Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
22 uren geleden, dragonfly zei:

Ik vond het persoonlijk maar niets. Slecht acteerwerk en de beelden van de "races" was ook maar niets. Geef mij dan maar een docu over zijn leven ipv dit afkooksel.

Voor een Braziliaans TV maker vond ik het nog redelijk goed gedaan. Beelden van de race's was idd steeds hetzelfde. 

Geplaatst:
15 uren geleden, Roger zei:

Ook de eerste keer dit seizoen dat ze incidenten in de eerste bocht van de race bestraffen 😅

Ik vond het terecht, hij was niet ver genoeg en had zijn wagen niet onder controle (onderstuur). 
Dat hij het dan ook niet kan laten om de stewards "idiots" te noemen is toch ook een lage zet. Hij doet nooit iets fout en het is altijd iemand anders zijn schuld.
Ben benieuwd of dat nog een staartje gaat krijgen. 

Leclerc knap gereden, op 1 ronde al P8 en ook Hamilton mooi naar voor gekomen dankzij goeie strategie. Mooie beelden ook op het einde. 
Ook Gasly en Hulkenburg hebben het mooi gedaan. Mclaren dik verdient kampioen. 
Jammer dat de Mclarens en Ferrari's geen donuts hebben gedraaid, zou een must moeten zijn op het einde van het seizoen. 

Ook knap om te zien dat de hele Ferrari crew proficiat wenst aan Mclaren.

En Bottas dat iedereen op een etentje heeft uitgenodigd. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
9 minuten geleden, Bjorno zei:

Ik vond het terecht, hij was niet ver genoeg en had zijn wagen niet onder controle (onderstuur). 

Dit werd dan weer niet bestraft 😉 

Geplaatst:

Stroll heeft 11 races lang geen punt weten te scoren.

Maar Magnussen en Bottas zitten zonder zitje volgend jaar. Interessant 🙂

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Sainz naar Williams is toch ook zonde van zijn talent. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 minuten geleden, Challazer zei:

Veel opties had hij niet. Audi & Apine staan nergens.

Geplaatst:
2 minuten geleden, dragonfly zei:

Veel opties had hij niet. Audi & Apine staan nergens.

Alpine begon de laatste races toch een beetje pace te tonen? Maar op moment van zijn keuze inderdaad niet dat. 

Bedoel eerder dat andere teams liever verderkloten met Perez of Stroll terwijl er een bewezen harde werker met talent vrij is. 

Geplaatst:
13 minuten geleden, Challazer zei:

Alpine begon de laatste races toch een beetje pace te tonen? Maar op moment van zijn keuze inderdaad niet dat. 

Bedoel eerder dat andere teams liever verderkloten met Perez of Stroll terwijl er een bewezen harde werker met talent vrij is. 

Alpine als optie? Nu misschien wel, maar destijds was er meer gerommel met management en vraagtekens over voorbestaan van Alpine. Ook niet vergeten dat hij het daar al kent en zelf weggegaan is.

Inmiddels is besloten om de motoren van Renault nog maar 1 jaar te gebruiken, dus 2025 is nog meer overgangsjaar dan voor Audi en Williams. 

Geplaatst:

Sinds Vowles aan de macht staat bij Williams maakt dat team wel vorderingen. 

Focus ligt daar niet eens op auto's maken voor de huidige jaren, maar vooral naar 26. Ook een deel op 25 maar als je ziet wat een metamorfose daar moet gedaan worden. 

Geplaatst:

Williams gaat er terug staan in '26.

Geplaatst:
5 uren geleden, msxx zei:

racefansdotnet-20200221-142935-2.jpg

Geplaatst:
6 uren geleden, msxx zei:

Maar Magnussen en Bottas zitten zonder zitje volgend jaar. Interessant 🙂

Na de zomer heeft Alonso ook niet echt gescoord hoor. 21 punten. Voornamelijk door zijn 6e plek in Baku en 7e in Qatar. 

Geplaatst:
6 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Na de zomer heeft Alonso ook niet echt gescoord hoor. 21 punten. Voornamelijk door zijn 6e plek in Baku en 7e in Qatar. 

In 6 van de genoemde 11 wedstrijden heeft Alonso gescoord?

Geplaatst:

Maar hij scoorde wel. Met een moeilijke auto

Alonso duidelijk de kampioen van divisie 2 vh veld. Zat niet meer in voor hem dit jaar. Of toch ni veel

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja, maar laten we het eens zijn dat Alonso 3 niveaus boven Stroll staat. Dat Stroll dan niet scoort is niet verbazend. 

Geplaatst:
26 minutes ago, Monterey Jack said:

Ja, maar laten we het eens zijn dat Alonso 3 niveaus boven Stroll staat. Dat Stroll dan niet scoort is niet verbazend. 

3 en de rest ...

Geplaatst:
27 minuten geleden, ir_fuel zei:

3 en de rest ...

:')

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:
Op 9/12/2024 om 10:38, Challazer zei:

En met de komst van Hamilton is het voor mij ook gedaan met voor Ferrari te supporteren. Goede piloot dat zeker maar altijd dat zagende zeemzoet gelul.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
30 minuten geleden, Salokin zei:

En met de komst van Hamilton is het voor mij ook gedaan met voor Ferrari te supporteren. Goede piloot dat zeker maar altijd dat zagende zeemzoet gelul.

Dus Leclerc kan je ook niet uitstaan? Forumheld 🥰

Geplaatst:
4 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Dus Leclerc kan je ook niet uitstaan? Forumheld 🥰

Charles is toch een heel ander karakter.

Geplaatst:
Zojuist, Salokin zei:

Charles is toch een heel ander karakter.

Maar ook irritant. 

Geplaatst:
29 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Maar ook irritant. 

Vind ik niet.

Geplaatst:
33 minuten geleden, Salokin zei:

Vind ik niet.

Waarom dan stoppen met supporteren voor Ferrari? Voor mij is het echt gedaan, Sainz was top maar die andere twee vind ik allebei maar niks.

Geplaatst:
5 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Waarom dan stoppen met supporteren voor Ferrari? Voor mij is het echt gedaan, Sainz was top maar die andere twee vind ik allebei maar niks.

Supporteren voor Leclerc maar niet voor Hamilton. Ik zal Sainz meer de overwinning toejuichen dan Hamilton. Dus supporter ik niet voor het team. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Raar gastjes hier.

• Vind ik leuk 3
  • Grappig 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid