Niko80 6.866 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 Meer moet dat niet zijn, eenvoudig kleur, manueel, chroom omlijsting en de kuipen (wat deze niet heeft). 1 Quote
Niko80 6.866 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 3 minuten geleden, The Swede zei: Om te tracken koop je je een stuk trackspeelgoed en ga je geen nagelnieuwe weg-GT3 gaan verkloten. (als je genoeg centen heb, koop je je zelfs een Porsche om te tracken) Heb je in een ander topic al gezegd, ik heb geen geld. Ik heb enkel een oud jappener'ke waar zelfs nog geen echt dak op staat. Quote
ICM 24.980 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 17 minuten geleden, The Swede zei: De bedoeling is net niet op te vallen. Awel. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 1 uur terug, BMWMB zei: Pepita icm zwart binnen en buiten gaat heel knap zijn. Ga je de kuipstoelen nemen? Geen idee. Om eerlijk te zijn, ben ik optisch niet echt fan van de racekuipen. Voor een gewone GT3 met de vleugels, vind ik het passen in de stijl. Bij een Touring kies je net voor understatement en past een gewone zetel, imho, beter. Eigenlijk zou ik zelfs tevreden zijn met een gewoon uitziende 992 maar met die atmo motor en 6-bak. Dat moet die zware voorbumper etc niet echt hebben. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 47 minuten geleden, Niko80 zei: Heb je in een ander topic al gezegd, ik heb geen geld. Ik heb enkel een oud jappener'ke waar zelfs nog geen echt dak op staat. Ik had het niet over jezelf, enkel als algemeen punt: hoeveel klanten gaan een GT3 Touring kopen met de bedoeling te gaan tracken? Zelfs binnen het GT3 "gamma", ga je dan als klant eerder de versie met spoilers of de GT3 RS kiezen. 46 minuten geleden, ICM zei: Awel. Vandaar: zwarte en geen vleugels. Quote
Alexx 3.767 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 Op 14/11/2024 om 15:14, Challazer zei: Nog wat zitten opzoeken. Best wel wat verschillen dus, om hem lichter te maken. Meer carbon zoals de GT3 RS, geen RWS, standaard ceramics, standaard magnesium wielen. Kortere pong, andere stuur ratio. Kortom, Zot eigenlijk. Heel benieuwd naar! Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 36 minuten geleden, The Swede zei: Om te tracken koop je je een stuk trackspeelgoed en ga je geen nagelnieuwe weg-GT3 gaan verkloten. (als je genoeg centen heb, koop je je zelfs een Porsche om te tracken) Deze zin (juist of niet juist qua inhoud) staat vol contradicties........ Misschien moeten we GT3 niet langer GT3 noemen? Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 15 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Deze zin (juist of niet juist qua inhoud) staat vol contradicties........ Misschien moeten we GT3 niet langer GT3 noemen? Wel, de vraag is of een GT3 Touring en gewone GT3 eigenlijk nog eenzelfde publiek aanspreken. Iemand die wil tracken, waarom zou die de Touring versie kiezen? En hoeveel klanten kopen dat om te tracken? Hier zijn er nulkommanul circuits om te gaan rijden. En ze verkopen hier nochtans erg veel GT3’s. Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 18 november 2024 Auteur Geplaatst: 18 november 2024 58 minutes ago, The Swede said: Om te tracken koop je je een stuk trackspeelgoed en ga je geen nagelnieuwe weg-GT3 gaan verkloten. (als je genoeg centen heb, koop je je zelfs een Porsche om te tracken) Als je budget hebt om zo een nieuwe GT3 te kopen en je wil tracken, zou ik gewoon met mijn centen naar een team stappen en een Cup huren voor een trackday, ipv mijn GT3 compleet te zandstralen op de piste. 1 Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 Genoeg volk dat een GT3 heeft. Is beetje zelfde als zeggen: als ik genoeg geld heb om zo een boot te kopen, zou ik eentje huren.......... (let wel ik SNAP den uitleg) Alleen is de praktijk toch wel anders, er worden genoeg GT3 on track ingezet. Mocht ik een GT3 (non touring) erbij kopen zou dat wel om (ook) te tracken zijn. 100% zeker. Een touring koop je idd niet om te tracken. Ze zouden het beter de ST noemen, maar goed, alles voor de naam. (en ja ik weet dat er een ST is gelanceerd :)) Quote
flupke73 10.964 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 Van een ‘73RS was er al een Touring!!! Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 22 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Genoeg volk dat een GT3 heeft. Is beetje zelfde als zeggen: als ik genoeg geld heb om zo een boot te kopen, zou ik eentje huren.......... (let wel ik SNAP den uitleg) Alleen is de praktijk toch wel anders, er worden genoeg GT3 on track ingezet. Mocht ik een GT3 (non touring) erbij kopen zou dat wel om (ook) te tracken zijn. 100% zeker. Een touring koop je idd niet om te tracken. Ze zouden het beter de ST noemen, maar goed, alles voor de naam. (en ja ik weet dat er een ST is gelanceerd :)) Helemaal mee eens. Maar dat lost ook het probleem van manuele of automatische boite op. Degene die graag es trackt EN er dan ook serieus mee kan tracken dat hij met risicos van overrev's etc zit, die gaat inderdaad eerder een gewone GT3 kopen zonder handbak. De typische GT3 Touring rijder, zal ook misschien es gaan tracken, maar doorgaans een pak minder en gaat daar ook niet als een gek zitten pushen. En je zal altijd een uitzondering hebben... Quote
PJH 21.062 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 33 minuten geleden, The Swede zei: Wel, de vraag is of een GT3 Touring en gewone GT3 eigenlijk nog eenzelfde publiek aanspreken Staat de oplossing niet in de naam? Ik zie GT3 met vleugels als circuitspel met baancapaciteiten en GT3 Touring om mee te gaan....touren over wijze banen enz. En dan wil je ook genieten van die speciale motoren en andere dingen die een auto scherper en leuker maken. 4 Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 8 minuten geleden, The Swede zei: De typische GT3 Touring rijder, zal ook misschien es gaan tracken, maar doorgaans een pak minder en gaat daar ook niet als een gek zitten pushen. Aan “den toog” hebben ze er echter “iedereen afgereden” Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 18 november 2024 Auteur Geplaatst: 18 november 2024 Just now, Jokke_vlo said: Aan “den toog” hebben ze er echter “iedereen afgereden” Aan den toog van de Acanthus? 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 21 minuten geleden, PJH zei: Staat de oplossing niet in de naam? Ik zie GT3 met vleugels als circuitspel met baancapaciteiten en GT3 Touring om mee te gaan....touren over wijze banen enz. En dan wil je ook genieten van die speciale motoren en andere dingen die een auto scherper en leuker maken. Inderdaad. Dus het punt dat Jos Velo eerder maakte van "je moet een PDK kopen om te tracken", is door Porsche zelf al opgelost: GT3 PDK om te tracken, GT3 Touring met handbak voor de ouw venten als ik. 12 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Aan “den toog” hebben ze er echter “iedereen afgereden” BMWMB is die leeftijd al voorbij. 11 minuten geleden, ir_fuel zei: Aan den toog van de Acanthus? Nee, op Autominded. Quote
abtler 4.525 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 1 uur geleden, The Swede zei: En hoeveel klanten kopen dat om te tracken? Hier zijn er nulkommanul circuits om te gaan rijden. En ze verkopen hier nochtans erg veel GT3’s. Kom de Zwitserse nummerplaten maar eens tellen op een van de trackdays van KR, RCC, Curbstone, etc. Ps. Het heeft een reden dat er geen circuits zijn in CH. 80 (of zoiets) jaar bij wet verboden geweest tot vorig jaar. Zou je nu, nu het mag, erover nadenken een circuit aan te leggen, krijg je geen milieuvergunning. 2 Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 3 uren geleden, The Swede zei: Groen is echt mijn kleur niet. Vind dat de meest saaie kleur die er is. Kleuren is een kwestie van smaak, maar zeggen dat groen saai is en dan kiezen voor groen is compleet onjuist. Groen is tenminste een kleur, want dat is zwart niet. Zilver, wit en zwart zijn gewoon de saaiste kilste triestigste kleuren. Ik zie graag contrast, dus zwart met zilveren wielen of andersom vind ik mooi. Maar ook buiten tov binnen, dus zo’n zwarte buiten met een beige/cognac interieur zou ook meer mijn ding zijn dan zwart/zwart. 3 uren geleden, ex-Mooseman zei: Of het Pascha-motief... als je dan toch helemaal zot wil doen Zoals de GT3 van die vlogger van ‘Seen through glass’ 2 uren geleden, The Swede zei: Om te tracken koop je je een stuk trackspeelgoed en ga je geen nagelnieuwe weg-GT3 gaan verkloten. (als je genoeg centen heb, koop je je zelfs een Porsche om te tracken) Daar heeft Jokke zeker gelijk in, als je zoveel als mogelijk beleving wil en betrokkenheid bij het rijden. Voor mij is dat niet belangrijk genoeg, aangezien ik ook eens graag lui rijd. En als ik manueel wil rijden, dan kan je schakelen met de paddles aan het stuur, maar ook met de pook. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 57 minuten geleden, abtler zei: Kom de Zwitserse nummerplaten maar eens tellen op een van de trackdays van KR, RCC, Curbstone, etc. Ps. Het heeft een reden dat er geen circuits zijn in CH. 80 (of zoiets) jaar bij wet verboden geweest tot vorig jaar. Zou je nu, nu het mag, erover nadenken een circuit aan te leggen, krijg je geen milieuvergunning. Na het ongeval op LeMans met Mercedes in 1955. Ongeveer 80 doden. Motorsport werd verboden op zwitserse bodem. En Mercedes heeft 30j ni aan autosport gedaan 3 Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 Het is ook nog maar sinds een paar jaar dat het verschil tussen een GT3 en de Touring zo opvallend is. van de RS in ‘73 tot de 997 GT3 zien enkel kenners het verschil en ik denk ni dat er veel verschil in rondetijd zit 1 Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 8 minuten geleden, Mich zei: Het is ook nog maar sinds een paar jaar dat het verschil tussen een GT3 en de Touring zo opvallend is. van de RS in ‘73 tot de 997 GT3 zien enkel kenners het verschil en ik denk ni dat er veel verschil in rondetijd zit Is er een touring van de 997 en van de 996 GT3? Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 (aangepast) Jazeker. Clubsport of Comfort. comfort is de touring 18 november 2024 aangepast door Mich 1 Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 Best ook geslaagd en stijlvol. https://www.instagram.com/p/DChaPBpiqNv/?img_index=6&igsh=eXd1anRnOXcxOGdw Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 3 uren geleden, abtler zei: Kom de Zwitserse nummerplaten maar eens tellen op een van de trackdays van KR, RCC, Curbstone, etc. Ps. Het heeft een reden dat er geen circuits zijn in CH. 80 (of zoiets) jaar bij wet verboden geweest tot vorig jaar. Zou je nu, nu het mag, erover nadenken een circuit aan te leggen, krijg je geen milieuvergunning. Circuits zijn idd sinds Le Mans 55 verboden. Ik heb hier zelfs nog geen plek gevonden om te karten, verdomme. En we hebben het niet of Zwitsers naar trackdays gaan. Wel of de GT3 Touring rijder zijn ding koopt om er dan zo hard mee te gaan tracken dat hij overrev’s gaat halen. Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 1 uur geleden, Mich zei: Jazeker. Clubsport of Comfort. comfort is de touring Comfort is een GT3 zonder kuipstoelen (die wel optioneel te krijgen waren) en rolkooi. Dat kan je vandaag ook kopen in een gevleugelde GT3. Voor mij is een touring ééntje zonder achtervleugel, zodat de originele 911-lijn behouden blijft. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.