Jump to content

BMW G70 7 Reeks

Phil
 Share

Recommended Posts

Niet zo heel lang geleden had Xzibit z'n opwachting gemaakt in dergelijk filmpje. Wat een drukte, het wordt binnenkort een mooie kakafonie op de weg met al die 'unieke' lichten. 

Op 14/5/2022 om 08:37, Phil zei:

Naar aanleiding van dit filmpje heb ik me zelf ook eens aan een hertekening gewaagd... Veel beter imho.

Vooral de nummerplaat op de bumper ipv op de kofferklep voelt zo onnatuurlijk aan.

1663630945_G70Front.thumb.jpg.a1f34cc7f79dd26758e5ef5f890f1bc8.jpg1068079813_G70FrontRedesign.thumb.jpg.d135151017c9816edd50d79b804efc1f.jpg1068134821_G70Back.thumb.jpg.cc90d8c4bc9ab0b43528aa4006872535.jpg1924794408_G70BackRedesign.thumb.jpg.a2eaa9d4e5301f0a5c3fb65815b01669.jpg

Mooi werk verdorie, dit is echt stukken beter... Zou een Aziaat dit nu echt lelijker vinden dan het origineel? 

• Like 1

Wat ik niet begrijp, is dat er destijds regels waren dat bvb lichten symmetrisch moesten zijn in België etc en nu zie je echt gelijk wat. 

1 minuut geleden, JanC zei:

Mooi werk verdorie, dit is echt stukken beter... Zou een Aziaat dit nu echt lelijker vinden dan het origineel? 

Goei vraag.

Soms heb je de indruk dat die designers denken dat het eliteclubje van excentrieke persona waar zij zich in bewegen ook een weerspiegeling is van hoe het breder publiek denkt. 

10 hours ago, JanC said:

Niet zo heel lang geleden had Xzibit z'n opwachting gemaakt in dergelijk filmpje.

• Funny 5
  • Sad 1

Hiermee geven ze duidelijk hun doelpubliek aan, en dat zijn dus niet saaie conservatieve Europeanen. 😄

13 uren geleden, Phil zei:

BMWMB beseft nu dat hij een stap verder moet gaan dan verlagen en tjoenen 😛 

Op 20/5/2022 om 08:16, BMWMB zei:

Ik zie mijne pa van 70 nu niet echt rijden met zo'n lichtspektakel.

Op 21/5/2022 om 11:26, JanC zei:

Aziaat en Amerikaan.  Want de nummerplaatuitsparing( wat een woord) zal goedkoper aan te passen zijn in de bumper dan in de kofferklep. ( de vierkante platen gaan niet deftig passen op de koffer)