Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

37 minuten geleden, Hazen zei:

Gek hoe verouderd MY2021 er plots uit ziet. Benieuwd naar wat eraan zit te komen!

Awel, ik heb een tijdje moeten wennen aan de nieuwe maar inderdaad. De MY21 zien er op slag 10 jaar oud uit :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/2/2022 om 15:15, Monterey Jack zei:

 

 

Toch echt een heeel pak moderner ogend. En beter geproportioneerd.

Enige team evenwel dat d'office minder stylingpunten scoort dan vorig jaar, simpelweg door het wegvallen van de witte velgen.
Zoals Martin Brundle vorig jaar tijdens live commentaar van een GP zei: "There should be championship points for white rims."
:D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, gTa zei:

Toch echt een heeel pak moderner ogend. En beter geproportioneerd.

Enige team evenwel dat d'office minder stylingpunten scoort dan vorig jaar, simpelweg door het wegvallen van de witte velgen.
Zoals Martin Brundle vorig jaar tijdens live commentaar van een GP zei: "There should be championship points for white rims."
:D

En 't rood accentje ni vergeten! 

Die Hondaletters op den otto van vorig jaar dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Otmar > Alpine

Masi > Out

Sprintraces: drie stuks met meer punten 

Afgebroken races zoals Spa: beter gereguleerd en minder punten

De nieuwtjes volgen elkaar nu rap op. Denk dat het seizoen begint 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, msxx zei:

 

Masi > Out

 

Toch serieuze zaak dit. Ergens te verwachten, maar toch vermoedelijk lobbywerk/erkenning van/tegenover Mercedes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ICM zei:

Toch serieuze zaak dit. Ergens te verwachten, maar toch vermoedelijk lobbywerk/erkenning van/tegenover Mercedes.

Ja…

Wordt een duo-rol met daarnaast nog een ‘hulplijn’ met headoffice FIA (soort VAR)

Teams mogen geen rechtstreeks contact meer hebben.

Naar het schijnt allemaal unaniem goedgekeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Redfive zei:

Bemerk het gele lijntje op de race overall van Sainz.  2nd pilot, dus nu ook herkenbaar aan de overall..

Huh? Interessant wel, leg uit…

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ICM zei:

Toch serieuze zaak dit. Ergens te verwachten, maar toch vermoedelijk lobbywerk/erkenning van/tegenover Mercedes.

Niet meer dan logisch!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ICM zei:

Toch serieuze zaak dit. Ergens te verwachten, maar toch vermoedelijk lobbywerk/erkenning van/tegenover Mercedes.

Zeker en vast een tegemoetkoming aan Mercedes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, mrbbs zei:

Triestig merk geworden.. en al even triestig van Hamilton.  Buiten de auto is dat maar een dwaas figuur.

:lolz: Hier gaan we weer.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Monterey Jack zei:

:lolz: Hier gaan we weer.

Er is weer niks van waar 🙃. Dat hij zwijgt en zijn ding bewijst op circuit zodat we volgend jaar een mooie strijd hebben. Maar nee, eisen stellen voor een vertrek van Masi en dreigen dat hij anders niet terug zou komen. Dan iedere race gaan knielen, wat een effect heeft dat nog na *tig races. Doe dat voor een race of 3 om een boodschap over te brengen maar stop er dan ook mee.  Die loopt gewoon graag in de schijnwerpers.  Dat hij spreekt aan het stuur zoals de rest van de piloten. Ik hoef die zever allemaal niet.  VER is ook verre van een voorbeeld, maar ik heb er minder last van aangezien zijn persona buiten de auto niet zo'n storende factor is.

Iedereen mag er een andere mening op na houden. Geen probleem.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, mrbbs zei:

Er is weer niks van waar 🙃. Dat hij zwijgt en zijn ding bewijst op circuit zodat we volgend jaar een mooie strijd hebben. Maar nee, eisen stellen voor een vertrek van Masi en dreigen dat hij anders niet terug zou komen. Dan iedere race gaan knielen, wat een effect heeft dat nog na *tig races. Doe dat voor een race of 3 om een boodschap over te brengen maar stop er dan ook mee.  Die loopt gewoon graag in de schijnwerpers.  Dat hij spreekt aan het stuur zoals de rest van de piloten. Ik hoef die zever allemaal niet.  VER is ook verre van een voorbeeld, maar ik heb er minder last van aangezien zijn persona buiten de auto niet zo'n storende factor is.

Iedereen mag er een andere mening op na houden. Geen probleem.

Idd

En tijdens de eerste weekends zal het weer zijn dat het zo moeilijk is en zwaar en hij diep moest gaan voor een fantastisch publiek (zoals elk weekend). Of dat hij zich niet deftig kon voorbereiden door heel het Masi-gedoe. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, korneeldebruyn zei:

Huh? Interessant wel, leg uit…

2de piloot heeft toch ook die gele markering op het horizontale stuk (camera?) boven de luchtinlaat achter de helm..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid