Ga naar inhoud

Varia oldtimers


tuscani

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

The iconic Concorso d’Eleganza Villa d’Este postponed to October 2020

P90285369_highRes_concorso-d-eleganza--8

Every May, the automotive world gathers on the shores of Lake Como to celebrate the finest cars in the world. As patron and official partner of the event, BMW Group Classic has done a great job hosting the exquisite car show. But unfortunately, the COVID-19 pandemic will impact this year’s festivities.

According to a press release, the OrganiZation Team of the Concorso d’Eleganza Villa d’Este has decided not to proceed with this year’s edition on the planned dates (22nd to 24th May, 2020). Instead, they plan to hold the event from October 16th to 18th, 2020.

P90327203_highRes_concorso-d-eleganza--1

https://www.bmwblog.com/2020/03/20/the-iconic-concorso-deleganza-villa-deste-postponed-to-october-2020/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van waar haalt gij altijd die mooie foto's, Soul?

 

Miljoenen Peugeots 504 gezien in mijn jeugd :) Allemaal weggeroest :(

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Bompa zei:

Van waar haalt gij altijd die mooie foto's, Soul?

 

Vooral via Pinterest. En dan  doorklikken en nog eens doorklikken en nog eens doorklikken...

Van de ene foto naar de andere, dan weer uitkomen op een site,...

En zo gaat dat door...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, CAS zei:

Gisteren deze gespot:

IMG_20200324_100637_1.thumb.jpg.bcebd8e133740bad3aaf3f6a19359101.jpg

Een Bitter Diplomat, had er nog nooit van gehoord. 

Ook bekend als Bitter CD :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Krikkie zei:

FB_IMG_1585670817743.jpg.a1449152a4565e6abcbf8afc2317239f.jpg

Ik zet bijna nooit nog iets op facebook, maar den dezen ga 'k er toch eens op zwieren.

"Het was maar om jullie reactie te testen heee."

:D 

:lolz: 

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een RL, in speciale uitvoering Campus: servostuur, radio-CD en schuifdakje.
Maar het bleef een Clio. Zo een Jetta MK1 ook nog onder mijn gat gehad voor enkele tientallen km's, dat reed plezanter dan een Clio.

De Jetta Mk1 reed ik graag mee (en was toen (2010-2011) al vrij zeldzaam). Eén van de auto's waarvan ik toch spijt van heb dat ik 'm verkocht heb. Maar het lijstje 'auto's die ik eens gehad wil hebben' is ook oneindig dus kan helaas niet alles bijhouden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/4/2020 om 11:50, Capitol zei:

Een "kleine" barnfind die dan stap voor stap moet gedetailed en verkocht worden: 

 

Hm, ze vinden dat iemand anders nu eens van de auto mag genieten. Maar hebben er zelf in geen 30 jaar naar gekeken. Maw er heeft nog nooit iemand van die autos genoten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid