Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
19 uren geleden, Monterey Jack zei:

Als Vandoorne nu achter Norris komt, dan is er ofwel iets grondig mis met zijn auto, ofwel met Stoffel. Dan mag hij er gewoon een streep over trekken hé.

Het is een minuut na twaalf.

Geplaatst:
1 hour ago, Glenn-N said:

Regen voorspeld. :ninja:

Gokje op Hamilton doen dan :D 

Geplaatst:
3 hours ago, 0231 said:

Het is een minuut na twaalf.

Dat denk ik niet, meest logische zou zijn dat Stoffel nog een jaar blijft, om toch iets van continuïteit te hebben in het team. Nu ja, logisch en McLaren in één zin, dat is er om vragen zeker :D 

Geplaatst:
2 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Dat denk ik niet, meest logische zou zijn dat Stoffel nog een jaar blijft, om toch iets van continuïteit te hebben in het team. Nu ja, logisch en McLaren in één zin, dat is er om vragen zeker :D 

Om wat te doen? Hij spreekt ze nooit tegen en laat hun altijd z'n koers of quali verpesten

Geplaatst:
34 minutes ago, dragonfly said:

Om wat te doen? Hij spreekt ze nooit tegen en laat hun altijd z'n koers of quali verpesten

Op vlak van development, je weet niet wat daar zijn inbreng is. 2 compleet nieuwe in het team gooien, zonder ooit met de ingenieurs of de auto gewerkt te hebben, dat gebeurt toch niet vaak. Oke, Norris is hun 3e piloot, maar qua tijd in de auto is dat toch echt wel te beperkt.

Race en Quali staan los van wat er allemaal gebeurt in de vrije trainingen of achter de schermen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

GOD
VER
KAK

Mijn madam heeft mensen uitgenodigd om 14.00 Zondag ?

Geplaatst:
22 uren geleden, Monterey Jack zei:

Je zal wel zien hoe laat het was.

Geplaatst:
1 uur terug, PJH zei:

GOD
VER
KAK

Mijn madam heeft mensen uitgenodigd om 14.00 Zondag ?

Ideaal, rond 15u kunnen ze dan terug vertrekken :D 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Force India wordt Racing Point Force India, na de overname door Stroll Senior. Aangezien dit voor de FIA een 'nieuw' team is, verliest het al zijn WK punten in het constructeurs WK (59 sutks) en start het dit weekend dus terug op 0. Perez en Ocon mogen wel hun punten houden. 

http://www.skysports.com/f1/news/12477/11457389/force-india-reborn-as-racing-point

Geplaatst:

Ze hebben 4 weken tijd gehad, Vandoorne doet één rondje en staat binnen met een remprobleem... Dit kun je toch niet meer serieus nemen?

Geplaatst:
1 minute ago, Frekkel said:

Ze hebben 4 weken tijd gehad, Vandoorne doet één rondje en staat binnen met een remprobleem... Dit kun je toch niet meer serieus nemen?

2 rondjes intussen :(:fp:

Geplaatst:

En nu een hydraulisch probleem :lolz:

Geplaatst:
1 minute ago, Frekkel said:

En nu een hydraulisch probleem :lolz:

Echt waar, straks de kranten vol 'Norris beats Vandoorne'. Wat een klucht. 

Geplaatst:

Lando Norris, debuting for McLaren this morning, is still ahead of Stoffel Vandoorne in the charts - there's just a tenth in it, but Norris' time was set on mediums while Vandoorne's best time was on softs

expanded thumbnail

Zoiets? ?

Geplaatst:

Hoeveel pech gaat die gast eigenlijk nog hebben, niet normaal :fp:

Geplaatst:

Norris reed toch ook op softs?

Geplaatst:
19 minutes ago, Frekkel said:

Norris reed toch ook op softs?

Altijd witte/medium 

Geplaatst:

Waar kan je live volgen zonder abbo?

Geplaatst:

3sec trager dan Vettel: bij de McDrive in Pouhon gestopt?

Geplaatst:
45 minutes ago, dragonfly said:

:fp:

Vandoorne heeft 3 ronden gereden na het probleem met de remmen, heeft zelfs geen kans gehad, Norris reed zeker 10 ronden, nadien nog een pak. Triestig dat Vlaamse pers zo sensatie nastreeft. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid