Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3


ir_fuel

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, X5. zei:

Probleem opgelost als je niet kunt kiezen :)

 

 

Op het eerste zicht precies mooier omdat je idd zoals gta schreef bij de touring de "lelijke" opklapbare spoiler hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig! Dat ging bij de 991.2 niet. En idd, die kleine ducktail is niet verkeerd, en je hebt niet die lelijke uitklappende spoiler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is gewoon een GT3 met de vleugel gedemonteerd. Maar het ziet er wel koddig uit. Vraag me ook af of dat aerodynamisch nog wel wat klopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Phil said:

Is gewoon een GT3 met de vleugel gedemonteerd. Maar het ziet er wel koddig uit. Vraag me ook af of dat aerodynamisch nog wel wat klopt.

Als je graag Audi-TT-Mk1-1998-gewijs bochtjes pakt aan hoge snelheid moet je dat doen :D 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen mee gereden, fantastische auto. Voor mij de grootste veranderingen tegenover 991 zijn de scherpte in chassis en besturing, en tegelijkertijd het comfort dat een pak beter is - nu niet iets waar ik naar op zoek was maar in feite niet onaangenaam. 

Klank is subliem voor een OPF auto, toerengretigheid is super ...

They did it again.

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgaande op foto moet ik ook toegeven dat deze GT3 precies beter staat met spoiler. Van deze Touring ben ik minder overtuigd dan van de 991.2, die eleganter en verfijnder was qua exterieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wat denken jullie van de zwarte folie om de wielkas te beschermen? Op sommige foto’s vind ik het wel een meerwaarde, hier dan weer minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er idd erg lelijk uit. Waarom geen Xpel of dergelijke protectiefilm erop zetten? Beschermt ook, maar ni zo lelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een reden te meer om dat eraf te halen en full xpel te voorzien... 

Alle naden zie je op termijn of toch zeker op een auto die gebruikt wordt en dus ook vuil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Naish said:

Een reden te meer om dat eraf te halen en full xpel te voorzien... 

Om nog maar te zwijgen over de gele verkleuring na een paar jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ook simpel te vervangen. Bij de 992 zien die stickers wel af, want door de bredere voortrein heb je veel meer steenslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet verkeerd op een GTS met al die zwarte accenten. Zou dus op mijn Carrera S ook nog wel passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid