Ga naar inhoud

BMW G26 4 Reeks Gran Coupé


Phil

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, gTa zei:

C30CDI AMG

wawasda zeg :D

omstreden ding
in het begin extreeem onbetrouwbaar
eigenlijk al erg snel overklast
te duur ook

maar toch vet, stiekem

Paar jaar geleden zo eentje gereden, met een kleine 150K op de teller, aandrijflijn bruut/rauw en sloom (boite) en eigenlijk niet zo snel.

Goed dat ze daar niet verder mee gegaan zijn.

Maar ergens wel cool aan het worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Raar die plastic op de achterbumper.

Ik krijg op de laatste foto's ook de indruk dat die heuplijn vrij hoog zit? Rare proporties. Doet mij aan een 6GT denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Jeroen_M5 zei:

Raar die plastic op de achterbumper.

Ik krijg op de laatste foto's ook de indruk dat die heuplijn vrij hoog zit? Rare proporties. Doet mij aan een 6GT denken.

Na de voorkant zijn ze er idd ook weer in geslaagd om de achterbumper te verprutsen. Profiel ziet er goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Gisteren testrit gedaan met een 420i Gran Coupe dewelke me eigenlijk iets beter is meegevallen dan de G21 318i die ik net ervoor mocht proberen. Zijn het mijn gedachten of is er niet zo heel veel animo voor dit model? Hier alleszins niet gezien ik een tijdje moest scrollen om dit topic tegen te komen 😁

 

IMG_6881.JPG

IMG_6880.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou - als particulier - nog altijd naar de vorige gaan kijken

damn die was ‘geslaagd’

dit: “Ah, je hebt een i4 gekocht, chique man, zo’n Elektrische, oei uitlaten, wat is dat dan?”

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, flupke73 zei:

“Ah, je hebt een i4 gekocht, chique man, zo’n Elektrische, oei uitlaten, wat is dat dan?”

Nagels met koppen. Diegene die dat ooit beslist heeft... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat voor mij ook teveel richting de 6gt. Beetje nog mossel nog vis. Mengeling tussen sedan, crossover met coupé-achtige lijn. Voor ev's is dat een ding, dat zie je bij bv polestar ook, maar dat is een ander type koper. Bij een ev werkt dat ook omdat die auto op een volledig ander platform staat, en de binnenruimte over het algemeen ruimer is. Bij een benzine of diesel ben je dat voordeel kwijt, en ben je gwn veel binnenruimte kwijt op een overbemeten auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Fred zei:

Gisteren testrit gedaan met een 420i Gran Coupe dewelke me eigenlijk iets beter is meegevallen dan de G21 318i die ik net ervoor mocht proberen. Zijn het mijn gedachten of is er niet zo heel veel animo voor dit model? Hier alleszins niet gezien ik een tijdje moest scrollen om dit topic tegen te komen 😁

 

 

 

Een particulier koopt iets op hoge poten.

Een professionele klant koopt een i4.

Wij hebben er welgeteld 15 verkocht dit jaar, ICE that is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, flupke73 zei:

Ik zou - als particulier - nog altijd naar de vorige gaan kijken

damn die was ‘geslaagd’

dit: “Ah, je hebt een i4 gekocht, chique man, zo’n Elektrische, oei uitlaten, wat is dat dan?”

idd eigenlijk.

hij is niet lelijk en je begint ze stilletjes aan te zien, maar ik denk dus idd eerst dat het een i4 is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tommie zei:

Een particulier koopt iets op hoge poten.

Een professionele klant koopt een i4.

Wij hebben er welgeteld 15 verkocht dit jaar, ICE that is.

Een i4 zou ik met graagte op mijn oprit parkeren maar ik kan/wil het er echt niet aan geven. Er staan er 24 in de Premium Selection reeks. De goedkoopste staat te koop aan 77900 euro. De duurste aan 114990 euro. Dit gaat hem dus jammergenoeg niet worden. Iets hoog zoals een X1, X2 zegt me heel weinig of niks. Een X3 al wat meer maar ook nog niet in de mate dat ...

Dan kom je in het vaarwater van de G21 en sinds gisteren ook de G26. 18i gaat het ook niet worden. Het rijdt niet slecht, verre van, maar mist toch niet een beetje vermogen.

Kwa looks vind ik die G26 wel knap en ook kwa ruimte ideaal. Maar als er maar 15 over de toonbank zijn gegaan dit jaar is het misschien niet de slimste aankoop? Of net wel? 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, bt. zei:

Eventueel interesse in een 330e @Fred?

Ik heb via mijn werk eens zo'n G21 330e getest. Top wagen! Maar of het de meerprijs als particulier waard is? Maar een linkje mag altijd moest er eentje zijn 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Fred zei:

Ik heb via mijn werk eens zo'n G21 330e getest. Top wagen! Maar of het de meerprijs als particulier waard is? Maar een linkje mag altijd moest er eentje zijn 😉

De onze gaat vermoedelijk de verkoop in, van 9/2020 met +- 33.000km op de teller. Momenteel nog nergens te koop maar indien interesse, stuur gerust een DM’ke 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat een een pre facelift 330i in aankoop dan interessanter is? Als particulier is die hybride niet interessant genoeg denk ik. Die meerprijs haal je daar niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, bt. zei:

De onze gaat vermoedelijk de verkoop in, van 9/2020 met +- 33.000km op de teller. Momenteel nog nergens te koop maar indien interesse, stuur gerust een DM’ke 😉

Oei, zo snel? 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, -Fred- zei:

Denk dat een een pre facelift 330i in aankoop dan interessanter is? Als particulier is die hybride niet interessant genoeg denk ik. Die meerprijs haal je daar niet uit.

Er is inderdaad een gevoelig prijsverschil als je het aanbod erop nakijkt, niet absurd veel maar toch. Mogelijks biedt een 'e' wel meerwaarde voor de particulier met zonnepanelen (voor zover die kan laden op het moment van opwekken natuurlijk).

5 uren geleden, Thebiemerke zei:

Oei, zo snel? 🙂 

Sneller dan gepland/voorzien, inderdaad. Normaalgezien zou die zeker nog (minstens) een jaar langer gebleven zijn maar omwille van de wederom veranderende fiscaliteit, heb ik deze middag getekend voor een jong tweedehandse 530e Touring. Op die manier ben ik de komende 4-5 jaar 'op mijn gemak' naar aftrekbaarheid van kosten (incl. brandstof) toe. Wat ook meespeelt is dat ik de G21 persoonlijk nooit echt mooi heb gevonden, en dat is ook niet gegroeid. Een G31 gaat me veel meer bekoren op esthetisch vlak en is ook weer wat ruimer. Ik ben specifiek gegaan voor een exemplaar met hoog uitrustingsniveau, dat moet het gebrek aan 'laufkultur' onder de kap goedmaken! :D

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

PHEV bestellen voor 31/12/2022 = 100% fiscale aftrekbarheid. Koop je dus nog een PHEV, ben je weer voor een paar jaren gesteld.

PHEV kopen na 01/01/2023 maar voor 01/07/2023 = 50% aftrekbare brandstofkosten.

PHEV kopen na 01/07/2023 = degressief tarief over 4 jaar naar 0%.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid