het me geen hol meer. Op naar volgend seizoen! Veldrijden Quote
Ceke 2.732 Geplaatst: 18 november 2013 Geplaatst: 18 november 2013 Vandaag naar een event van randstad geweest en gepraat met bottas, leuke kerel, wel timide. Op net geen 2 seconden van hen geeindigd in een simulator was 2de snelste van de dag 2 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Austin was vorig jaar een vermakelijke race, de moeite dus om te TV op te eisen. Maar combinatie avond, alcohol genuttigd tijdens het avondeten en saaiheid hebben me doen indommelen. En zoals aangehaald: Brazilie is over het algemeen ook wel vermakelijk. Dus ik eis de TV terug op. Quote
walter 4.429 Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Leggen we samen? Schumi's eerste succesbolide gaat onder de hamer © belga. Op 1 december gaat bij veilinghuis Bonhams in Londen de Formule 1-bolide onder de hamer waarmee Michael Schumacher in 1994 zijn eerste wereldtitel won. Het betreft een Benetton met een Ford-Cosworth motor, zo is dinsdag bekendgemaakt. 'Schumi' won er zijn eerste van in totaal zeven wereldtitels mee.In 1994 schreef Michael Schumacher acht Grote Prijzen op zijn naam, waaronder die van San Marino. Die GP staat bekend als een van de meest 'zwarte' ooit in de F1. Twee rijders lieten dat jaar op het circuit van Imola het leven, de Oostenrijker Roland Ratzenberger tijdens een ongeluk in de kwalificaties en de Braziliaanse legende Ayrton Senna na een crash tijdens de race.Experten van Bonhams schatten de waarde van de Benetton op minstens 600.000 pond (715.000 euro). De winnende bieder krijgt er een testrit op het voormalige Benetton-circuit in Spanje bovenop. "In tegenstelling tot vele andere F1-wagens is deze nog zeer goed bewaard en zo goed als klaar om te rijden", klinkt het bij Bonhams.(www.demorgen.be) Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 19 november 2013 Auteur Geplaatst: 19 november 2013 MSC zou zelf moeten bieden! Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 23 november 2013 Geplaatst: 23 november 2013 Droompodium voor dit weekend: 1. Massa 2. Webber 3. Kovalainen Quote
walter 4.429 Geplaatst: 23 november 2013 Geplaatst: 23 november 2013 Volgend jaar blijkbaar geen F1 meer op Vier, geen groot verlies eigenlijk. Maar VTM of VRT staan blijkbaar ook niet te springen voor de uitzendrechten. Iemand al info wat BBC volgend jaar gaat doen? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 23 november 2013 Geplaatst: 23 november 2013 Volgend jaar blijkbaar geen F1 meer op Vier, geen groot verlies eigenlijk. Maar VTM of VRT staan blijkbaar ook niet te springen voor de uitzendrechten. Iemand al info wat BBC volgend jaar gaat doen? Hopelijk geeft dit een signaal naar het F1 management dat als ze niets doen ze wel eens wat inkomsten gaan verliezen. Ze zouden allemaal in een rij moeten staan om die rechten te kunnen bemachtigen. Laat ze maar MotoGP uitzenden Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Oei, pff. Steeds minder en minder mogelijkheden F1 te zien... Kut. Quote
gTa 28.062 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 ja, vind ik toch ook niet leuk dan moeten we naar die spastische waal gaan luisteren Quote
Subaru555 3.613 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 1.4 sec na in te halen in eerste ronde... ok dan. Quote
Polygoon 15.044 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 De commentaar op Vier Mark Webber deed nog een ererondje zonder helm. Commentaar als volgt: Webber krijgt daar van zijn team nog enkel bedankjes maar geen antwoord, hij zal te emotioneel geraakt zijn. NEE kalf, hij heeft zijn helm niet op en hoort dat bijgevolg dus helemaal niet Quote
gTa 28.062 Geplaatst: 24 november 2013 Geplaatst: 24 november 2013 Moest Mark Webber mijn broer zijn, dan kreeg 'ie zometeen een boze sms van mijn mama: "Als ge morgen of overmorgen een kopvallinge krijgt van zonder elm rond te rien, dan eddet zelve gezocht!" 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.