The Swede 6.662 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 33 minuten geleden, Polygoon zei: Eigenlijk is dat toch geen service een Porsche-rijder waardig. Heb je ze al laten weten met welke wagen je nu rijdt? Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 1 minuut geleden, BMWMB zei: Het gaat er dan toch eindelijk eens van komen. Ga je de kuipen nemen, of de Sport Plus stoelen? En welke kleur wordt het? Klopt. Al een aantal keer met de gewone 3.0t kunnen rijden en ik vrees echt dat ik op mijn honger zou blijven zitten De stoelen waarmee je vanachter pagadders er kan inlaten. Kleur bij mij is altijd simpel: zwart. Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 Dat kan je nu met beide modellen van stoelen, dus ook met de kuipen. In mijn ogen zijn die stoelen een must voor de GT3. Zwart vind ik ook heel knap, en zeker bij een touring als je ook chroom rond de ramen neemt en zilveren wielen. 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 7 minuten geleden, BMWMB zei: Dat kan je nu met beide modellen van stoelen, dus ook met de kuipen. In mijn ogen zijn die stoelen een must voor de GT3. Zwart vind ik ook heel knap, en zeker bij een touring als je ook chroom rond de ramen neemt en zilveren wielen. Exact mijn voorkeur. Zonder twijfel niet opvallend genoeg voor bepaalden, maar voor mijn part de tijdloze perfectie. De stoelen moet ik es proberen. Ik veronderstel zowieso dat het een tijdje wachten wordt en dat je de stoelen niet direct moet kiezen. Wat ik wel hoop is dat je dat caro stofje van de 992.1 kan krijgen. Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 3 november 2024 Geplaatst: 3 november 2024 Nu bestellen is levering na de zomer volgend jaar. Caro stof kan je niet bestellen. Bij de 918-kuipen kon je gemakkelijk die middenstukken verwijderen en laten herstofferen. Geen idee of dat ook kan met de nieuwe kuipen. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 5 november 2024 Geplaatst: 5 november 2024 Op 3/11/2024 om 13:40, BMWMB zei: Nu bestellen is levering na de zomer volgend jaar. Caro stof kan je niet bestellen. Bij de 918-kuipen kon je gemakkelijk die middenstukken verwijderen en laten herstofferen. Geen idee of dat ook kan met de nieuwe kuipen. Da's een redelijke wachttijd. Ik zag ook dat ergens die kerel van Carwow dat deed met zijn GT3 RS. (als ik me dat goed herinner). Als ik een interieur moet kiezen, is zo een caro stof echt wel de max. Al was het interieur op de versie die ze voor de presentatie gebruikten, ook wel erg . Een gewoon klassiek zwart leder met contrast stiksels en gordels. Mijn voorkeur gaat dan wel naar de combinatie van zwart leder (vollederen interieur) met rode stiksels en rode gordels. @BMWMB, jij ook aan het overwegen? Ter vervanging van... ? Of gewoon voor de heb erbij? Quote
ICM 24.990 Geplaatst: 5 november 2024 Geplaatst: 5 november 2024 Op 3/11/2024 om 12:59, The Swede zei: Klopt. Al een aantal keer met de gewone 3.0t kunnen rijden en ik vrees echt dat ik op mijn honger zou blijven zitten De stoelen waarmee je vanachter pagadders er kan inlaten. Kleur bij mij is altijd simpel: zwart. Op je honger zitten? Leg eens uit. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 5 november 2024 Geplaatst: 5 november 2024 51 minuten geleden, ICM zei: Op je honger zitten? Leg eens uit. Simpel: een sportwagen moet je op het scherp van de snee kunnen rijden en in de toeren kunnen jagen. Dat ding moet huilen als je het op z'n staart trapt. Als ik met een 997 S rij, dan voelt dat ding nog als een sportwagen aan die je moet mennen, een 992 S is een GT geworden waar erg veel van dat sportieve gevoel is weggegomd. Het nodigt je niet meer uit alles er es deftig uit te wringen. En da's voor mij een cruciaal element van rijplezier. Jawel, ik vergelijk de 997 S in handbak met de 992 S met automaat (spijtig genoeg vind je geen 992 S met handbak die je kan rijden. Zelfs alle GTS'en die je ziet rondbollen zijn met automaat). Een Porsche 911 moet een analoge auto zijn (voor mij). Als het gewoon rijdt als een M5 of een AMG in 911-kostuum, dan is het mij het geld niet waard. Quote
Naish 9.596 Geplaatst: 5 november 2024 Geplaatst: 5 november 2024 Rij eens met een GT3 om te beginnen. Is iets heel anders dan een 992 2S en ik kan het weten... 2 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 5 november 2024 Geplaatst: 5 november 2024 11 minuten geleden, Naish zei: Rij eens met een GT3 om te beginnen. Is iets heel anders dan een 992 2S en ik kan het weten... Ik spreek u ook niet tegen. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 5 november 2024 Geplaatst: 5 november 2024 Ik ga wel @Ritsuke moeten aanschrijven om mijn abonnement van 12 euro hier op te zeggen, als ik me dat wil kunnen permitteren. Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 5 november 2024 Geplaatst: 5 november 2024 De 992 Carrera S vind ik een supermachien, maar ik houd dan ook van het explosieve karakter van de turbomotor. En de 4.0 in de Vantage doet dat zelfs nog beter. Een gewone 992 is voor mij geen echte scherpe sportwagen, maar zeker ook geen GT. Een DB12, dat is voor mij een GT, dus vooral nog een stuk comfortabeler. Zelfs mijn Vantage is meer GT. Een gewone 992 is de beste allesdoener die ik ken, zeker een sportwagen, en het gevoel als je ermee rijdt, zelfs aan lage snelheden, blijft speciaal. Jij haalt de 997 aan… tja, dan haal ik mijn 964 aan… hoe ouder de auto’s, hoe ‘analoger’ ze aanvoelen. En dan is er de GT3. Dat is gewoon een compleet andere auto dan een Carrera. Al bij de eerste bocht als je aan het stuurt draait voel je al het verschil. Ik doe graag snelle ritten in de Ardennen/Eifel/Luxemburg, en in de bochten kom ik met de Vantage snel aan de limiet, en de gewone sportstoelen missen steun in snelle bochten. Dus ja, ik wil zo’n GT3 touring naast de Vantage. Quote
abtler 4.525 Geplaatst: 5 november 2024 Geplaatst: 5 november 2024 4 minuten geleden, The Swede zei: Ik ga wel @Ritsuke moeten aanschrijven om mijn abonnement van 12 euro hier op te zeggen, als ik me dat wil kunnen permitteren. Ik zal hem een keer een dagje meepakken als ik bij u passeer en dan regel ik wel met Ritsuke dat je 5 jaar gratis lid bent. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 5 november 2024 Geplaatst: 5 november 2024 59 minuten geleden, abtler zei: Ik zal hem een keer een dagje meepakken als ik bij u passeer en dan regel ik wel met Ritsuke dat je 5 jaar gratis lid bent. Ge moet eerder een campagne gaan voeren in de staat West-Flanders om ginds abo's te verkopen. 12 euro, da's 4 euro per Porsche per jaar. Moet te doen zijn Quote
Naish 9.596 Geplaatst: 6 november 2024 Geplaatst: 6 november 2024 12 uren geleden, The Swede zei: Ge moet eerder een campagne gaan voeren in de staat West-Flanders om ginds abo's te verkopen. 12 euro, da's 4 euro per Porsche per jaar. Moet te doen zijn Prioriteiten hé En het is 6 per porsche helaas Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 7 november 2024 Geplaatst: 7 november 2024 Op 6/11/2024 om 11:14, Naish zei: Prioriteiten hé En het is 6 per porsche helaas ... je spendeert wel meer tijd hier dan in je Pors GT3, 356 en Taycan ? 3? Quote
Naish 9.596 Geplaatst: 8 november 2024 Geplaatst: 8 november 2024 Niet compleet, want die rijdt alweer rond in oekraïne Tes beetje gelijk in valencia waar ze die oude wrakken die volledig onder water zaten ook gewoon eens laten draaien met de bougies eruit en dan opstarten... 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 9 november 2024 Geplaatst: 9 november 2024 @BMWMB, nu je besteld hebt, ga je je config hier ook nog neerzetten? Quote
Populair bericht X5. 508 Geplaatst: 10 november 2024 Populair bericht Geplaatst: 10 november 2024 14 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 10 november 2024 Geplaatst: 10 november 2024 @X5., mooi te zien dat er hier nog een GT3 hebben. Staat hier een topic over? Specs? Quote
Populair bericht BMWMB 12.408 Geplaatst: 10 november 2024 Populair bericht Geplaatst: 10 november 2024 Op 9/11/2024 om 08:25, The Swede zei: @BMWMB, nu je besteld hebt, ga je je config hier ook nog neerzetten? Ik heb een pré-order geplaatst. Configureren kan pas eind van dit jaar. Wat ik sowieso kan zeggen is dat het een Touring zal worden, met chroom raamomlijsting, geen verduisterde ruiten en zilveren wielen. Qua opties ga ik de PDK kiezen, volleder met grijze stikking, kuipstoelen, achterbank, PDLS, lederen stuurkolom, Bose, zwarte remklauwen, achteruitrijcamera, en nog wel wat dingen. Ik heb aangegeven misschien een PTS kleur te kiezen, maar het nieuwe Oak Green Neo vind ik wel heel knap. Mijn eerste gevoel was om het niet te nemen, omdat ik verwacht dat velen dat gaan kiezen, maar ik heb de kleur gezien op de Macan en ze is echt weel heel knap. Verwachte leveringsdatum is na de zomer van volgend jaar. 40 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.