Redfive 242 Geplaatst: 28 februari 2025 Geplaatst: 28 februari 2025 Zegt helemaal niks. Niemand gaat voluit nu. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 28 februari 2025 Geplaatst: 28 februari 2025 11 minuten geleden, Redfive zei: Zegt helemaal niks. Niemand gaat voluit nu. Het zegt toch al iets? - je weet dat Williams al beter doet dan vorig jaar (was niet altijd het geval de voorbije jaren) - je kan al vaststellen dat Sainz zijn draai vindt in de auto en mogelijks wel van meerwaarde zal zijn voor het team - er is sowieso nog marge voor verbetering, gezien ze die besttijd op harde banden hebben gepresteerd. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 28 februari 2025 Auteur Geplaatst: 28 februari 2025 Williams doet vanaf volgend jaar mee in de voorhoede hoor, roep ik al ff. Die hun technische staf is zot de laatste jaren. 1 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 8 maart 2025 Geplaatst: 8 maart 2025 Ja... 't mag dan gaan beginnen mijn gedacht! Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 8 maart 2025 Geplaatst: 8 maart 2025 Cadillac officieel 11e team volgend jaar! Benieuwd wie daar gaat rijden. Vermoedelijk Perez, misschien nog Danny Ric ook? Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 8 maart 2025 Geplaatst: 8 maart 2025 21 minuten geleden, Maxime S zei: Ja... 't mag dan gaan beginnen mijn gedacht! Ik hoop mis te zijn, maar vrees dat we naar een saaie start van het seizoen gaan. McLaren steekt er bovenuit. Hopelijk was het bij Ferrari en Mercedes wat ‘sandbagging’ tijdens de tests. Red Bull gaat moeten hopen op een buitenaardse Verstappen. Volgende week een eerste indicatie van de pikorde, al is Albert Park geen doorsnee circuit. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 15 maart 2025 Auteur Geplaatst: 15 maart 2025 Zonder alarm kunnen wakker worden owv de goesting. F1 is terug gank, eerste qualify. McLaren is duidelijk. Lawson mag vervangen worden door Tsunoda. RB heeft geluk met Max. Bartoleto zit verkeerd in de Kick Sauber, F3 en F2 kampioen en heeft meer in zijn mars dan een C ploeg. Om dan naar dat ander wonderkind te gaan, Antonelli, oei. Ook kudos voor rookie Doohan. Williams doet nu alreeds waar ik ze vanaf 2026 zag. Ferrari en LH, de hype mag wat gaan liggen. Moet nog wat vertrouwen komen en dan wil ik hem de hype zien bevestigen.(Ook pas 2026 wrs) Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 15 maart 2025 Auteur Geplaatst: 15 maart 2025 Hup hup naar morgen, met regen in't verschiet. Quote
Salokin 8.981 Geplaatst: 15 maart 2025 Geplaatst: 15 maart 2025 Serieuze prestatie van beide McLarens, ik zie enkel een Verstappen die roet in hun stal kan gooien. Voor Ferrari zal het zoals verwacht nog een jaartje wachten zijn, vrees ik. Gelukkig regen morgen want anders zou de spanning als snel voorbij zijn. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 15 maart 2025 Geplaatst: 15 maart 2025 9 minuten geleden, Salokin zei: Serieuze prestatie van beide McLarens, ik zie enkel een Verstappen die roet in hun stal kan gooien. Voor Ferrari zal het zoals verwacht nog een jaartje wachten zijn, vrees ik. Gelukkig regen morgen want anders zou de spanning als snel voorbij zijn. McLaren gaan elkaar vooral het leven zuur maken denk ik Hoop ik! 1 Quote
Salokin 8.981 Geplaatst: 15 maart 2025 Geplaatst: 15 maart 2025 1 uur geleden, Lotuzzz zei: McLaren gaan elkaar vooral het leven zuur maken denk ik Hoop ik! Dat zou natuurlijk ook kunnen. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 15 maart 2025 Geplaatst: 15 maart 2025 Waarom “hoop ik”? Ware toch mooi dat één van hen wint? Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 15 maart 2025 Geplaatst: 15 maart 2025 32 minuten geleden, The Swede zei: Waarom “hoop ik”? Ware toch mooi dat één van hen wint? Toch mooi dat ploegmaats elkaar vliegen afvangen en een derde wint? Quote
Bjorno 2.273 Geplaatst: 15 maart 2025 Geplaatst: 15 maart 2025 (aangepast) Ik vind het top dat zowel McLaren als Ferrari geen eerste rijden heeft. En kijk McLaren heeft voor veel show gezorgd en heeft de constructeurs titel dik verdient binnen gehaald. En Red Bull uiteindelijk met hun old skool manier van werken dik verdient 3de achter McLaren en Ferrari. Sainz en Leclerc, prachtige teamgenoten die kei hard tegen elkaar vochten. Piastri en Norris moeten elkaar nog wat leren kennen maar ook heir volop genoten van hun gevechten. Verstappen en Sergio Perez daar is toch niets aan. Het beste van al is dat Australie terug de eerste GP is, zoals het moet! Ferrari sloeg idd wat tegen, Williams daarentegen....die ga ik met plezier volgen. Albon, toch ook een piloot dat ik graag nog eens in een top wagen wil zien. En super dat Red bull een slechte wagen heeft, ideaal om een topper als Verstappen in een minder goede wagen te hebben. Deze week ook door Drive To Survive aant gaan. Alpine die Briatore heeft terug gehaald....da is voor mij echt de Berlusconi van de F1...kan het uitleggen...thats it. 15 maart 2025 aangepast door Bjorno Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 15 maart 2025 Geplaatst: 15 maart 2025 F3 is nu aan het rijden en het regent Quote
Bjorno 2.273 Geplaatst: 16 maart 2025 Geplaatst: 16 maart 2025 Leuke race! Norris is heeft veel geleerd vorig jaar en zelfs op Verstappen teritory (kwa weer) kon hij de druk mooi. Dik verdient. Zonde van Piastri maar wat een moeve op Hamilton in de laatste ronde! Zware dag voor vele Rookies. Hadjar in de opwarm ronde, Doohan na 2 bochten, Lawson en Bortoletto, Alonso....ah nee da is geen rookie. Nu bij Bortoletto viel mij wel op dat het linkse wiel al brak voor hij de muur raakte dus mogelijks gespind door faillure? Ankel Antonelli heeft wat laten zien. En dan Williams, 4de plek voor Albon, heeft zeer goed gereden. Zonda van Sainz wel. Stake Sauber ook al punten en Strol en Aston Martin ook al punten. Ook knap trouwens dat Stroll de wagen op het zwarte gedeelte heeft gehouden. Mclaren duidelijk wel het snelste. Hopelijk kan de rest wat beter volgen in de volgende race's. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 16 maart 2025 Geplaatst: 16 maart 2025 23 uren geleden, Lotuzzz zei: Toch mooi dat ploegmaats elkaar vliegen afvangen en een derde wint? Ja, maar liever die Hollander niet. 1 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 16 maart 2025 Geplaatst: 16 maart 2025 27 minuten geleden, The Swede zei: Ja, maar liever die Hollander niet. Toch ferm, beste piloot met niet-beste wagen? 1 Quote
Redfive 242 Geplaatst: 16 maart 2025 Geplaatst: 16 maart 2025 1 uur terug, Lotuzzz zei: Toch ferm, beste piloot met niet-beste wagen? Had ook wel wat geluk mee; safety car en Piastri die er af gaat... 1 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 17 maart 2025 Geplaatst: 17 maart 2025 Beste openingsrace ooit...?!? Waauw, hoe hard heb ik genoten zeg! Ik heb het al gezegd: regen bij elke GP aub!! Heerlijk hoe de rookies zich lieten verrassen. Jammer hoe ook een Sainz en Alonso (!) zich lieten verrassen. Ik hoorde / las dat er bij Sainz mogelijks een defect was? Klopt dat? Jammer voor Tsunoda, verdiende echt beter! Dom van Ferrari. Gegokt en veel verloren. Heerlijke move van Piastri op het einde op HAM. Miljaar, voor mij dé move van de race. Al was de beweging van LEC op HAM ook niet verkeerd. We zijn weer vertrokken Quote
Salokin 8.981 Geplaatst: 17 maart 2025 Geplaatst: 17 maart 2025 2 uren geleden, Maxime S zei: Beste openingsrace ooit...?!? Waauw, hoe hard heb ik genoten zeg! Ik heb het al gezegd: regen bij elke GP aub!! Heerlijk hoe de rookies zich lieten verrassen. Jammer hoe ook een Sainz en Alonso (!) zich lieten verrassen. Ik hoorde / las dat er bij Sainz mogelijks een defect was? Klopt dat? Jammer voor Tsunoda, verdiende echt beter! Dom van Ferrari. Gegokt en veel verloren. Heerlijke move van Piastri op het einde op HAM. Miljaar, voor mij dé move van de race. Al was de beweging van LEC op HAM ook niet verkeerd. We zijn weer vertrokken Ze hadden beter met één auto gegokt i.p.v. met twee. 1 Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 17 maart 2025 Geplaatst: 17 maart 2025 1 minuut geleden, Salokin zei: Ze hadden beter met één auto gegokt i.p.v. met twee. Dan ga je er al van uit dat ze gokken Quote
Subaru555 3.609 Geplaatst: 17 maart 2025 Geplaatst: 17 maart 2025 Move van Antonelli over Albon was anders ook wel de moeite, zeker voor een rookie. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.