Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Lefty zei:

LOL en uiteraard Verstappen er meteen uit 😂

Da ne brokkenpiloot :lolz:  die heeft zo wansmakelijk veel stomme stoten uitgehaald dat ik al boos werd als hij nog maar in de buurt kwam van andere rijders (meestal in de vorm van: gelapped worden). :D 

Ik vind dat je zelfs nu nog altijd ziet dat er een pea brain in z'n bovenkamer zit. Die kijkt zo ... euh ... zo ... leeg?
Wel smaak qua vrouwen, de Jos :inlove: 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verzekeringsgewijs zal elke race postponed worden. Maar ik vrees dat er dit seizoen niet geraced gaat worden. Auto's bevroren tot '21 en Mercedes zijn stuurfoefke nooit in actie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ICM zei:

$$$$$ helpen ook hé

Joat, voor haar, hij had zich net zo goed een roste Rubens-Hollandaise met veel geld kunnen pakken ook, newaar. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, gTa said:

Joat, voor haar, hij had zich net zo goed een roste Rubens-Hollandaise met veel geld kunnen pakken ook, newaar. :D

Ik begrijp je antwoord niet echt. Is dat omdat jij niet veel haar hebt en ik wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ICM zei:

Ik begrijp je antwoord niet echt. Is dat omdat jij niet veel haar hebt en ik wel?

Neen, ik denk het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ICM zei:

Geld is goed voor haar? Een goeie conditioner, dadde!

Geldverspilling voor mij maar niet voor haar, terwijl ik toch haar heb (maar niet veel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minutes ago, gTa said:

Geldverspilling voor mij maar niet voor haar, terwijl ik toch haar heb (maar niet veel).

Nu hoor ik u klappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, gTa said:

Joat, voor haar, hij had zich net zo goed een roste Rubens-Hollandaise met veel geld kunnen pakken ook, newaar. :D

En dan hier lid worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

https://sporza.be/nl/2020/04/18/overstap-in-de-maak-mercedes-teambaas-koopt-zich-in-bij-aston-martin~1587205862169/?fbclid=IwAR3q1EeolVmnvxkw5crEvLXECYZ9syvZCeaUMVKmPyBL62vwZ71_9wUw6nk

Overstap in de maak? Mercedes-teambaas koopt zich in bij Aston Martin

 

Het contract van Wolff bij Mercedes loopt af.

Trekt Mercedes-teambaas Toto Wolff volgend jaar naar Aston Martin, dat in 2021 Racing Point vervangt in de Formule 1? Dat hij een klein aandeel heeft gekocht bij de concurrentie, voedt alvast de geruchten.Onder de leiding van Toto Wolff stapelde Mercedes de voorbije seizoenen in de F1 de successen op. Maar nu zijn contract bijna afloopt, komt de geruchtenmolen op gang. Zit er een overstap naar Aston Martin in de pijplijn? Wolff is alvast een goede vriend van de Canadese zakenman Lawrence Stroll, die honderden miljoenen
investeerde in Aston Martin.Dat Wolff nu ook een klein aandeel heeft gekocht van Aston Martin, voedt de speculaties. De Oostenrijker betaalde naar verluidt 37 miljoen pond (42,5 miljoen euro) voor 0,95 procent van de aandelen.In de Oostenrijkse pers ontkende Wolff dat hij plannen heeft om Mercedes te verlaten. "We hebben goede gesprekken over wat we nog samen willen doen", zegt hij. "Maar de gesprekken zijn voorlopig on hold gezet, want we hebben grotere problemen om aan te pakken."
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Bouncing Bullet zei:

Amai Wolff verdient precies ook goed zijn brood.

Was al aandeelhouder van Williams voordat hij bij Mercedes aan de slag ging ook he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad geen duts.

Ik denk wel dat hij zal vertrekken, botert al even niet met de nieuwe baas van Mercedes. En alles al gewonnen dus tijd voor een ander avontuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die heeft ook 30% van Mercedes F1, vertrekken en cashen voor't laat is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, dragonfly zei:

Inderdaad geen duts.

Ik denk wel dat hij zal vertrekken, botert al even niet met de nieuwe baas van Mercedes. En alles al gewonnen dus tijd voor een ander avontuur.

Ja én er is totaal geen zekerheid dat Mercedes verder gaat in F1 las ik? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Maxime S said:

Ja én er is totaal geen zekerheid dat Mercedes verder gaat in F1 las ik? 

 

Coronavirus is het uitgelezen excuus om de boeken toe te doen + ze hebben zo de boel gedomineerd de laatste jaren + ze zitten al in de Formule E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Coronavirus is het uitgelezen excuus om de boeken toe te doen + ze hebben zo de boel gedomineerd de laatste jaren + ze zitten al in de Formule E.

Corona zou idd wel als excuus kunnen gebruikt worden.
Ik las al her en der dat de plannen om er mee te stoppen er sowieso waren, dus nu hebben ze nog hét excuus. 

Wat dieselgate was voor VW-Audi Motorsport, wordt Corona voor MB? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/20/2020 at 1:31 PM, Maxime S said:

Corona zou idd wel als excuus kunnen gebruikt worden.
Ik las al her en der dat de plannen om er mee te stoppen er sowieso waren, dus nu hebben ze nog hét excuus. 

Wat dieselgate was voor VW-Audi Motorsport, wordt Corona voor MB? 

ik zie het eerder als een mooi excuus. Dieselgate heeft wel wat geld gekost he :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid