Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

32 minuten geleden, dragonfly zei:

Vettel zijn tijd is voorbij dus tijd om iemand anders een kans te geven. En neen, niet ALO.

Wie dan?

Tweede seizoenshelft (na Monza) van Vettel was verdorie niet slecht

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, msxx zei:

Wie dan?

dany ricc misschien?

ben ook niet helemaal akkoord dat vettel passé is.

aangepast door #166
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, msxx said:

Wie dan?

Tweede seizoenshelft (na Monza) van Vettel was verdorie niet slecht

Vertel blijft zitten denk ik, als hij weg gaat komt Schumacher in die auto. Of de 2e Leclerc. 

Heel anti Ferrari, maar na hun stap vorig jaar en het uitblijven van resultaat zullen ze misschien wel eens durven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, msxx zei:

Wie dan?

Tweede seizoenshelft (na Monza) van Vettel was verdorie niet slecht

Niet slecht is geen WK man. Hij maakt fouten of verliest zijn geduld op cruciale momenten. Zeker geen 40M meer waard...

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, dragonfly zei:

Niet slecht is geen WK man. Hij maakt fouten of verliest zijn geduld op cruciale momenten. Zeker geen 40M meer waard...

Daar ben ik het wel mee eens. Maar zit zeker nog bij de beste vijf. (Ham/Max/Lec/Ric/Vet)

16 minuten geleden, PJH zei:

Alonso is de max. Breng maar terug ipv Vettel :D

Veel beter voor het spektakel ja 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danny Ric lijkt me ook wel de max. Moet wat geven met zijn 'just send it' mentaliteit tegen LeClerc, Hamilton, Verstappen, Bottas en co :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, dragonfly zei:

Niet slecht is geen WK man. Hij maakt fouten of verliest zijn geduld op cruciale momenten. Zeker geen 40M meer waard...

In die zin wel een ideale tweede rijder. Soms eens iemand eraf kegelen.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Lotuzzz zei:

In die zin wel een ideale tweede rijder. Soms eens iemand eraf kegelen.

Maar hij wil geen 2de rijder zijn. Is ook vrij onbeleefd tegen Charles. Was bij momenten ongemakkelijk in de F1 Netflix docu

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, dragonfly zei:

Maar hij wil geen 2de rijder zijn. Is ook vrij onbeleefd tegen Charles. Was bij momenten ongemakkelijk in de F1 Netflix docu

Inderdaad. Dat 'ie zich daar vorig seizoen tegen verzette kan ik nog wel snappen, maar dan zou ik dit seizoen na een race of 3 toch al de rekening maken en kijken of er nog wel iets te 'willen' valt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3-5/7 in Oostenrijk zal het seizoen beginnen \o/

Eindelijk weer 2 uur voor TV zitten om 2 man te zien inhalen omdat die voor zich een strategie heeft

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met wat geluk nog een race in Spa de eerste of 2e week van september, al denk ik dat Monza sowieso het eerste weekend blijft. Hopen dus op 12-13 september

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, PJH zei:

3-5/7 in Oostenrijk zal het seizoen beginnen \o/

Eindelijk weer 2 uur voor TV zitten om 2 man te zien inhalen omdat die voor zich een strategie heeft

Oostenrijk is toch altijd plezant circuit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, PJH zei:

Eindelijk weer 2 uur voor TV zitten om 2 man te zien inhalen omdat die voor zich een strategie heeft

Waarom kijk je eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
4 minuten geleden, msxx zei:

En dan?

 

Dan is het nog minder dan een maand en er is terug F1 \o/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd of dit circus dit jaar nog van start zal gaan. Er was sprake om eerst Austria te doen en daarna Silverstone maar ik weet niet of dat al zo snel zie gebeuren in de UK nu iedereen verplicht zal worden om 14 dagen in quarantine te zitten die met het vliegtuig toe komt.

Overigens vind ik die budget cap die ze nu aan het bespreken zijn nog altijd vrij hoog. Er is sprake nu van 140 miljoen maar dat lijkt mij nog altijd heel erg veel. Ik zie mogelijk wel enkele teams sneuvelen.. Williams/Haas?

aangepast door lancer-evo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid