Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Dat is gewoon de nieuwe touring van de vorige generatie en enkel in manueel te verkrijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Naish zei:

Dat is gewoon de nieuwe touring van de vorige generatie en enkel in manueel te verkrijgen.

Eerder de R van de 991.1 vind ik.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets nieuws.... onderstaande quote dateert van mid-2023.

We will see significant price increases in the middle of the year for the new model year. That will help a lot to make sure we make strong group operating margins,” Meschke said.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

De prijzen zijn echt zot geworden. Miljaar........

Een GT3 is ook niet meer de niche/underdog in het gamma wat het ooit was in de tijd van de 996/997.

Wat allemaal lost staat van hoe de 992 rijdt ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verrassend leuke spec, vond ik. Bruin interieur is helemaal niet verrassend, maar de combo met wit en vooral de combo wit met zilverkleurige velgen en decals vind ik erg leuk. 

image.thumb.png.d6410ce5d387f491ef0d26fdbacf4917.png

image.thumb.png.89172fa91f66dbb7b0cf67e6713ab639.png

image.thumb.png.04536538d1234a7f8cdf60925cd4a7e7.png

image.thumb.png.0d8f71fccd2bdc51ed7d6a1832edfde4.png

 

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel knappe (en originele, tegenwoordig) combo, idd! Wel jammer van die gele toerenteller/sport chrono. Snap waarom het gedaan is (kleur van de remklauwen die ergens terugkomt) maar past niet met dat bruine interieur imho. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Denniske zei:

Heel knappe (en originele, tegenwoordig) combo, idd! Wel jammer van die gele toerenteller/sport chrono. Snap waarom het gedaan is (kleur van de remklauwen die ergens terugkomt) maar past niet met dat bruine interieur imho. 

Agreed. Wit is -dacht ik- ook mogelijk voor de teller? Std is grijs (zilver-ish), dat zou eigenlijk 't best van al hebben gepast. En klauwen in 't zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, gTa zei:

Verrassend leuke spec, vond ik. Bruin interieur is helemaal niet verrassend, maar de combo met wit en vooral de combo wit met zilverkleurige velgen en decals vind ik erg leuk. 

image.thumb.png.d6410ce5d387f491ef0d26fdbacf4917.png

image.thumb.png.89172fa91f66dbb7b0cf67e6713ab639.png

image.thumb.png.04536538d1234a7f8cdf60925cd4a7e7.png

image.thumb.png.0d8f71fccd2bdc51ed7d6a1832edfde4.png

 

beetje woestijspec, vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/1/2024 om 07:23, PieterA zei:

Meestal geen fan van witte auto's en de 992 blijft lomp groot maar op zich wel een verrassend leuke combinatie idd.

Awel, you read my mind. 

Lig al even te snuiten voor een 911 ipv opnieuw SUV V8 maar ik kijk dan op autogespot telkens naar 997 Turbo of 991 turbo, 992 zal een top auto zijn, maar minder klassiek en zeer zwaar. Feit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 20/1/2024 om 20:55, X5. zei:

Niet de mijne hoor, maar ik vermoed dat het deze is die ik ooit gezien heb voor hij afgeleverd werd bij PCK en de start geweest is van hetgeen hier nu staat :D

Ik heb Fjord green :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid