Ga naar inhoud

BMW G26 4 Reeks Gran Coupé


Phil

Aanbevolen berichten

Het aantal replies op dit topic staat hopelijk niet synoniem voor het enthousiasme dat leeft rond dit model 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Tommie zei:

Gaat goed verkopen, net als de vorige.

Mijn schoonbroer heeft er eentje en wilt er geen meer.

Vooral omdat de looks niet opwegen tegen de praktische nadelen.

- Is vrij groot en hoofdruimte is zeer nipt

- Andere praktische gebreken zoals vastgevroren ramen in de winter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Phil zei:

P90424601_highRes.jpg.2730db7ede3cb6ff380bb105e55fea1c.jpg

P90424591_highRes.jpg.38f7bc29a106f7783873fcb16cddb547.jpg

P90424594_highRes.jpg.de87bbe9fbff12a6057216fe451bc0c9.jpg

P90424610_highRes.jpg.e36bac1632d1005459afac2728b958c2.jpg

Die grote donkergrijze 'vlekken' rechts en links achter op de bumper zijn wel wat vreemd.

Interieur blijft toch weinig vernieuwend tov concurrentie imo.

Verder wel een model met een zeer mooie lijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Phil said:

M-spiegels op de M Performance modellen…

Het is beginnen fout lopen toen ze de M-Performance modellen in de "M" sectie op de website hebben gezet, ipv gewoon bij de 1, 3, 4 ...

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ir_fuel zei:

Het is beginnen fout lopen toen ze de M-Performance modellen in de "M" sectie op de website hebben gezet, ipv gewoon bij de 1, 3, 4 ...

Zeg maar gerust vanaf het moment dat het bijvoorbeeld M135i werd in de plaats van 135i. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, Geertt said:

Zeg maar gerust vanaf het moment dat het bijvoorbeeld M135i werd in de plaats van 135i. 

Idd. Uiteindelijk is dat ook maar een motorisatie, een M Pack, en een M Sportonderstel.

Het is niet alsof ze daar speciale ontwikkeling voor gedaan hebben zoals bij een M3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Phil zei:

Audi is daar in feite mee begonnen met hun S-modellen. BMW en MB zijn gevolgd.

Terwijl je er MB misschien nog t hardst kunt op pakken. Die doen gewoon zonder gene alsof je een goedkoper AMG model koopt. Alsof daar dezelfde research en engineering inzit als bij de 63.

Bij Audi is er nog een letter verschil, bij BMW is de typering anders, en bij MB koop je een echte AMG. Een kennis van me  heeft een C43 en voor hem is dat een rasechte AMG :) Wat het per definitie ook is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, BMWMB zei:


Zo is het.

Eigenlijk feitenlijk niet, aangezien er eerst S-modellen waren en de RS'en erna kwam als overtreffende trap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In feite was BMW toch eerst met de M535i, met de M5 als overtreffende trap.

De M635csi was er ook al maar was qua power eigenlijk al een trapje hoger en kreeg daarom als bijnaam M6.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/6/2021 om 15:50, Rabbit zei:

Terwijl je er MB misschien nog t hardst kunt op pakken. Die doen gewoon zonder gene alsof je een goedkoper AMG model koopt. Alsof daar dezelfde research en engineering inzit als bij de 63.

Bij Audi is er nog een letter verschil, bij BMW is de typering anders, en bij MB koop je een echte AMG. Een kennis van me  heeft een C43 en voor hem is dat een rasechte AMG :) Wat het per definitie ook is.

Dat is ook een ‘echte’ AMG. Waarom niet? Motor is op basis van een bestaande motor (M276) binnen MB, tot daar kan je gaan, maar al de rest: vbak sturing, AWD, uitlaat, chassis, remmen, stuurinrichting, etc… uniek AMG. Doe je research, je zal wel zien.

Zo is AMG begonnen hé, denk aan C32 Komp., C36, etc… daar werd soms minder aan gesleuteld dan nu met hun tussenmodellen.

C63 gaat nog verder, logisch, het kost ook 100K. Het moet niet altijd met een V8 zijn, om een echte AMG te zijn. Ze hebben ooit een diesel gemaakt zelfs.

Dat gezegd zijnde: GLA/GLB35, en nog een paar andere, mogen ze laten vallen van mij. Brand dilution.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C30CDI AMG

wawasda zeg :D

omstreden ding
in het begin extreeem onbetrouwbaar
eigenlijk al erg snel overklast
te duur ook

maar toch vet, stiekem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid