Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3


ir_fuel

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, flupke73 zei:

Ik zou wachten op de extra kleuren leder en dan geen pts nemen maar zilver met cohiba

Ja interieur is nu momenteel idd maar saai... Daar kan je eventueel wel accent geven met specifieke stitching...

En wachten doe ik sowieso, als dit er komt, dan is het FL model... Idee is om een PTS GT3 touring manueel te pakken omdat ik vermoed dat het één van de laatste zal zijn en die dan bij te houden...

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, flupke73 zei:

Ik zou wachten op de extra kleuren leder en dan geen pts nemen maar zilver met cohiba

Idem, maar met rood.

Cohiba zit er wel niet bij, denk ik. Tenzij je XX all the way gaat maar als het "std" Exclusive lederpack al 12k-ish kost.......

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, gTa zei:

Idem, maar met rood.

Cohiba zit er wel niet bij, denk ik. Tenzij je XX all the way gaat maar als het "std" Exclusive lederpack al 12k-ish kost.......

cohiba, rood en oa 2 blauw’kes kunnen vanaf januari 

In die 12 zitten diverse andere opties kwa stoelen en lederafwerkingen, meerprijs is 4á5K, geen 12 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, flupke73 zei:

In die 12 zitten diverse andere opties kwa stoelen en lederafwerkingen, meerprijs is 4á5K, geen 12 ;)

Ja maar ge moet ze er wel allemaal bij pakken :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weekend wat zitten babbelen met madam over auto's in kader van het wachten op haar taycan...

Ne keer opgesmeten dat ik als opvolger van de 992 naar een 992 GT3 zou gaan. Toonde die nato olive die @Alexanderr verkocht heeft en dat vond ze wel dik. Haar mening echter: geen touring maar eentje met vleugel :lolz: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/11/2021 om 23:31, gTa zei:

Idem, maar met rood.

Cohiba zit er wel niet bij, denk ik. Tenzij je XX all the way gaat maar als het "std" Exclusive lederpack al 12k-ish kost.......

 

Vanaf december wordt de optie opengezet, nog geen idee qua productiestart. Mogelijks vanaf januari maar misschien pas vanaf model year P.

Vanaf april wordt PTS ook gigantisch opgedreven. Beetje jammer vind ik zelf omdat het hele spel van een PTS slot te bemachtigen wegvalt. Saleswise wel 10 keer eenvoudiger nu natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
1 uur geleden, BMWMB zei:

spacer.png

spacer.png

Beetje saai interieur voor een GT3. Zeker met die grondlak langs buiten.

Dat interieur zou wel nog tof kunnen zijn op een oude uni-lak die wat donkerder is.
Een donkerpaars of groen of blauw oid.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gTa zei:

Beetje saai interieur voor een GT3. Zeker met die grondlak langs buiten.

Dat interieur zou wel nog tof kunnen zijn op een oude uni-lak die wat donkerder is.
Een donkerpaars of groen of blauw oid.

Bedoel je niet saai in combinatie maar tof op zichzelf?

Dat interieur op zich is ferm, maar wat flets in combinatie met de buitenkleur.

Idd combineren met donkerpaars of zelfs gewoon zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook mijn mening. Ik houd van contrast tussen binnen en buiten. Zo’n lichte binnenkleur zou ik ook enkel nemen icm een donkere buitenkleur. 
Apart van mekaar vind ik beiden knap. Die ‘grondlak’ blijf ik fantastisch knap vinden, op de 992, maar ook op de Taycan is het een dikke kleur. 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid