Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Niet dat ik overtuigd ben dat Leclerc zou gewonnen hebben maar door onderling te strijden ga je Verstappen niet te pakken krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch weer typisch Ferrari dat Sainz hierdoor uitvalt. Moet een serieus stressmomentje geweest zijn als die auto maar bleef achteruit bollen :tct:.

Blij voor Charles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Jeroen_M5 zei:

Toch weer typisch Ferrari dat Sainz hierdoor uitvalt. Moet een serieus stressmomentje geweest zijn als die auto maar bleef achteruit bollen :tct:.

Blij voor Charles!

Achteruitbollen? Sitrep? Ik heb iets gemist precies 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Jeroen_M5 zei:

Toch weer typisch Ferrari dat Sainz hierdoor uitvalt. Moet een serieus stressmomentje geweest zijn als die auto maar bleef achteruit bollen :tct:.

Blij voor Charles!

Jammer voor Carlos. Hij zou duidelijk Verstappen ingehaald hebben. Top van Charles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel blij met de overwinning van Charles.
Snap wel niet goed van waar die pace plots kwam? In de sprintrace was VER duidelijk te snel voor alles en iedereen... en tijdens de GP gaat LEC er dan  eigenlijk zonder al te veel problemen drie keer makkelijk over. 

Heel jammer dat de Ferrari nog altijd niet betrouwbaar blijkt, want anders was het een 1-2 Ferrari geweest...

De 5 sec penalty voor RUS vond ik eigenlijk niet terecht. Ik vond dat PER de deur daar te veel dicht deed.
GAS had dan weer moeten krijgen dan 5 sec, want hij heeft de koers van VET verpest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Maxime S zei:

Heel blij met de overwinning van Charles.
Snap wel niet goed van waar die pace plots kwam? In de sprintrace was VER duidelijk te snel voor alles en iedereen... en tijdens de GP gaat LEC er dan  eigenlijk zonder al te veel problemen drie keer makkelijk over. 

Heel jammer dat de Ferrari nog altijd niet betrouwbaar blijkt, want anders was het een 1-2 Ferrari geweest...

De 5 sec penalty voor RUS vond ik eigenlijk niet terecht. Ik vond dat PER de deur daar te veel dicht deed.
 

Allez, Perez rijdt imo een heel normale lijn. Waarom zou je de exit afknijpen als je buitenom rijdt, 't is net daar dat je voordeel hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RUS kon amper nog een kant uit, terwijl GAS duidelijk zijn stuur opende om zich breed te maken ten opzichte van VET vind ik. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk unsettlet RUS z'n auto op de binnenste kerb zodat 'ie wat begint te ondersturen richting PER. En werd ook echt op die kerb gedwongen, dus in die zin misschien gedeelde verantwoordelijkheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Maxime S zei:

Heel blij met de overwinning van Charles.
Snap wel niet goed van waar die pace plots kwam? In de sprintrace was VER duidelijk te snel voor alles en iedereen... en tijdens de GP gaat LEC er dan  eigenlijk zonder al te veel problemen drie keer makkelijk over. 

Heel jammer dat de Ferrari nog altijd niet betrouwbaar blijkt, want anders was het een 1-2 Ferrari geweest...

De 5 sec penalty voor RUS vond ik eigenlijk niet terecht. Ik vond dat PER de deur daar te veel dicht deed.
GAS had dan weer moeten krijgen dan 5 sec, want hij heeft de koers van VET verpest. 

Verschil in pace was temperatuur en windgerelateerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/7/2022 om 10:56, TCT zei:

Verschil in pace was temperatuur en windgerelateerd.

Ik hoop dat deze weersomstandigheden tot het eind van het seizoen aanhouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Salokin zei:

Ik hoop dat deze weersomstandigheden tot het eind van het seizoen aanhouden.

Met nog massa's vooruitstuwende Italiaanse scheetjes van al diene pasta met truffel en olie en rode wijn. 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, gTa zei:

Met nog massa's vooruitstuwende Italiaanse scheetjes van al diene pasta met truffel en olie en rode wijn. 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 

JA VOORAL DA JA! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid