Ga naar inhoud

Lotus Eletre


Dimitri

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, Ugeken zei:

Gisteren stond bij ons in de straat ook een zwarte, knap!

Negertjes in Gent zijn geen uitzondering.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons in de industriezone zone staat er sinds paar weken ook 1. Opvallende verschijning wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
1 uur terug, Timo zei:

Prachtig, je zou ze met moeite uit elkaar kunnen halen op het eerste gezicht. Twijfel zelf soms wanneer er eentje aan komt.

Dan moet je dringend een bril kopen, als je de Lotus met een Lamborghini gaat vergelijken. Een uurtje geleden stond ik nog naast een Urus met LAMBO-2 als plaat. Blijft de dikste suv. Maar vraag me wel af wat zijn andere zou zijn. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, tuscani zei:

Dan moet je dringend een bril kopen, als je de Lotus met een Lamborghini gaat vergelijken. Een uurtje geleden stond ik nog naast een Urus met LAMBO-2 als plaat. Blijft de dikste suv. Maar vraag me wel af wat zijn andere zou zijn. :D

 

Vind dat front er hard op lijken. Er rijden er hier een paar rond van beide en ik moet altijd even kijken wat het nu is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt bij deze vanuit sommige hoeken ook of hij aan het bevallen is van een andere auto, zoals met de BMW i8 destijds.
Ik ben er alleen nog niet uit van welke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid