Maxime S 2.848 Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 Dat moest inderdaad 'kat' zijn. Maar kan het niet aanpassen... Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 2 uren geleden, Maxime S zei: Dat moest inderdaad 'kat' zijn. Maar kan het niet aanpassen... 1 Quote
msxx 7.828 Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 7 uren geleden, Maxime S zei: Neen, maar ze zijn wel radeloos aan het worden. En een paard in het nauw... Maar dan nog, als we het mogen geloven wat er vaak gezegd en geschreven wordt, is het een praktijk die ook bij de top teams voor komt. Zo uitzonderlijk is het niet denk ik. Skysport http://www.skysports.com/f1/news/12433/11456194/f1-2018-every-drivers-half-term-report-as-we-reach-summer-break Qualifying score v team-mate: 0-12 I don't know what's going wrong but something is quite obviously going wrong. He is not the man who stormed into Formula 1 off the back of a brilliant GP2 title win. He doesn't get his elbows out enough at the start, he loses too many places. He goes into qualifying and you know full well he's going to get out-qualified by his team-mate, as he has done for the last 17 races. Alonso is good, but come on. 2 Quote
PJH 21.020 Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 Ach, geen probleem. Hij ging bij @BMWMB te rade en voila, racezitje veilig: NDDVDB Quote
#166 276 Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 10 uren geleden, Maxime S zei: Wat denk je nu zelf? aangezien ik de goede man zijn contractuele afspraken met zijn werkgever niet ken, blijf ik daar liever voorzichtig over. daarom ook de 'misschien'. ge zijt wel de belangrijkste passage van die zin vergeten te quoten ... ' maar als uw carrière op het spel staat ... ' als uw carrière op het spel staat, moogt ge toch wel 'ns ne stamp uitdelen. zo geeft ge ten minste de indruk dat ge niet over u heen laat lopen. gaan ze u dadelijk buiten smijten? lijkt me sterk. dat ge niet constant moet melken, lijkt me evident. Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 6 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2018 Er blijven oppurtuniteiten voor Stoffel. Grosjean gaan ze ook kicken mijn gedacht. Stoffel in een haas zou wel macheren denk ik... Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 10 uren geleden, Porker zei: poes Een paard mogelijks ook? Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 6 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2018 Bij ons duwt ge de rat niet in de hoek. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 1 uur terug, TCT zei: Er blijven oppurtuniteiten voor Stoffel. Grosjean gaan ze ook kicken mijn gedacht. Stoffel in een haas zou wel macheren denk ik... Gaat nooit gebeuren Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 1 hour ago, TCT said: Er blijven oppurtuniteiten voor Stoffel. Grosjean gaan ze ook kicken mijn gedacht. Stoffel in een haas zou wel macheren denk ik... Kans lijkt me groter dat Perez naar Haas trekt. Stroll gaat naar Force India (of de opvolger daarvan, Force Papa Stroll), om Mercedes te houden gaat Ocon daar blijven, want Mercedes Protégé. Mercedes wil ook hun andere jonkie in een auto, Russell zal dan wel naar Williams gaan ofzo. Williams gaat geld nodig hebben dus de kans dat Sirotkin dan blijft is groot. Het 2e zitje bij Haas kan dan ofwel gevuld worden door Ferrari, of Magnussen blijft. Renault ligt vast, RedBull gaat nooit gebeuren. Het enige alternatief dat Vandoorne nog heeft zou misschien Sauber zijn, maar dat gaat afhangen van hun budget, aangezien Stoffel niet de grote sponsors heeft. We zullen wel zien wat er gaat gebeuren als RedBull zijn 2e piloot bekend maakt. Alonso heeft nog nergens bevestigd dat hij doorgaat, dus als Gasly naar RedBull gaat is Sainz-Vandoorne ook mogelijk bij McLaren, of Vandoorne - Norris. Ik vermoed echter dat het gaat lopen zoals dit jaar, sommige teams gaan zeer lang wachten om te kiezen, zoals Williams deed deze winter. Quote
msxx 7.828 Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 3 minuten geleden, Monterey Jack zei: Kans lijkt me groter dat Perez naar Haas trekt. Stroll gaat naar Force India (of de opvolger daarvan, Force Papa Stroll), om Mercedes te houden gaat Ocon daar blijven, want Mercedes Protégé. Mercedes wil ook hun andere jonkie in een auto, Russell zal dan wel naar Williams gaan ofzo. Williams gaat geld nodig hebben dus de kans dat Sirotkin dan blijft is groot. Het 2e zitje bij Haas kan dan ofwel gevuld worden door Ferrari, of Magnussen blijft. Renault ligt vast, RedBull gaat nooit gebeuren. Het enige alternatief dat Vandoorne nog heeft zou misschien Sauber zijn, maar dat gaat afhangen van hun budget, aangezien Stoffel niet de grote sponsors heeft. We zullen wel zien wat er gaat gebeuren als RedBull zijn 2e piloot bekend maakt. Alonso heeft nog nergens bevestigd dat hij doorgaat, dus als Gasly naar RedBull gaat is Sainz-Vandoorne ook mogelijk bij McLaren, of Vandoorne - Norris. Ik vermoed echter dat het gaat lopen zoals dit jaar, sommige teams gaan zeer lang wachten om te kiezen, zoals Williams deed deze winter. Het is nog niet gedaan. Magnussen is bezig aan een uiterst sterk seizoen, die is gewild. Die vervang je nu niet door Perez (alhoewel ook een sterke coureur) Maar de sleutel ligt nu in handen van Ferrari met Kimi. Als Kimi blijft dan blijft Leclerc ook. Denk ook aan Ericsson die door de mand valt dit jaar. Vertrekt Leclerc, dan maakt hij nog kans. Anders niet. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 3 minutes ago, msxx said: Het is nog niet gedaan. Magnussen is bezig aan een uiterst sterk seizoen, die is gewild. Die vervang je nu niet door Perez (alhoewel ook een sterke coureur) Maar de sleutel ligt nu in handen van Ferrari met Kimi. Als Kimi blijft dan blijft Leclerc ook. Denk ook aan Ericsson die door de mand valt dit jaar. Vertrekt Leclerc, dan maakt hij nog kans. Anders niet. Grosjean zou op de wip zitten bij Haas, niet Magnussen Perez brengt heel wat Mexicaans overheidsgeld met zich mee, die vindt wel een zitje. Ericsson is nog zo iemand die alleen aan de bak blijft komen omdat hij heel veel geld meebrengt. Leclerc naar Haas zou ook een stap vooruit zijn voor hem, dat kan ook een piste zijn voor Ferrari als Vettel Kimi nog een jaartje wil houden. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 4 uren geleden, msxx zei: Skysport http://www.skysports.com/f1/news/12433/11456194/f1-2018-every-drivers-half-term-report-as-we-reach-summer-break Qualifying score v team-mate: 0-12 I don't know what's going wrong but something is quite obviously going wrong. He is not the man who stormed into Formula 1 off the back of a brilliant GP2 title win. He doesn't get his elbows out enough at the start, he loses too many places. He goes into qualifying and you know full well he's going to get out-qualified by his team-mate, as he has done for the last 17 races. Alonso is good, but come on. Zoals ik dus zei in voorgaande posts: de pers heeft geen geduld... Wedden dat er op skyports (heb de tijd noch de goesting om het te zoeken) ook artikels stonden over Stoffel zijn briljante eerste GP met McLaren. Ik bedoel maar... als jij dit waardevol vindt, dan is dat jou goed recht maar dit artikel zegt absoluut niets. Het is jammer om vast te stellen dat er niet wat meer nationaal gevoel heerst bij onze F1-coureur. Er zijn er hier velen die vroeger droomden, smeekten of hoopten van een Belg in de F1 en... dan hebben we eindelijk nog eens eentje en dan zien sommigen hem precies liever verdwijnen dan blijven. Bijzonder triestig eigenlijk! Dat zou in Frankrijk of Nederland toch even anders zijn...! Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 Hij heeft al 2 jaar gekregen, bij TR lag hij waarschijnlijk al buiten. Tegenwoordig moet je er meteen boenk opzitten zoals VER of je mag het vergeten Maar laat ons nog niet wanhopen!! Quote
msxx 7.828 Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 4 minuten geleden, Maxime S zei: Zoals ik dus zei in voorgaande posts: de pers heeft geen geduld... Wedden dat er op skyports (heb de tijd noch de goesting om het te zoeken) ook artikels stonden over Stoffel zijn briljante eerste GP met McLaren. Ik bedoel maar... als jij dit waardevol vindt, dan is dat jou goed recht maar dit artikel zegt absoluut niets. Het is jammer om vast te stellen dat er niet wat meer nationaal gevoel heerst bij onze F1-coureur. Er zijn er hier velen die vroeger droomden, smeekten of hoopten van een Belg in de F1 en... dan hebben we eindelijk nog eens eentje en dan zien sommigen hem precies liever verdwijnen dan blijven. Bijzonder triestig eigenlijk! Dat zou in Frankrijk of Nederland toch even anders zijn...! Sinds wanneer is er geduld in de F1? Het is wat mij betreft een waarheid wat daar staat. Maar het is niet omdat het waar is dat iemand ook ineens ontslagen of vervangen zou moeten worden. Maar 17 GP's op rij klop krijgen is niet OK. Quote
#166 276 Geplaatst: 7 augustus 2018 Geplaatst: 7 augustus 2018 voor wat het waard is, is zou het graag zien dat vandoorne zijn teammaat zoek rijdt en een dikke F1 carrière uitbouwt. alleen al maar voor het feit, hoe hij in de F1 terecht is gekomen. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 7 augustus 2018 Geplaatst: 7 augustus 2018 Vandoorne: op de verkeerde moment bij het verkeerde team. Talent is zeker aanwezig, maar hij komt even kleurloos over als Damon Hill. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 7 augustus 2018 Geplaatst: 7 augustus 2018 11 uren geleden, msxx zei: Sinds wanneer is er geduld in de F1? Het is wat mij betreft een waarheid wat daar staat. Maar het is niet omdat het waar is dat iemand ook ineens ontslagen of vervangen zou moeten worden. Maar 17 GP's op rij klop krijgen is niet OK. Zoals ik al zei: McLaren moet eerst werk maken van een deftige auto en dan pas kunnen we een juiste analyse maken. 17 GP's op rij klop krijgen omdat je auto geen hol waard is, is niet ok... is hier de betere stelling. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 7 augustus 2018 Geplaatst: 7 augustus 2018 11 uren geleden, dragonfly zei: Hij heeft al 2 jaar gekregen, bij TR lag hij waarschijnlijk al buiten. Tegenwoordig moet je er meteen boenk opzitten zoals VER of je mag het vergeten Maar laat ons nog niet wanhopen!! 1,5 jaar voor alle duidelijkheid. We zitten nu pas aan de mid-season. Laat ons de vingers kruisen voor een betere tweede helft. Er meteen boenk opzitten kan enkel en alleen als je deftig materiaal krijgt om mee te rijden. Dat zou jij met je Funcup ervaring toch ook moeten weten. Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 7 augustus 2018 Geplaatst: 7 augustus 2018 https://www.racefans.net/2018/08/06/f1-planning-return-2011-style-high-tyre-degradation/ Quote The FIA has set the following targets for tyre degradation aimed at “improvement of the show” from 2020: Quote
ICM 24.887 Geplaatst: 7 augustus 2018 Geplaatst: 7 augustus 2018 https://www.racefans.net/2018/08/07/lauda-making-very-satisfying-progress-after-transplant-hospital/ Niki Lauda is “on his way to recovery” following his lung transplant last week. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 7 augustus 2018 Geplaatst: 7 augustus 2018 56 minuten geleden, Maxime S zei: 1,5 jaar voor alle duidelijkheid. We zitten nu pas aan de mid-season. Laat ons de vingers kruisen voor een betere tweede helft. Er meteen boenk opzitten kan enkel en alleen als je deftig materiaal krijgt om mee te rijden. Dat zou jij met je Funcup ervaring toch ook moeten weten. Uiteraard en ik heb dat hier al eens gepost. Wij moeten met 4 personen een auto afstellen en iedereen heeft een andere voorkeur. Ok totaal niet te vergelijken met een F1 wagen maar ik moet mijn rijstijl soms ook aanpassen. Dan komt die karting ervaring goed van pas maar soms zou je inderdaad een andere afstelling willen maar krijg je ze gewoon niet. Dus ik versta je maar het gaat niet op voor Stoffel. Met zijn ervaring moet hij beter kunnen na 17 race weekends. Hij kan zich niet blijven wegsteken achter Alonso. En gaat niet alleen over de kwali, hij moet z'n mond open doen tegen z'n engineer hé. Niet altijd McLaren de boel laten verprutsen. Max deed zijn mond ook open 1 Quote
0231 172 Geplaatst: 7 augustus 2018 Geplaatst: 7 augustus 2018 Je zou nog beginnen denken als je zijn faceboek chekt dat hij een modellencarriere nastreeft. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 7 augustus 2018 Geplaatst: 7 augustus 2018 Vergne z'n glow in the dark helm Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.