Ga naar inhoud

Mazda MX-5 (NA): 30 jaar


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Dat geluid alleen al :inlove:

 

Daar exhaust valves op en heel rustig cruisen, schakelen aan 2200rpm en dan plots klepjes open en het kot opentrekken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met @@quadrifoglio zondag nog over bezig geweest over dat NA exemplaar met die Lexus V8. Héérlijk ding :inlove:

 

Het antwoord op de vraag "Wat zou jij doen als motorswaps toegelaten zijn in België". Een hedendaagse Cobra of TVR Griffith in feite :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Tijd om nog eens wat te posten!

4911549581_d39fa04a78_b.jpg

4911550343_710bccbc76_b.jpg

Goesting om ook 13duimers en een schroefkit te steken. En een rollbar!

 

Fak ja. Zo vet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe meer ik terug mee rij en hoe meer ik filmpkes zie, hoe zekerder ik ben dat er ooit terug eentje komt. Dakloze bang for buck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Na het matige bezoek aan de BBR turbo vorige week, mijn oog laten vallen op een merlot M edition. Proberen om volgend weekend eens tot daar te knallen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het matige bezoek aan de BBR turbo vorige week, mijn oog laten vallen op een merlot M edition. Proberen om volgend weekend eens tot daar te knallen :-)

Wat scheelde eraan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat scheelde eraan?

Gebarsten uitlaat collector, papieren niet in orde voor de BBR conversie (toen hij in België te koop stond, was er aangegeven dat alle papieren in orde waren en dat de conversie ook op papier was aangepast), overal waar mogelijk van dat carbon stickerpapier tegengeplakt, van de motorswap was enkel een briefje met "moteur Mazda B6", dorpels zagen er ook ruw uit dus volgens waren die niet goed aangepakt in een vorig leven, hier en daar een deukje (op zich niet erg want hij stond wel echt strak in de lak), en over het algemeen een indruk dat die kist wat had afgezien...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Definieer ruwe dorpels?

Het zag eruit alsof het na het plamuren niet mooi glad geschuurd was. Het was niet over heel de dorpel, maar op een paar plekken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die dorpels staan altijd grof hoor. Gladde plekken zijn musschien herdaan dan.

Ik denk dat ze sowieso langs beide kanten herdaan waren, maar had er niet meteen een goed gevoel bij + er was geen brug om onderin te kijken en die kist lag te dicht tegen moeder aarde om een goed beeld te kunnen schetsen :-)

Ik zou in ieder geval ook eens met een stock 1.8 en 1.6 moeten rijden zodat ik een idee heb hoe dat hoort te rijden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid