Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Ik vind het terecht, er was een gele vlag en Verstappen heeft in Mexico ook een straf gekregen voor hetzelfde.

Hamilton komt er nog goed mee weg.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ICM zei:

Inderdaad. Altijd die uitersten... Het grote probleem zit namelijk bij de bruine.

Goh de voorbije maanden indachtig houdend waren er ook wel wat problemen door de gele.

Link naar reactie
Delen op andere sites

excited done with finals GIF

 

F1 is terug zenneuh, zalige race!!! 😍😍😍

Oh en Vettel kan nog steeds ni rijden! 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minutes ago, TCT said:

excited done with finals GIF

Oh en Vettel kan nog steeds ni rijden! 😂

Vettel vs Russell was even spannend als Bottas vs Hamilton!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet akkoord. Vettel remde te laat en dook in een gat dat er niet was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minutes ago, TCT said:

Niet akkoord. Vettel remde te laat en dook in een gat dat er niet was.

Dat was Vettel vs Sainz en 10 ronden vroeger 😁 Ik verwees naar Vettel die maar niet voorbij een Williams raakte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vettel zat wss nog pizza's te bakken in die cockpit, amai zeg. Charles op het podium en hij net in de punten (en voorlaatste wel), schande :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hamilton heeft straf gekregen.

En imo niet terecht, maar ik heb oogkleppen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Dat was Vettel vs Sainz en 10 ronden vroeger 😁 Ik verwees naar Vettel die maar niet voorbij een Williams raakte 

Heb je de rondetijd van Russel gezien? 1.09,3 in zijn laatste ronde. Op dat punt van de wedstrijd was dat zeer competitief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, TCT zei:

Hamilton heeft straf gekregen.

En imo niet terecht, maar ik heb oogkleppen.

Als je aan je binnenkant nog 2m ruimte hebt, tjah.. Albon zat ervoor, daarom was de straf terecht. Was dat niet zo geweest dan had Albon van t gas gemoeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, msxx zei:

Als je aan je binnenkant nog 2m ruimte hebt, tjah.. Albon zat ervoor, daarom was de straf terecht. Was dat niet zo geweest dan had Albon van t gas gemoeten

Klopt, hij duwt Albon express naar buiten

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, msxx said:

Heb je de rondetijd van Russel gezien? 1.09,3 in zijn laatste ronde. Op dat punt van de wedstrijd was dat zeer competitief!

Zeker wel, vond het zuur dat hij moest uitvallen. Neemt niet weg dat Vettel daar vlot voorbij zou moeten kunnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Zeker wel, vond het zuur dat hij moest uitvallen. Neemt niet weg dat Vettel daar vlot voorbij zou moeten kunnen. 

Huh? Als je rondetijd gelijk is lukt dat dus niet he

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, msxx said:

Huh? Als je rondetijd gelijk is lukt dat dus niet he

Als de rondetijd van je Ferrari gelijk is aan die van een Williams, dan scheelt er iets.  Schade had hij niet na het incident met Sainz. 

Racepace analyse van op vrijdag gaf ook aan dat de Ferrari 7 tienden per ronde sneller ging dan de Williams:

image.thumb.png.0d299852e5c6344789d5f4b4beeccbd9.png

Nu goed, zondag is geen vrijdag, maar toch vind ik het persoonlijk weer een belabberde prestatie van Vettel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Monterey Jack zei:

Als de rondetijd van je Ferrari gelijk is aan die van een Williams, dan scheelt er iets.  Schade had hij niet na het incident met Sainz. 

Racepace analyse van op vrijdag gaf ook aan dat de Ferrari 7 tienden per ronde sneller ging dan de Williams:

image.thumb.png.0d299852e5c6344789d5f4b4beeccbd9.png

Nu goed, zondag is geen vrijdag, maar toch vind ik het persoonlijk weer een belabberde prestatie van Vettel. 

Idem hoor, maar Russel reed middenveldtijden en Ferrari ook 😄 

belabberd van Vettel: jep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, eigenlijk wel! Na het uitvallen van Max vreesde ik dat het kalf verzopen was. Kijk al uit naar volgende week, circuit is gelijkaardig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lotuzzz zei:

Kijk al uit naar volgende week, circuit is gelijkaardig :D

Ja, wel een andere naam maar naar 't schijnt zeer vergelijkbare bochten en elevation changes en zo. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid