Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Klopt. Pff wat een demonstratie!

Oersaai is het woord dat je zoekt. Een mens zou voor minder naar Indycar beginnen kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, dragonfly zei:

Oersaai is het woord dat je zoekt. Een mens zou voor minder naar Indycar beginnen kijken...

Ik had daarvoor Moto3, Moto2 en MotoGP gezien. Heb de TV uitgezet na 20 ronden :D

Knap wat Hamilton presteert, zonder ongelukken zal hij verdiend WK worden. Hopelijk zorgen de nieuwe regels in 2022 voor meer race-acties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2020 is inderdaad al om zeep. Zowel Ferrari en Honda hebben motorproblemen en ze mogen dit jaar geen aanpassingen meer doen.

FIA heeft dat weer top geregeld zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een klucht alweer:

 

Waarom kreeg Norris dan geen penalty na zijn guided laatste rond in Austria?

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, mrbbs zei:

Wat een klucht alweer:

 

Waarom kreeg Norris dan geen penalty na zijn guided laatste rond in Austria?

Dus je mag pitten, maar ze hadden dat niet mogen communiceren tijdens de eerste ronde? Was wel slim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, mrbbs said:

Wat een klucht alweer:

 

Waarom kreeg Norris dan geen penalty na zijn guided laatste rond in Austria?

Blijkbaar mogen er geen instructies worden gegeven tijdens de formation lap. Pfftt

Stop radio communicatie in f1 en je zal veel leukere races hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, mrbbs zei:

Blijkbaar mogen er geen instructies worden gegeven tijdens de formation lap. Pfftt

Stop radio communicatie in f1 en je zal veel leukere races hebben.

Zoals bij wielrennen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam deze tegen op een ander forum 😆

spacer.png

So. Let me get this straight.

Multi millionaire Lewis Hamilton, who lives in the Monaco tax haven, and therefore pays no tax. Is wearing a lock and chain around his neck symbolising that he is a slave. While simultaneously wearing Mercedes clothing, who used Jewish slave Labour during WW2, and is also sponsored by Hugo Boss who made clothes for the Nazis.

I’m assuming that in accordance with his high morals he will now leave Mercedes, pay tax, and give up the lucrative Hugo Boss sponsorship?

No. I don’t think so either

What an absolute prick

 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een klucht jong met al hun regeltjes en willekeur. Bottas & Albon geen straf maar Haas dan wel een straf geven :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft Verstappen zwaar gegokt op een droogweersetting en miste 'ie daarom wat compliance in z'n installation lap? En daarom aanvaardbare pace in de wedstrijd? Just a tought.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Allez kom, ge zit zo ver voor, rijd nog maar eens binnen dan kunt ge misschien eens proberen de snelste ronde van de race te zetten, maar wel pas 3 ronden voor het einde, anders gaan de banden te rap kapot zijn"

 

Dat toont toch echt aan wat een circus het is geworden. In geen enkel ander kampioenschap zou een team een extra pitstop riskeren als ze op P1 aan het rijden zijn met zo een voorsprong, tenzij de banden echt zouden ontploffen voor het einde van de race.

 

Ik blijf in herhaling vallen, maar ik heb van t weekend 2 van de 3 races in Sydney gezien van de Supercars. Man man, daar rijden ze bochten aan een stuk met 2-3 naast mekaar om voor positie te vechten, ipv "wachten tot ik op een seconde zit, druk op de knop, en erover in de DRS zone".

Chapeau voor Hamilton en Mercedes (want ze doen het toch maar), maar als je de uitzending bekeek zou je op den duur vergeten dat er ook nog iemand op kop van die wedstrijd aan het rijden was. Voor de sport begint het toch wel dramatisch te worden. En volgend seizoen van 't zelfde aangezien ze niks meer mogen ontwikkelen?

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

"Allez kom, ge zit zo ver voor, rijd nog maar eens binnen dan kunt ge misschien eens proberen de snelste ronde van de race te zetten, maar wel pas 3 ronden voor het einde, anders gaan de banden te rap kapot zijn"
 
Dat toont toch echt aan wat een circus het is geworden. In geen enkel ander kampioenschap zou een team een extra pitstop riskeren als ze op P1 aan het rijden zijn met zo een voorsprong, tenzij de banden echt zouden ontploffen voor het einde van de race.
 
Ik blijf in herhaling vallen, maar ik heb van t weekend 2 van de 3 races in Sydney gezien van de Supercars. Man man, daar rijden ze bochten aan een stuk met 2-3 naast mekaar om voor positie te vechten, ipv "wachten tot ik op een seconde zit, druk op de knop, en erover in de DRS zone".
Chapeau voor Hamilton en Mercedes (want ze doen het toch maar), maar als je de uitzending bekeek zou je op den duur vergeten dat er ook nog iemand op kop van die wedstrijd aan het rijden was. Voor de sport begint het toch wel dramatisch te worden. En volgend seizoen van 't zelfde aangezien ze niks meer mogen ontwikkelen?
 

IMSA Sebring zorgde anders ook voor veel actie afgelopen weekend..[emoji3]

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat het een fragment was uit iRacing, zo afgelijnd die preview. Net een beeld uit een videogame.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/7/2020 om 07:43, Rikske zei:

Kwam deze tegen op een ander forum 😆

spacer.png

So. Let me get this straight.

Multi millionaire Lewis Hamilton, who lives in the Monaco tax haven, and therefore pays no tax. Is wearing a lock and chain around his neck symbolising that he is a slave. While simultaneously wearing Mercedes clothing, who used Jewish slave Labour during WW2, and is also sponsored by Hugo Boss who made clothes for the Nazis.

I’m assuming that in accordance with his high morals he will now leave Mercedes, pay tax, and give up the lucrative Hugo Boss sponsorship?

No. I don’t think so either

What an absolute prick

 

Dat gezaag en geklaag over te weinig diversiteit in de F1 begin ik nu ook wel beu te worden. Hamilton weet toch als geen ander dat als je goed genoeg bent je kansen krijgt ongeacht je huidskleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Jules_W said:

Dat gezaag en geklaag over te weinig diversiteit in de F1 begin ik nu ook wel beu te worden. Hamilton weet toch als geen ander dat als je goed genoeg bent je kansen krijgt ongeacht je huidskleur

Nee

Je huidskleur of skills geven je geen kansen. Je krijgt kansen als je genoeg centen mee brengt, ongeacht je huidskleur.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

3 uren geleden, Jules_W zei:

Dat gezaag en geklaag over te weinig diversiteit in de F1 begin ik nu ook wel beu te worden. Hamilton weet toch als geen ander dat als je goed genoeg bent je kansen krijgt ongeacht je huidskleur

Zijn beste vriend in karttijd was Nico Rosberg

Hij werd opgepikt en gecontracteerd en zwaar financieel gesteund door Ron Dennis

Waar is het racisme dan?

Als er ergens geen huidskleur grenzen zijn dan is het toch wel de Formule 1. Dat je een startpunt moet hebben om daar te geraken (= familie met diepe zakken) dat spreekt voor zich, en dat er minder zwarte families interesse hebben of diepe zakken hebben, daar kan de Formule 1 niets aan doen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee
Je huidskleur of skills geven je geen kansen. Je krijgt kansen als je genoeg centen mee brengt, ongeacht je huidskleur.


Ik zeg nergens dat huidskleur je meer kans geeft. Verder ben ik het eens als je bedoelt dat niet iedereen op jonge leeftijd kan gaan karten. Eens dat er coureurs zijn zoals Perez en Stroll die er door hun diepe zakken zitten. Oneens omdat een Hamilton, Albon en Ocon niet van rijke afkomst zijn en toch een zitje in de F1 hebben.
Dat wilt niet zeggen dat F1 racistisch is. Autosport is heel duur maar niet alleen voor supperrijken, een Vandoorne is er ook geraakt door op jonge leeftijd een sponsorcontract te verzilveren, die bleek alleen dan toch niet zo’n goede coureur te zijn.
Je kan dat zelfs in alle sporten doortrekken; Als je op je 11e bij PSV kan gaan voetballen maar je ouders willen je niet 2-3x per week naar Eindhoven voeren of hebben de centen niet voor een internaat zijn je slaagkansen ook een pak kleiner want er staan mogelijk geen andere profclubs in de rij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, Jules_W said:

Je kan dat zelfs in alle sporten doortrekken; Als je op je 11e bij PSV kan gaan voetballen maar je ouders willen je niet 2-3x per week naar Eindhoven voeren of hebben de centen niet voor een internaat zijn je slaagkansen ook een pak kleiner want er staan mogelijk geen andere profclubs in de rij.

 

Vaak bieden die clubs pleeggezinnen aan (was normaal het geval bij Alderweireld/Vertonghen/Eriksen/... bij Ajax) en faciliteiten aan hoor. Zelfs spelers worden opgehaald bij hun thuis en terug afgezet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Timo zei:

Vaak bieden die clubs pleeggezinnen aan (was normaal het geval bij Alderweireld/Vertonghen/Eriksen/... bij Ajax) en faciliteiten aan hoor. Zelfs spelers worden opgehaald bij hun thuis en terug afgezet. 

Klopt. Maat van me heeft zo een tijdje bij Willem-II gevoetbald in zo’n systeem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt af van hoe hoog ze je talent inschatten, de Alderweirelds en Eriksens van deze wereld kregen op hun 15e waarschijnlijk ook al een bescheiden loon maar er is maar 0,9% van alle jeugdvoetballers die ook effectief doorbreken in het eerste. Zeker niet iedereen krijgt dat aangeboden ik spreek uit eigen ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid