Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

19 uren geleden, dragonfly zei:

Blunder zou ik het niet noemen. Ze kunnen hun banden niet managen zoals RedBull dit kan.

Wat wel vreemd is hoeveel vragen ze stellen aan hun piloten. Race Strategie blijft daar een klucht.

Blunder is inderdaad misschien een groot woord, maar de beste strategie was het andermaal ook niet.

Als je ziet hoe efficiënt RB en MB hun strategie kiezen, implementeren, indien nodig mid-race aanpassen en communiceren... dan komt het bij Ferrari toch allemaal erg klungelig over! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, dragonfly zei:

 

Zeker, maar zelfs op de openbare weg zie ik mijn passagier meer bewegen bij het remmen en optrekken dan als chauffeur. Je weet ook wat er wanneer komt.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, ICM zei:

Zeker, maar zelfs op de openbare weg zie ik mijn passagier meer bewegen bij het remmen en optrekken dan als chauffeur. Je weet ook wat er wanneer komt.

Leclerc heeft meer dan waarschijnlijk ook nog zo'n nek brace ding op zijn schouders, en dat houdt toch ook de helm cq. hoofd tegen.  Passagiers zullen enkel helm ophebben denk ik dan. Just my 2cents

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, Redfive said:

Leclerc heeft meer dan waarschijnlijk ook nog zo'n nek brace ding op zijn schouders, en dat houdt toch ook de helm cq. hoofd tegen.  Passagiers zullen enkel helm ophebben denk ik dan.

Zo "een nek brace ding" houdt dat soort bewegingen niet tegen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Zag er toch allemaal veel knapper uit toen sigarettenreclame nog mocht ❤️

Rothmans, JPS, Davidoff, Camel, Marlboro, ... ❤️

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, gTa said:

't Zag er toch allemaal veel knapper uit toen sigarettenreclame nog mocht ❤️

Rothmans, JPS, Davidoff, Camel, Marlboro, ... ❤️

 

Volgens mij is dat gewoon pure nostalgie en niks meer.

Er is geen enkele reden waarom sigarettenreclame mooier is dan andere 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Volgens mij is dat gewoon pure nostalgie en niks meer.

Er is geen enkele reden waarom sigarettenreclame mooier is dan andere 🙂 

Idd, zal wel vnl dat zijn.

't Was ook herkenbaar, terwijl F1-auto's nu vol merken staan waar ik niet eens van weet wat het is.

En toch: de JPS-livery met zwart en goud, of de Rothmans in blauw/wit met de gouden details. Of de Camel-livery's van de F1-auto's en de Land Rover Defenders ❤️

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, gTa said:

't Was ook herkenbaar, terwijl F1-auto's nu vol merken staan waar ik niet eens van weet wat het is.

Dat is omdat je een oude zak bent die niet meer mee is met zijn tijd

To The Moon Gme GIF by Partiful

 

Ben benieuwd wat er van al die crypto sponsoring nog gaat over blijven de komende jaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, ir_fuel zei:

Volgens mij is dat gewoon pure nostalgie en niks meer.

Er is geen enkele reden waarom sigarettenreclame mooier is dan andere 🙂 

Niet akkoord. Toen betaalden sponsors nog meer voor die zichtbaarheid. Dat is vandaag niet meer het geval. Vroeger kreeg je meerdere miljoenen. Nu mag je content zijn, als je meer als een miljoen per jaar krijgt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Bouncing Bullet said:

Niet akkoord. Toen betaalden sponsors nog meer voor die zichtbaarheid. Dat is vandaag niet meer het geval. Vroeger kreeg je meerdere miljoenen. Nu mag je content zijn, als je meer als een miljoen per jaar krijgt. 

En wat heeft dat er mee te maken?

Precies of op een "Camel" livery staat alleen maar Camel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, ir_fuel zei:

Volgens mij is dat gewoon pure nostalgie en niks meer.

Er is geen enkele reden waarom sigarettenreclame mooier is dan andere 🙂 

Dat het logo van de meeste sigarettenmerken zelf al mooi gedesigned(lettertype etc) helpt natuurlijk wel 😀

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua lijn voor mij de mooiste ooit. De 640 en 641 van 1989-1990 getekend door John Barnard. 
 

De eerste F1 met semi automatische bak. V12 atmosferisch, wat een sound!!! 💕 Ophanging geen spiraalveertjes maar torsiestangen. Wagen was zijn tijd paar jaar voor. 
het chassis was schot id roos, beste van zijn tijd. De motor kwam echter iets te kort op de Honda en Renault V10’s. Ook iets te fragiel. Prost rateert de titel met een punt of 6 vooral door betrouwbaarheidsproblemen. 
 

1989: 3 wins (2 Mansell, 1 Berger)

1990: 6 wins (5 Prost, 1 Mansell)

BBDD44F0-A3E4-411C-AED5-B38835A417DB.jpeg

F4CB01ED-EEDC-4345-8191-24617039555C.jpeg

D3C93DF8-E95F-49D7-9672-28798972E2B0.jpeg

B9B07027-C117-4A01-B9F0-034AB2328968.jpeg

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heerlijke GP, zeker gezien het traagdrogende karakter ginds. Dan slicks + de muren staan dichtbij = in de juiste richting naar @PJH stamp of approval. Zat lekker veel beweging in de auto's!

Berenwerk van Perez, telkens z'n voorsprong moeten inleveren, en op 't einde nog meer dan 5s bij elkaar sprokkelen. 

Verstappen tja. Foutje hier en daar, maar die naturel, alsof ie een rondje aan het karten is :inlove:

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Lotuzzz zei:

FB_IMG_1664734646238.jpg

Oei ik snap hem niet?

 

Wel leuke GP inderdaad. Eerste keer dit seizoen dat ik live keek. Heb het gevoel dat Gaeten ganse dag in mijn living geweest is gisteren :D 

Zelfs met amper DRS toch een mooie GP gezien.
Iemand een idee waarom LEC plots zo moest lossen op't laatste? Begon toch wel heel snel veel tijd te verliezen op PER? 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Maxime S zei:

Heb het gevoel dat Gaeten ganse dag in mijn living geweest is gisteren :D 

Dat heeft 'm zelf ook maar 13 keer gezegd: Vous vivez tout l'après-midi avec moi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid