Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3


ir_fuel

Aanbevolen berichten

De nieuwe turbo is inderdaad heel knap, maar ook fors duurder dan een Carrera S, en dat terwijl ik deze al waanzinnig snel vind. Waarom 70k meer op tafel leggen voor prestaties die je zelden of nooit kan gebruiken? Misschien voor de iets andere look and feel, want qua sound is het ook al niks beter.

Ik blijf erbij, zo'n 992 Carrera S is een 'koopje' voor wat je er allemaal voor krijgt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

In uw verhaal koop je een Turbo S als tweedehands eh...  Denk dat dat niet ver van de configprijs van een 'loaded' Carrera S zal liggen.  Eentje van twee jaar aan +-160k lijkt me wel realistisch nee?

Oh man een Turbo S!!  😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is overdrijven... Ik zit daar ook lang niet aan, ook niet aan catalogusprijs...

Net eens mijn wens GT3 gespecced en dat zou 192k zijn... Ik denk dat ik daar zelfs nog wel iets afkrijg en veel meer hoeft echt niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel met configprijs de gewone prijs in de configurator.  Ik heb heus niet zo veel opties en zit er toch aan.

Ok dat lederen dashboard is niet levensnoodzakelijk maar goed, volgens mijn idee mag dat er wel op.

Ik heb eigenlijk qua afwerking genomen wat std op de C63S stond.  Lederen dash met contra stiksels, lederen sportzetels, elektr. verstelbaar, velgen, sportuitlaat, pasm, chrono pakket, sportstuur, koplampen upgrade, bose ... Bij Porsche betaal je voor elke lullige optie extra eh...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, -krikke- zei:

Wanneer zouden de eerste klanten in .be er mee rondbollen?

Ik krijg er eentje binnen eind Mei/begin Juni. Denk dat dat toch 1 vd eerste gaat zijn in BE.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Alexx zei:

Ik krijg er eentje binnen eind Mei/begin Juni. Denk dat dat toch 1 vd eerste gaat zijn in BE.

Welke dealer?  (Regio)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, -krikke- zei:

Wanneer zouden de eerste klanten in .be er mee rondbollen?

Elke dealer krijgt er 1tje binnen in mei hebben ze mij verteld.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, BMWMB zei:

De nieuwe turbo is inderdaad heel knap, maar ook fors duurder dan een Carrera S, en dat terwijl ik deze al waanzinnig snel vind. Waarom 70k meer op tafel leggen voor prestaties die je zelden of nooit kan gebruiken? Misschien voor de iets andere look and feel, want qua sound is het ook al niks beter.

Ik blijf erbij, zo'n 992 Carrera S is een 'koopje' voor wat je er allemaal voor krijgt.

Als dat de redenering is dan vraag ik me af waarom je dan meer betaald hebt voor een C2 S en niet gewoon een C2 besteld hebt.
Sound is niet fundamenteel anders, maar het is imo veel beter dan dat van een Base/S. Turbo (S) klanten willen een auto die er ook visueel anders uit ziet.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Audi S8 zei:

Als dat de redenering is dan vraag ik me af waarom je dan meer betaald hebt voor een C2 S en niet gewoon een C2 besteld hebt.
Sound is niet fundamenteel anders, maar het is imo veel beter dan dat van een Base/S. Turbo (S) klanten willen een auto die er ook visueel anders uit ziet.

Hij wilde de 10mm lagere ophanging die enkel op de S en niet op de gewone leverbaar was. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ik heb de gewone Carrera overwogen, maar deze heeft geen sper, en je kon er niet de verlaagde sportophanging onder krijgen. Met de standaard ophanging staat de 992 lelijk hoog op z’n poten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎26‎/‎04‎/‎2021 om 17:09, Alexx zei:

Ik krijg er eentje binnen eind Mei/begin Juni. Denk dat dat toch 1 vd eerste gaat zijn in BE.

Elke GT3-eigenaar die hem tussen mei en augustus in ontvangst neemt zal zeggen dat hij de eerste had!

 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Alexanderr zei:

Elke GT3-eigenaar die hem tussen mei en augustus in ontvangst neemt zal zeggen dat hij de eerste had!

 

🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, X5. zei:

Veel beter met de wielen in zilver!

Klopt gelijk een zwerende vinger ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid