Ga naar inhoud

Porsche 992 GT3


ir_fuel

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden, ICM zei:

Groen

Merci. (Ik zie dat dus als donkergrijs of zwart metaal :fp:)

Waar vind je in de configurator eigenlijk die kleuren (of de prijs)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Audi S8 zei:

Onder de categorie "kleur op staal" /PTS  - 9.6k euro.

Allez, allez, man math -gewijs slechts een 5k meer dan een speciale metaal kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ook betere verf heb ik gehoord, dus verschil is eigenlijk nog kleiner...  Bovendien is het dan ook meer gemotiveerd om hem compleet in xpel te laten steken, dus dat wordt ook weer goedkoper :lolz: 

De touring heb ik probleem met die meegeschilderde snuit vooraan, vind hem nogal lomp worden ermee. En op de achterkant zou hij top zijn moest hij de kleine ducktail spoiler hebben van de gewone GT3... Met andere woorden eigenlijk enkel de tankplank eraf :D

Nu aan de andere kant, begin ik meer en meer gewonnen te zijn voor het idee de GT3...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja...

Maar is natuurlijk weer nog opvallender en is ook wel de bedoeling om dat daily te gebruiken in het begin. Nu ik rij wel veel minder prof rond met corona. 

Ander probleem is dan nog feit dat de touring wel heel goed gelijkt op de gewone S.

misschien weet @Audi S8 dat, of weet @Alexanderr al meer, maar wanneer komt de 992.2 en welke motor zal de 992.2 GT3 hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Naish zei:

Is ook betere verf heb ik gehoord, dus verschil is eigenlijk nog kleiner...  

Staat van de lak is nochtans de slechtste die ik al heb gezien op een nieuwe auto. Staat vol hologrammen en swirls… echt om te janken. Zeker in vergelijking met BMW bvb.

Kwaliteit zelf van de lak kan ik me natuurlijk niet over uitspreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, X5. zei:

Staat van de lak is nochtans de slechtste die ik al heb gezien op een nieuwe auto. Staat vol hologrammen en swirls… echt om te janken. Zeker in vergelijking met BMW bvb.

Kwaliteit zelf van de lak kan ik me natuurlijk niet over uitspreken.

Klopt. Wij hebben zo’n Irish Green Speedster binnengekregen… da’s echt triestig. Swirls, krassen en eigenlijk ook enorm veel orange peel. Uni lak is natuurlijk ook wel heel gevoelig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Alexx zei:

Klopt. Wij hebben zo’n Irish Green Speedster binnengekregen… da’s echt triestig. Swirls, krassen en eigenlijk ook enorm veel orange peel. Uni lak is natuurlijk ook wel heel gevoelig.

Inderdaad, is echt een lak waar je alles op ziet en perfect moet staan. Ben hem nochtans gaan ophalen met de plastic folie erop maar het probleem zit blijkbaar in de fabriek…

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, X5. zei:

Inderdaad, is echt een lak waar je alles op ziet en perfect moet staan. Ben hem nochtans gaan ophalen met de plastic folie erop maar het probleem zit blijkbaar in de fabriek…

De hele wagen was in deze toestand :(
134669015_1351959955154440_911789743522174504_n.thumb.jpeg.187736d23b66f7cd8db038bac8cef030.jpeg

  • Whut?! 1
  • Verdrietig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid