Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

33 minutes ago, msxx said:

In naam ja

Ze hebben niet eens een motor.

Daar zie ik AMG nog in verdergaan eigenlijk, misschien wel een samenvoegsel van alles (Aston, Racing Point en Mercedes) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Frekkel said:

Racing Mercedes Aston Point Martin Team Stroll AMG F1?

Als het helemaal exotisch moet dan doe je er nog eens Wolf en Toto tussen ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Frekkel said:

Alsof Stroll zijn ego zou toelaten dat een ander op gelijke voet zou aanzien worden. 

Anderzijds denk ik dat Stroll echt content zou zijn moest hij Toto kunnen strikken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deed Lance Stroll dat dan zo slecht in 2019? Lijkt me toch van niet?

Misschien geen natuurtalent zoals enkele andere kerels uit die wereld, maar toch ook geen krabber.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht wel sneller dan mij ja, maar als je verpletterd (is misschien licht overdreven maar ik vond niks anders) wordt door een hoogst middelmatige rijder dan kan je niet verwachten dat Der Toto hem in zijn dreamteam wil opnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Frekkel zei:

Wellicht wel sneller dan mij ja, maar als je verpletterd (is misschien licht overdreven maar ik vond niks anders) wordt door een hoogst middelmatige rijder dan kan je niet verwachten dat Der Toto hem in zijn dreamteam wil opnemen.

Hij racet goed, maakt de meeste plekken goed in de startronde, heeft al op de eerste startrij gestaan en een podium behaald.

Zijn kwalificaties zijn wel beneden par ja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is een goeie starter, maar het is aan de finish dat de punten uitgedeeld worden. En als je de punten bekijkt zie je dat hij minder dan de helft van zijn teamgenoot had en dat hij amper 2 keer beter deed in Q. 

En die podiumplek had wel net iets meer met geluk (of een uitstekende strategie) dan kunde te maken. Net als zijn vierde plek dit seizoen. 

De hulk heeft nooit op een podium gestaan. Als je morgen een team moet managen, wie van de twee kies je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Frekkel zei:

Wellicht wel sneller dan mij ja, maar als je verpletterd (is misschien licht overdreven maar ik vond niks anders) wordt door een hoogst middelmatige rijder dan kan je niet verwachten dat Der Toto hem in zijn dreamteam wil opnemen.

 

1 uur terug, Frekkel zei:

Hij is een goeie starter, maar het is aan de finish dat de punten uitgedeeld worden. En als je de punten bekijkt zie je dat hij minder dan de helft van zijn teamgenoot had en dat hij amper 2 keer beter deed in Q. 

En die podiumplek had wel net iets meer met geluk (of een uitstekende strategie) dan kunde te maken. Net als zijn vierde plek dit seizoen. 

De hulk heeft nooit op een podium gestaan. Als je morgen een team moet managen, wie van de twee kies je? 

De Hulk was evenwaardig aan de hoogst middelmatige rijder uit jouw andere post :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah. :noparty: Dus door dat virusje gaan ze een GP die pas over 3 maand plaats vindt, nu al uitstellen?

Die verwachten zich dus nog aan "iets", of wa? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin konden ze het niet weten maar nu is toch wel al duidelijk dat dat coronavirus niks speciaal is.  Een maatregel is wel een maatregel natuurlijk en daar moet ge u aan houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Le Capri Mauve zei:

In het begin konden ze het niet weten maar nu is toch wel al duidelijk dat dat coronavirus niks speciaal is.  Een maatregel is wel een maatregel natuurlijk en daar moet ge u aan houden.

Voorlopig zijn alle scholen/bedrijven/etc. Nog minstens twee weken dicht.

Er is al weken niet gereisd, de vrees is dat zodra men dit weer toestaat het zich weer snel zal uitbreiden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Weinig spannends helaas... Precies exact dezelfde kisten van vorig seizoen.

Die Alpha Tauri is wel TOP, heerlijke livrei. :inlove: Prachtig hoe dat blauw/wit gebroken wordt door het rode Honda logo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid