Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Eerlijk, ik vind de sound niet verkeerd. Bij de 991.1 een 991.2 heb je met sportuitlaat die steeds van dat fake gebrabbel geeft telkens als je van het gas gaat. Ik had dat op mijn GTS, en na een tijdje begint dat echt te storen. Neen, dan veel liever de sound van mijn 992. 

De GT3 is qua sound natuurlijk andere koek... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt het zeker beter maar het verschil is echt klein. Zelfs in die mate dat ik moeite zou hebben om 2.8k uit te geven aan uitlaten die ik eigenlijk minder mooi vind dan de 4 sportuitlaatsierstukken en waarbij de verbetering in sound beperkt is. Op een GTS is het wel echt merkbaar luider.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond de sound binnen ook goed en als je goed doortrekt maakt die ook goeie sound...

Enkel in traag verkeer (let je op in Knokke als ze daar traag passeren in de straat) dan is het niet mooi of zelfs lelijk te noemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Alexanderr zei:

Het maakt het zeker beter maar het verschil is echt klein. Zelfs in die mate dat ik moeite zou hebben om 2.8k uit te geven aan uitlaten die ik eigenlijk minder mooi vind dan de 4 sportuitlaatsierstukken en waarbij de verbetering in sound beperkt is. Op een GTS is het wel echt merkbaar luider.

Ga ik volledig mee akkoord. Ik zou die 2.8k aan andere uitrusting uitgeven omdat het verschil zo beperkt is bij Base/S modellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de standaard uitlaat dan luider dan sportuitlaat die niet aan staat? Want ik vind het verschil wel groot genoeg. En ik vind de sportuitlaat ook knapper dan de 4 uitlaten. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De looks zouden voor mij de enige reden zijn om de optionele sportuitlaat niét te nemen. De quad exhausts zijn zo heerlijk ❤️ 

Idem bij de turbo en turbo S: hun specifieke, semi-rechthoekige uitlaattips zijn de max. Zo jammer dat die met PSE verdwijnen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, gTa zei:

De looks zouden voor mij de enige reden zijn om de optionele sportuitlaat niét te nemen. De quad exhausts zijn zo heerlijk ❤️ 

Idem bij de turbo en turbo S: hun specifieke, semi-rechthoekige uitlaattips zijn de max. Zo jammer dat die met PSE verdwijnen.

Tijd dat je ook een 992 koopt, gTa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/1/2022 om 08:53, Alexanderr zei:

Het maakt het zeker beter maar het verschil is echt klein. Zelfs in die mate dat ik moeite zou hebben om 2.8k uit te geven aan uitlaten die ik eigenlijk minder mooi vind dan de 4 sportuitlaatsierstukken en waarbij de verbetering in sound beperkt is. Op een GTS is het wel echt merkbaar luider.

@Alexanderr: je zei eerder (waarschijnlijk eerder vereenvoudigend) dat een GTS een soort S was met alle sportieve opties. 
Je zegt echter dat de GTS merkbaar luider is. Is dat dan luider dan de S met sportuitlaat? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat 'm vooral binnen luider is door het weglaten van geluidsisolatie. Aan de buitenkant denk ik niet dat er veel verschil is. Maar @Alexanderr weet dat uiteraard beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BMWMB zei:

Ik denk dat 'm vooral binnen luider is door het weglaten van geluidsisolatie. Aan de buitenkant denk ik niet dat er veel verschil is. Maar @Alexanderr weet dat uiteraard beter.

Is de geluidsisolatie per definitie eruit bij een GTS of dat enkel met het lightweight package? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid