Fille 798 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 57 minuten geleden, Lotuzzz zei: Hadden ze bij die crash van Stroll in T3 niet beter iedereen z'n lopende ronde laten afmaken? 't Is dan toch gele vlag aan het begin van de volgende ronde... Euhm nee? Je moet toch liften onder gele vlag. Het is begot wel een dikke farce aan het worden met die FIA.. gisteren 30-40 pas vsc nadat Hulkenberg al uit de auto was! Gaf Norris genoeg tijd om Piastri te passeren. Zonet in quali weer, pas 40 seconden later! nadat Stroll zijn auto al niet meer bestuurbaar was dan smijten ze pas de rode vlag en intussen knalt Norris nog snelse tijd neer.. ongelooflijk. FIA is McLaren wel heel gunstig “aan het helpen” imo, toch al 2x dit weekend. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 Quote Colapinto - straight red Sainz - straight red Stroll - wait 40s Alonso - straight red Albon - straigh red Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 De VSC kwam gisteren ook pas nadat Norris werd doorgelaten Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 8 minuten geleden, dragonfly zei: Colapinto - straight red Sainz - straight red Stroll - wait 40s Alonso - straight red Albon - straigh red Dat is toch ook wat overdreven. Alonso duurde ook even. Leek duidelijk minder lang dan bij Stroll maar heb het natuurlijk niet gemeten om een objectief zicht te hebben op de delta. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 1 uur terug, Fille zei: Euhm nee? Je moet toch liften onder gele vlag. Het is begot wel een dikke farce aan het worden met die FIA.. gisteren 30-40 pas vsc nadat Hulkenberg al uit de auto was! Gaf Norris genoeg tijd om Piastri te passeren. Zonet in quali weer, pas 40 seconden later! nadat Stroll zijn auto al niet meer bestuurbaar was dan smijten ze pas de rode vlag en intussen knalt Norris nog snelse tijd neer.. ongelooflijk. FIA is McLaren wel heel gunstig “aan het helpen” imo, toch al 2x dit weekend. Lopende ronde he, dus iedereen die er al voorbij was zijn ronde laten afmaken. Dan hadden ze ongeveer 1 minuut moeten wachten tot rood. Quote
Roger 310 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 11 uren geleden, ICM zei: Je formuleert het zo, ja. Je leest duidelijk wat je wil lezen. Mooie demonstratie gezien vandaag, met kop en schouders de beste. Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 4 minuten geleden, Roger zei: Je leest duidelijk wat je wil lezen. Mooie demonstratie gezien vandaag, met kop en schouders de beste. Dan moet je je beter leren verwoorden. Dat is de bedoeling van taal. Als je verkeerde interpretatie mogelijk maakt, moet je anders formuleren. 1 Quote
Roger 310 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 25 minuten geleden, ICM zei: Dan moet je je beter leren verwoorden. Dat is de bedoeling van taal. Als je verkeerde interpretatie mogelijk maakt, moet je anders formuleren. Geschreven tekst interpreteer je toch vooral hoe je zelf wil. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 Wat een race Norris te zwak bevonden en Verstappen heeft zijn klasse nog eens getoond. 4 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 Deze meneer zou best terug gaan tennissen 2 Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 Die jonkies deden dat ook wel goed, zeker Lawson 2 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 1 minuut geleden, flupke73 zei: Die jonkies deden dat ook wel goed, zeker Lawson Wie dan nog? Bearman en Colapinto hadden een mindere dag. Quote
Cyrano.ak 2.635 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 14 minuten geleden, flupke73 zei: Die jonkies deden dat ook wel goed, zeker Lawson Grote fan van Lawson hier! Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 Max class of his own. Prachtig. Verdiende kampioen 1 Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 1 minuut geleden, Mich zei: Max class of his own. Prachtig. Verdiende kampioen Die reeks ‘snelste rondes’ 1 Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 17 minuten geleden, dragonfly zei: Wie dan nog? Bearman en Colapinto hadden een mindere dag. Goh, ondanks de crash van Calopinta; eerste regenwedstrijd F1 en Bearman als invaller vond ik dat tov een deel ervaren rijders toch wel, goed gereden Wie maakte er geen foutjes buiten de top 5 finishers?: Tsunoda? 1 Quote
Bjorno 2.273 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 Hoe laat kan Verstappen remmen op een nat weg dek, daar is hij echt wel koning in. Ik had hem wel graag zelf naar voor willen komen zonder rode vlag. Heeft daarmee geluk gehad. Hoe hij daarna weg reed….knap daar kon idd niemand aan. Ook voor het kampioenschap liever de uitslag gehad voor de rode vlag gewoon omdat er dan nog een kans was voor Norris en zo het kampioenschap nog wat interessant is. Maar Verstappen heeft hier nog even laten zien dat hij ook dit jaar de titel verdient. Pijnlijk en kostelijk weekend voor Williams. Knap voor Ocon en Gasly en voor het team. Sainz van Hero to zero in een week. Was duidelijk zijn weekend niet. Perez blijft zero, spin al na 1 ronde…verwissel Lawson eens met Perez please. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 4 november 2024 Geplaatst: 4 november 2024 Wauw... alle discussies ten spijt en hoe graag ik had gehad dat de spanning er in bleef tot de laatste race... Er is maar één verdiende kampioen en dat werd gisteren zeer pijnlijk duidelijk voor al de rest. Wat een race van Verstappen! 2 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 4 november 2024 Geplaatst: 4 november 2024 Norris volledig door het mandje. McLaren tactisch ook niet het slimst. Interlagos en deze omstandigheden zijn wel een gouden combinatie om de auto's meer te zien bewegen en struggelen Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 4 november 2024 Geplaatst: 4 november 2024 Level of window licking is inderdaad weer omhoog gegaan na gisteren Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 4 november 2024 Geplaatst: 4 november 2024 12 uren geleden, Bjorno zei: Sainz van Hero to zero in een week. Was duidelijk zijn weekend niet. Perez blijft zero, spin al na 1 ronde…verwissel Lawson eens met Perez please. Sainz is het omgekeerde van Verstappen. Hier is het de zoon die het talent van papa niet heeft. Knap wel van Verstappen. Ben totaal geen fan van hem en zal dat nooit zijn, maar hij toont wel dat hij aan een stuur kan draaien. In dergelijke omstandigheden, had ik ook Hamilton toch wel vooraan verwacht. Ik dacht dat regen net de prestatieverschillen tussen autos uitvlakt. 1 Quote
Subaru555 3.609 Geplaatst: 4 november 2024 Geplaatst: 4 november 2024 Hoe irritant ik hem soms vind, hoe leuk ik zijn lak aan politieke correcte input dan soms weer vind https://www.hln.be/formule-1/ik-zie-ze-nergens-de-venijnige-steek-van-max-verstappen-naar-britse-pers-die-mond-van-ocon-deed-openvallen~a50a9880/ 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 4 november 2024 Geplaatst: 4 november 2024 1 minuut geleden, Subaru555 zei: Hoe irritant ik hem soms vind, hoe leuk ik zijn lak aan politieke correcte input dan soms weer vind In de Sprint Race ook 'Charles Charles, so many mistakes' 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.