msxx 7.823 Geplaatst: 21 maart 2025 Geplaatst: 21 maart 2025 Op 20/3/2025 om 08:48, msxx zei: klopt, eind van het seizoen de fouten tellen zal inzicht geven We zullen nog even doortellen Beide 'Mr Consistencies' op de eerste rij. De papaver mannetjes kunnen dat nog niet evenaren. Ik denk niet dat er sprake is van geluk als je een positie opschuift vanwege een fout van iemand die voor je rijdt (reed). Maar goed, de kans dat McLaren morgen alsnog wint is groot, ze zijn simpelweg sneller op dit moment. 2 Quote
Fastflupke 163 Geplaatst: 21 maart 2025 Geplaatst: 21 maart 2025 EJ, iconische figuur in de F1 … toen “pollitieke correcte” teambazen een andere betekenis hadden 3 1 Quote
Roger 310 Geplaatst: 21 maart 2025 Geplaatst: 21 maart 2025 Op 17/3/2025 om 22:38, BelgianRally zei: Vermoedelijk geen Max fan? Valt het op? Vanaf het over Max gaat komt er geen zinnig woord meer uit. Jammer. 1 Quote
Salokin 8.973 Geplaatst: 22 maart 2025 Geplaatst: 22 maart 2025 Nou, sterke race van Hamilton. Jammer dat Leclerc zich in het begin niet kon doorzetten. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 23 maart 2025 Auteur Geplaatst: 23 maart 2025 https://www.instagram.com/reel/DHa9N73CKZr/?igsh=MTYzczc5d3lwMWJocQ== En laten we mss ipv abu dabi 2021, baku 2021 nemen. (Waar die zelf de mist inging met zijn brake magic) Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 23 maart 2025 Geplaatst: 23 maart 2025 Op 17/3/2025 om 22:38, BelgianRally zei: Vermoedelijk geen Max fan? Is een typisch arrogant stuk Hollander. 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 23 maart 2025 Geplaatst: 23 maart 2025 Ben verwonderd hoe hoog HAAS eindigt. Quote
Bjorno 2.273 Geplaatst: 23 maart 2025 Geplaatst: 23 maart 2025 Sprint was tof, mooi van Hamilton. Race zelf wat aan de saaie kant. had wel niet verwacht dat Verstappen nog ging terug komen. En nu met de disqualificatie van de Ferrari's scoren de B teams weer mooie punten! Williams en Haas weer mooi gescoored. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 24 maart 2025 Geplaatst: 24 maart 2025 Call Daniel R. https://sporza.be/nl/2025/03/24/na-2-races-al-een-wissel-red-bull-kijkt-nu-al-of-verstappen-and~1742812557224/ 1 Quote
Bjorno 2.273 Geplaatst: 24 maart 2025 Geplaatst: 24 maart 2025 Wel zonde voor Liam Lawson, ik had er echt wel iets van verwacht. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 26 maart 2025 Geplaatst: 26 maart 2025 Het zou zomaar kunnen dat Tsunoda er ook niks van bakt met die RB natuurlijk. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 26 maart 2025 Geplaatst: 26 maart 2025 Kan je geld op in zetten. Die wagen blijkt onbestuurbaar te zijn (buiten voor Max natuurlijk) 1 Quote
Luv4DLM 1.280 Geplaatst: 26 maart 2025 Geplaatst: 26 maart 2025 Als Lawson in Suzuka voor Tsunoda eindigt is het wel een afgang voor RB. Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 26 maart 2025 Geplaatst: 26 maart 2025 Dan kan Max en het strategisch team van RBR naar Racing Bulls verhuizen en komt Hadjar in de tweede RBR wagen. Kan Max misschien wel racen voor de wereldtitel.. 1 Quote
kwiekie 3.008 Geplaatst: 26 maart 2025 Geplaatst: 26 maart 2025 14 minuten geleden, Luv4DLM zei: Als Lawson in Suzuka voor Tsunoda eindigt is het wel een afgang voor RB. Ik hoop er ergens wel op eigenlijk. Ben nochtans niet tegen Tsunoda ofzo, helemaal niet. Maar dit is wel echt belachelijk als ze inderdaad nu al gaan wisselen. 3 Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 26 maart 2025 Geplaatst: 26 maart 2025 36 minuten geleden, kwiekie zei: Ik hoop er ergens wel op eigenlijk. Ben nochtans niet tegen Tsunoda ofzo, helemaal niet. Maar dit is wel echt belachelijk als ze inderdaad nu al gaan wisselen. Dit! Quote
Luv4DLM 1.280 Geplaatst: 26 maart 2025 Geplaatst: 26 maart 2025 Idd, veel te vroeg! En het bewijst dat Perez zo slecht nog niet was. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 26 maart 2025 Geplaatst: 26 maart 2025 58 minuten geleden, kwiekie zei: Ik hoop er ergens wel op eigenlijk. Ben nochtans niet tegen Tsunoda ofzo, helemaal niet. Maar dit is wel echt belachelijk als ze inderdaad nu al gaan wisselen. F1 draait om de WK titel. Als Lawson nog 3 races puntenloos blijft is het gat met McLaren veel te groot geworden om dat nog in te halen. Gelukkig voor RB is Ferrari wat punten kwijt. Lawson rijdt in een Red Bull en heeft in 3 races 0 punten verzameld. 2x P20 in een Red Bull. Dan is het inderdaad game over. Het probleem is dat ze vorig jaar de verkeerde keuze gemaakt hebben omdat ze Yuki & Honda niets meer gunnen. Nu gooien ze Lawson onder de bus terwijl iedereen wist dat het veel te vroeg was. Hij heeft amper 11 races gereden. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 26 maart 2025 Geplaatst: 26 maart 2025 Tiff maakt een goed punt op twitter: Funny facts you forget. Liam Lawson in an Alpha Tauri outqualified Max in his Red Bull at the 2023 Singapore Grand Prix! Quote
kwiekie 3.008 Geplaatst: 26 maart 2025 Geplaatst: 26 maart 2025 12 minuten geleden, dragonfly zei: F1 draait om de WK titel. Als Lawson nog 3 races puntenloos blijft is het gat met McLaren veel te groot geworden om dat nog in te halen. Gelukkig voor RB is Ferrari wat punten kwijt. Lawson rijdt in een Red Bull en heeft in 3 races 0 punten verzameld. 2x P20 in een Red Bull. Dan is het inderdaad game over. Het probleem is dat ze vorig jaar de verkeerde keuze gemaakt hebben omdat ze Yuki & Honda niets meer gunnen. Nu gooien ze Lawson onder de bus terwijl iedereen wist dat het veel te vroeg was. Hij heeft amper 11 races gereden. 'Veel te vroeg', niet akkoord. Is blijkbaar gewoon een kut auto om mee te rijden, kan toch niet anders. In de VCARB heeft Lawson toch bewezen in die 11 races dat hij uit het juiste hout gesneden is imo. Snel in quali, agressief in de races en goeie racepace. Ik snap ergens wel dat ze willen zien of Tsunoda er beter mee overweg kan met die auto, maar na 1 regenrace en 1 gewone race al wisselen (en met beperkte testmogelijkheden voor Lawson door mechanische problemen) vind ik het wel een grote gok. Nu zou je weer iemand nieuw in die auto zetten die de gevoeligheden ervan moet ontdekken en proberen uit te vogelen hoe je er snel mee kan zijn. Ik weet niet of dat meer kans op succes heeft dan Lawson nog enkele races verder te laten proberen zoeken met de ingenieurs hoe er mee om te gaan. 2 Quote
Bjorno 2.273 Geplaatst: 26 maart 2025 Geplaatst: 26 maart 2025 Sinds dat Max er is is die Red Bull geen makkelijker auto geworden om mee te rijden. Ricciardo kon nog mee maar daarna is het altijd een gesukkel geweest. Pierre Gasly en Alex Albon zijn toch ook wel kerels die best aan een stuur kunnen draaien, ik schat ze zelfs hoger als Perez maar ook zij deden het veel beter in de Alpha Tauri. Quote
#166 276 Geplaatst: 27 maart 2025 Geplaatst: 27 maart 2025 7 uren geleden, Bjorno zei: Sinds dat Max er is is die Red Bull geen makkelijker auto geworden om mee te rijden. Hier wordt de vergelijking gemaakt met Michael Schumacher toen die nog reed voor Benetton. https://www.motorsportmagazine.com/articles/single-seaters/f1/mark-hughes-how-destroyed-lawson-could-benefit-from-being-dropped-by-red-bull/ Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 27 maart 2025 Geplaatst: 27 maart 2025 https://www.the-race.com/formula-1/liam-lawson-red-bull-f1-paying-price-for-sergio-perez-failings/ Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 27 maart 2025 Geplaatst: 27 maart 2025 9 uren geleden, Bjorno zei: Sinds dat Max er is is die Red Bull geen makkelijker auto geworden om mee te rijden. Ricciardo kon nog mee maar daarna is het altijd een gesukkel geweest. Dat heeft eigenlijk niets met Max te maken hè. Max zijn talent compenseert ruimschoots de slechte auto. Om de een of andere reden blijft RB daar blind voor. Zelfs Verstappen zelf geeft dat aan, de auto en het platform is zo scherp dat zelfs hij het soms niet meer trekt. De 2025 is daar de slechtste van de laatste jaren. Lawson nu buiten, Honda wat extra geld uit de zakken slaan, en dan hopen dat Yuki er iets van bakt. Dat is de oplossing van RB, maar ik hoop dat ze voor 26 werken aan de rijdbaarheid van de auto. 25 is nu al verloren. Met wat geluk is het vanaf Spanje beter zonder flexi-wings, maar tegen dan is de achterstand al stevig op McLaren. Ergens krijgt Yuki nu de kans die hij eigenlijk verdient, maar het is een vergiftigd geschenk. Ofwel bakt hij er niets van, wat de grootste kans heeft, en dan is zijn carrière voorbij. Of hij haalt wel resultaat, en dat hoop ik, maar dan ben ik benieuwd wat RB gaat doen. Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 27 maart 2025 Geplaatst: 27 maart 2025 Zojuist, Monterey Jack zei: Dat heeft eigenlijk niets met Max te maken hè. Max zijn talent compenseert ruimschoots de slechte auto. Om de een of andere reden blijft RB daar blind voor. Zelfs Verstappen zelf geeft dat aan, de auto en het platform is zo scherp dat zelfs hij het soms niet meer trekt. De 2025 is daar de slechtste van de laatste jaren. Lawson nu buiten, Honda wat extra geld uit de zakken slaan, en dan hopen dat Yuki er iets van bakt. Dat is de oplossing van RB, maar ik hoop dat ze voor 26 werken aan de rijdbaarheid van de auto. 25 is nu al verloren. Met wat geluk is het vanaf Spanje beter zonder flexi-wings, maar tegen dan is de achterstand al stevig op McLaren. Ergens krijgt Yuki nu de kans die hij eigenlijk verdient, maar het is een vergiftigd geschenk. Ofwel bakt hij er niets van, wat de grootste kans heeft, en dan is zijn carrière voorbij. Of hij haalt wel resultaat, en dat hoop ik, maar dan ben ik benieuwd wat RB gaat doen. Is die auto niet naar Max zijn "wensen" geconfigureerd? Waardoor de andere rijder altijd gekloot was met een auto die hem werd opgedrongen? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.