Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Blij dat er eindelijk wat EV breaks op de markt komen. 

Geplaatst:
Op 24/5/2024 om 10:58, ex-Mooseman zei:

Maar de Touring zou nog niet op de baan mogen zijn ? (voorstelling dit weekend, uitleveren vanaf volgende week, volgens een vriend waarvan de zijne klaar staat voor levering)

Er waren vorige week al trainingen met de nieuwe G61 (inclusief de G61 in M60 vorm).

Geplaatst: (aangepast)

De LCI is configureerbaar. Nette opfrissing met die nieuwe koplampen . Alleen spijtig dat je de nieuwe achterlichten enkel kan selecteren icm M-pro pakket...

Basisuitrusting is vrij compleet imo, maar alle leuke opties vereisen M-pakket...

mag zo voor de deur komen

xzYC35Z.jpg

*ff de zwarte grill en juiste wielen eronder gesjopt

aangepast door -Fred-
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Je kan de adaptieve lichten (waarbij de laserlichten achter er automatisch bijkomen) gerust zonder mpack nemen.

Geplaatst:

Foutje in de configurator dan 

Geplaatst:

Hmm, het zou weer flink zoeken zijn om een nieuwe samen te stellen waarbij het budget beperkt is. Geen zwarte hemel meer zonder M-pack - jammer, past perfect bij het cognac interieur. Business pack is weg, de draadloze lader zit nu in het (duurder geworden) comfort pack.

Geplaatst:

Die lader is geen gemis. Had het niet op de 3, heb het wel op de i4. Gebruik het nooit. Het enige wat dat doet is je telefoon oververhitten. Laden doet dat amper.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
48 minuten geleden, Ugeken zei:

Hmm, het zou weer flink zoeken zijn om een nieuwe samen te stellen waarbij het budget beperkt is. Geen zwarte hemel meer zonder M-pack - jammer, past perfect bij het cognac interieur. Business pack is weg, de draadloze lader zit nu in het (duurder geworden) comfort pack.

Comfort pack is goedkoper geworden want verwarmde zetels zijn nu standaard en elektrische zetels zijn er uit

Geplaatst:

Oh neen hebben ze echt zonnewerend glas standaard gemaakt??? Mijn eerste reactie is dan al "laat maar" ?‍?

Geplaatst:

Enkel op de MPerformance modellen 

Geplaatst: (aangepast)
11 minuten geleden, Asserti zei:

Enkel op de MPerformance modellen 

Ik begrijp dus niet waarom ze zoiets ingrijpend standaard willen maken (nu ja, ik begrijp het wel: ). Ik wil dat dus helemaal niet. Is mijn enige optie dan "een andere auto kiezen"??

edit: en als ze het dan toch op de gewone modellen kunnen, waarom dan geen optie bij de M-performance om het te laten wegvallen?

aangepast door Roger
Geplaatst:
4 minutes ago, Roger said:

Ik begrijp dus niet waarom ze zoiets ingrijpend standaard willen maken (nu ja, ik begrijp het wel: ). Ik wil dat dus helemaal niet. Is mijn enige optie dan "een andere auto kiezen"??

Bij veel merken heb je op de break ook geen keuze.

Geplaatst:
Zojuist, ir_fuel zei:

Bij veel merken heb je op de break ook geen keuze.

Op een break tot daar aan toe, alhoewel ook liever niet. Maar op een sedan / gran coupé 

Geplaatst:
Just now, Roger said:

Op een break tot daar aan toe, alhoewel ook liever niet. Maar op een sedan / gran coupé 

Waarom wel op een break en niet op een sedan/GC? Ik snap dat onderscheid niet.

Geplaatst:
Zojuist, ir_fuel zei:

Waarom wel op een break en niet op een sedan/GC? Ik snap dat onderscheid niet.

Liever niet natuurlijk. Maar op een bepaalde manier kom je daar op een break meer mee weg dan op een sedan / GC.

Geplaatst:

Ik zie nergens de stoelventilatie staan. Voor een auto van +85k op die configurator zou ik dat toch wel willen 

Geplaatst:
1 minute ago, Liquid Li0n said:

Ik zie nergens de stoelventilatie staan. Voor een auto van +85k op die configurator zou ik dat toch wel willen 

Kan je hebben op de gewone zetels, niet op de M-Performance zetels.

Geplaatst:
42 minuten geleden, ir_fuel zei:

Die lader is geen gemis. Had het niet op de 3, heb het wel op de i4. Gebruik het nooit. Het enige wat dat doet is je telefoon oververhitten. Laden doet dat amper.

Telefoon wordt wel warm, maar laadt beter dan in de Superb.

Geplaatst:
1 minute ago, Ugeken said:

Telefoon wordt wel warm, maar laadt beter dan in de Superb.

Klinkt als een pauper Android gebruiker. :D 

Probeer het eens terwijl je navigeert met Waze en een podcast afspeelt.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
7 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik heb het voor de gewone zetels ook niet gevonden.

Geplaatst:
13 minuten geleden, ir_fuel zei:

Bestaat niet meer in de G26

• Whut?! 1
Geplaatst:
Just now, Asserti said:

Bestaat niet meer in de G26

WTF ...

en hebben ze ook de comfort access van de achterste deuren verwijderd?

Geplaatst:
28 minuten geleden, ir_fuel zei:

en hebben ze ook de comfort access van de achterste deuren verwijderd?

En waarom zou dat een probleem zijn? De deurklinken staan op 1 meter uit elkaar. Dus 1 deurklink met Comfort Access aan elke zijkant van de wagen is voldoende naar mijn mening. Mij stoort het alvast niet om eerst de bestuurdersklink even vast te nemen alvorens ik het achterportier open om mijn jas in te leggen.

Ik kan het goed vergelijken want onze andere wagen heeft 4 deurklinken met Comfort Access, en een gemis is het alvast niet als er maar 2 zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid