Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Just now, Roger said:

Mogen ze er dan niet-geblindeerde insteken of moeten het er dan toch opnieuw zijn zoals voor het incident?

Ze mogen ze er zelfs uit laten he en je kan zonder ruiten blijven rijden moest je dat willen. Je vraagt een offerte bij de garage om origineel te herstellen, en de verzekering keert uit. Daarna doe je wat je wil met dat geld.

Geplaatst:

Ik weet uit ervaring met mijn A3 ook nog een adresje, dan moet ik niet tot in Charleroi bollen.

Geplaatst:
1 uur geleden, Roger zei:

Ik weet uit ervaring met mijn A3 ook nog een adresje, dan moet ik niet tot in Charleroi bollen.

Tussen waar jij woont en charleroi zijn er genoeg plaatsen waar dat kan.

Geplaatst:
Op 1/6/2024 om 18:07, Roger zei:

En wat kost het om er achteraf gewone ruiten in te steken? 

Een verzekering tegen glasbreuk :D

Geplaatst:
21 uren geleden, ir_fuel zei:

Ik weet wel wat plaatsen waar je dat verzekeringstechnisch kan regelen als je hem een nachtje op straat parkeert.

te laat

Geplaatst:
Op 1/6/2024 om 12:12, ir_fuel zei:

Ik vermoed dat ze bij de pre-fl 95% ermee verkochten en het dus goedkoper is van het er altijd op te steken.

Het is sowieso goedkoper voor de constructeur want het (donkere) glas moet minder zuiver zijn, goed excuus dus om dit standaard te maken want mensen denken dat ze een gratis optie krijgen. :D

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Net een leuke gehad met de veiligheidssystemen. 

Ik sta aan een rotonde, op het linkse vak. Rechts van mij staat nog een auto. Ik zie dat er een gat is dus ik wil vertrekken, en de auto naast me vertrekt ook. Echter, die auto naast me komt een klein beetje naar links voor de rechtervoorkant van mijn auto. Ok op zich had hij dat niet moeten doen maar ik had plaats genoeg en ik ging er nu niet tegen gezeten hebben. Ineens de botsassistent aan het gillen en die gooit de remmen dicht.

Sta ik daar stil, 1 meter op de rotonde, met een vrachtwagen die van links aan komt :fp:

En voor hetzelfde knalt er iemand achter je in je gat. 

FFS ...

• Grappig 1
Geplaatst:

Net zoals stuuringreep die me onder een oplegger ging schuiven. Voor je eigen veiligheid schakel je die veiligheidssystemen best zoveel mogelijk uit.

Geplaatst:

Ik denk eraan om zo min mogelijk van die assistentie-systemen in mijn config te steken. Alleen jammer (maar begrijpbaar) dat het meestal pack-deals, want er zit altijd wel iets tussen dat je wel wil.

Geplaatst:
12 minutes ago, Roger said:

Ik denk eraan om zo min mogelijk van die assistentie-systemen in mijn config te steken. Alleen jammer (maar begrijpbaar) dat het meestal pack-deals, want er zit altijd wel iets tussen dat je wel wil.

Veel van die dingen zijn verplicht tegenwoordig. Valt niet veel rond te kiezen.

Geplaatst:

Dat zijn gevaarlijke situaties... Hoe staat jouw rij assistent ingesteld?

Ik heb al een paar keer gehad dat ik zelfs uit mijn garage niet kon rijden door de parkeerassistent. Gewoon omdat de doorgang te nauw was naar zijn gedacht. Gelukkig kan je de remingreep uitschakelen...

Geplaatst:

Ook al enkele keren gehad, ik zet mijn auto zo veel mogelijk rechts in mijn garage om makkelijk in/uit te stappen. Af en toe slaat hij alles dicht bij het uitrijden wegens te dicht bij de rand van de poort. Bij de Superb had ik daar geen last van, daar bleven enkel de sensoren piepen.

Geplaatst:

Mijn oprit is redelijk steil, en soms als

ik achteruit weg rij, dan ‘ziet’ hij het asfalt van de straat, en is het ook zo

Geplaatst:

Lijkt wel of er een bemoeizieke vrouw naast je zit, heerlijk.

Geplaatst:
10 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Mijn oprit is redelijk steil, en soms als

ik achteruit weg rij, dan ‘ziet’ hij het asfalt van de straat, en is het ook zo

Da's hier ook t geval. Bij mij is alleen t eerste stukske steil, met achterwaarts de oprit op rijden al meer dan eens een noodstop gehad.

Geplaatst:

Je kan instellen bij het parkeren of hij moet ingrijpen voor/achter en zijkanten. Maar hier was het vooruit wegrijden, dat valt daar volgens mij niet onder.

Geplaatst:

Hopelijk kan dit bij ons dus gewoon ook. Ergens absurd dat het je dan 500 EUR kost, maar op de totale prijs gaan we dat snel vergeten zijn.

Geplaatst:
9 minuten geleden, Roger zei:

Hopelijk kan dit bij ons dus gewoon ook. Ergens absurd dat het je dan 500 EUR kost, maar op de totale prijs gaan we dat snel vergeten zijn.

Ik heb de vraag al gesteld, keep you posted.

• Thanks Friendly 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid