Ga naar inhoud

RC & modelbouw


MMVV

Aanbevolen berichten

Op 19/11/2020 om 07:40, ex-Mooseman zei:

@bompa kan ook wel wat

Goh ja, dat klopt.

Maar 1 ding is zeker: kwaliteit kost ook hierin geld. Bovenstaande kost makkelijk zonder uren te rekenen 400 a 500 eur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik weet niet of het hier past, maar ik wil voor de kleinste een electrische auto kopen (Die komen tegenwoordig ook met radiobesturing zodat je de kleine kan rondrijden zelf).

 Sommigen zijn 12v, anderen 6v. Ik zie echter geen verschil kwa snelheid of laadtijd. 

Iemand met kennis hiervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het hier past, maar ik wil voor de kleinste een electrische auto kopen (Die komen tegenwoordig ook met radiobesturing zodat je de kleine kan rondrijden zelf).
 Sommigen zijn 12v, anderen 6v. Ik zie echter geen verschil kwa snelheid of laadtijd. 
Iemand met kennis hiervan?
De verschillen in voltages ken ik niet, die van mijn kleinste heeft een motor op elk wiel en dat werkt wel op de hellingen hier.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Carrera niet, wel Slot.it en NSR. Ik heb een aantal jaar in een club gereden. Zowel verzamel auto’s als de auto’s waarmee ik gereden heb, staan hier nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Elliott is nu 5,5 ... tijd om stilletjes aan de voorraad Tamiya materiaal boven te halen.

Voorbije weken een Monster Beetle in elkaar gestoken, setje 2,4 Ghz erop, ding zo geprogrammeerd dat-ie maar halve snelheid gaat ... en de kleine er mee aan de slag laten gaan. Hij doet het heerlijk ❤️ 

De Sand Scorchers, Avantes en Egress' houd ik nog achter de hand, al denk ik wel van één Sand Scorcher in full alu (hop-ups) en brushless setup klaar te stomen tegen z'n verjaardag volgende maart.

Stiekem vind ik het zelf ook beestig ❤️

m'n bureau as we speak:

 

2021-08-30 22.03.23.jpg

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Falcon hier… met mijn communie dat weet ik nog.
Iets later dan de Texaco Sierra van Kyosho

Heb nog een e30m3 brushless van paar jaar terug. En een reeks nog te bouwen zoals delta integrale, kremer 934 en lotus 99t f1

Klein mannen zijn er ook wat mee bezig. Zij hebben Traxxas gerief. Grave Digger en nog wat…

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
7 uren geleden, abtler zei:

Wie handelt hier ook alweer professioneel in schaalmodellen ? @Vanni
?

Zou een grotere partij Spark modellen 1/43 willen bestellen en zoek een leuk prijsje.

Helaas al 4,5j uit het vak….

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Het loopt uit de hand. Avante gekocht nib, nu nog een egress ook aant zoeken. En zin om met deze ook richting onroad te verbreden:

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/tamiya-tamtech-gear-porsche-turbo-rsr-type-934-rtr-in-ovp/1903747671-249-6178?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android

Iets voor @Michook nog dadde.

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Het loopt uit de hand. Avante gekocht nib, nu nog een egress ook aant zoeken. En zin om met deze ook richting onroad te verbreden:

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/tamiya-tamtech-gear-porsche-turbo-rsr-type-934-rtr-in-ovp/1903747671-249-6178?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android

Iets voor @Michook nog dadde.

Ik heb hem op 1/12 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid