Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, ICM zei:

HAM zat verder. Het was "zijn bocht" en hij zat op zijn rijlijn.

Verstappen rijdt al meer buiten de piste dan er binnen, en gooit zich in een gat dat er niet is en draait dan nog eens te weinig in. Gaat quasi rechtdoor.

Na de wedstrijd zei hij het volgende. Mooie ingesteldheid.

“We reden naast elkaar en ik voelde dat hij me geen ruimte zou geven”, zei hij. “Dus toen dacht ik: oké, dan botsen we maar. We waren toch te langzaam en het verpestte ook zijn kans om de race te winnen. 

:lolz: ja hij was precies wat geprikkeld van't weekend. 

 

Los daarvan: het was 'zijn bocht' vind ik een moeilijke in een aaneenschakeling van bochten zoals daar.
Er is een verschil tussen 'zijn bocht' in pakweg Speakers Corner op Spa, dan in de Senna S of niet?
Bij een aaneenschakeling van bochten en een close duel, dan wisselt het voordeel toch voortdurend van de ene naar de andere piloot ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Maxime S zei:

Bij een aaneenschakeling van bochten en een close duel, dan wisselt het voordeel toch voortdurend van de ene naar de andere piloot ? 

Ja, en daar zat HAM verder in de bocht en op de normale rijlijn. Zelfs in de vorige bocht zat hij netjes aan de binnenkant waar het hoorde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Max heeft zich daar echt in de bocht gegooid, waardoor de beelden, ook voor mij, niet echt in het nadeel van Max pleitte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ICM zei:

Ja, en daar zat HAM verder in de bocht en op de normale rijlijn. Zelfs in de vorige bocht zat hij netjes aan de binnenkant waar het hoorde.

Mja, toch blijf ik het onterecht vinden.

De F1 kan niet om met 'harde' duels. 
Met zo'n beslissingen hebben de 'haters' weeral gelijk als ze stellen dat er enkel kan/mag ingehaald worden met DRS. Van zodra het een beetje spannend wordt en het er onvermijdelijk eens over gaat, moeten er penalty's worden uitgedeeld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Maxime S zei:

Mja, toch blijf ik het onterecht vinden.

De F1 kan niet om met 'harde' duels. 
Met zo'n beslissingen hebben de 'haters' weeral gelijk als ze stellen dat er enkel kan/mag ingehaald worden met DRS. Van zodra het een beetje spannend wordt en het er onvermijdelijk eens over gaat, moeten er penalty's worden uitgedeeld. 

En Hamilton zei vanuit z'n auto zelf dat het een race-incident was, toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lotuzzz zei:

En Hamilton zei vanuit z'n auto zelf dat het een race-incident was, toch? 

Nee, die zei dat het zeker geen race Incident was. Om te insinueren dat het persoonlijk was. Wat na de race door Max zelf bevestigd werd. 😬

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Martini Racing zei:

En in dit geval was het gat voor Ocon veel groter dan het gat voor Verstappen.

Ocon zat daar wel op een ronde, lijkt mij nog een iets andere situatie en op dat vlak toch nog een stap erger van Ocon :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, TCT zei:

Nee, die zei dat het zeker geen race Incident was. Om te insinueren dat het persoonlijk was. Wat na de race door Max zelf bevestigd werd. 😬

Ik dacht al, dat moet ik toch verkeerd begrepen hebben 🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Ocon zat daar wel op een ronde, lijkt mij nog een iets andere situatie en op dat vlak toch nog een stap erger van Ocon :D 

Helemaal niet, Verstappen is toch de idioot om zich niet te laten ontdubbelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Martini Racing zei:

Helemaal niet, Verstappen is toch de idioot om zich niet te laten ontdubbelen.

Daar ben ik het mee eens, maar de move van Ocon om te ontdubbelen is op het randje. Zelfs in een duel is dat gedurfd, dat bedoel ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Monterey Jack zei:

Daar ben ik het mee eens, maar de move van Ocon om te ontdubbelen is op het randje. Zelfs in een duel is dat gedurfd, dat bedoel ik.

Vind ik ook. Een move om te ontdubbelen moet altijd minder risky zijn dan een move om een positie te winnen, toch? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ziet de grid nu uit voor volgend jaar? 

Waar zijn de posities nog niet verdeeld? 

Ik snap niet waarom ze bij HAAS Hulkenberg op de plek van Schumacher willen zetten. 
Die was toch zo slecht niet bezig?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Maxime S zei:

Hoe ziet de grid nu uit voor volgend jaar? 

Waar zijn de posities nog niet verdeeld? 

Ik snap niet waarom ze bij HAAS Hulkenberg op de plek van Schumacher willen zetten. 
Die was toch zo slecht niet bezig?

Als je alle piloten op een rijtje zet, dan is Schumacher toch de minste op de paid drivers na? Zhou heeft bvb meer indruk gemaakt, kampt wat met Tsunoda maar die heeft ook enkele knappe dingen laten zien. Schumacher blijft gewoon op de achtergrond, tot hij weer eens een auto perte totale rijdt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sophie Kumpen heeft nog wat olie op't vuur gegooid in de Perez Verstappen heisa door op Twitter te verkondigen dat Perez 's avonds zijn vrouw ligt te bedriegen. 😅

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, TCT zei:

Sophie Kumpen heeft nog wat olie op't vuur gegooid in de Perez Verstappen heisa door op Twitter te verkondigen dat Perez 's avonds zijn vrouw ligt te bedriegen. 😅

Link eens? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid