Ga naar inhoud

Mazda MX-5 (NA): 30 jaar


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Daarstraks heeft iemand haar ML op de mx5 geparkeerd... Was bij de bakker om wat koffiekoeken en zag daar een dame vakkundig achteruit op de mx5 rijden  :facepalm: . Schade valt relatief gezien mee, voornamelijk wat krassen maar bumper lijkt ook lichtjes gebogen. Papieren meteen ingevuld en dan nu heel de papiermolen doorlopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel lager is dit dan origineel?

Stond op schroefkit, zal een 6,5 cm zijn, was te laag de chassisbalken hadden nog maar +/- 5cm grondspeling. Heb zo maar een dag rond gereden, erna op -4cm gezet meer grondspeling, moest ook voor de keuring.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stond op schroefkit, zal een 6,5 cm zijn, was te laag de chassisbalken hadden nog maar +/- 5cm grondspeling. Heb zo maar een dag rond gereden, erna op -4cm gezet meer grondspeling, moest ook voor de keuring.

 

Zag er wel dik auss :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man man zo :inlove:... Ik wil eigenlijk eens gaan kijken, 't is niet ver vanuit Brasschaat. Kan iemand wat meer heldere info geven rond het gelijkvormigheidsattest e.d. en alles dat daar komt bij kijken/voor moet gedaan worden? :-) Ik wil 'm eigenlijk echt zo graag, fak! :D

 

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mazda/m845235502-mazda-mx5-1-6-u9-1992-rood.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man man zo :inlove:... Ik wil eigenlijk eens gaan kijken, 't is niet ver vanuit Brasschaat. Kan iemand wat meer heldere info geven rond het gelijkvormigheidsattest e.d. en alles dat daar komt bij kijken/voor moet gedaan worden? :-) Ik wil 'm eigenlijk echt zo graag, fak! :D

 

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mazda/m845235502-mazda-mx5-1-6-u9-1992-rood.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

 

Je mailt alle gegevens naar mij en ik zorg daar voor! 

 

En als je niet tot Leuven wilt komen ga je gewoon naar je dichtstbijzijnde Mazda garage.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mailt alle gegevens naar mij en ik zorg daar voor! 

 

En als je niet tot Leuven wilt komen ga je gewoon naar je dichtstbijzijnde Mazda garage.  

 

Wat heb je nodig van gegevens? 

Ik heb veel geluk, er is een Mazdadealer op 800m van mijn deur!  :party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chassisnr, datum 1e inschrijving, eventueel PVG-nummer en dat zal het zowat zijn.

 

Gewoon vragen dat ze een gelijkvormigheidsattest + een vignet aanvragen. Zal iets van een € 150 zijn normaal. De rest moet je bij de douane aanvragen!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga waarschijnlijk dit weekend een kijkje nemen met iemand. Ga dat dan eerst doen voor ik begin met alles van documentatie. Maar als ie nog steeds te koop staat, ben ik 80% zeker dat ik 'm ga laten "reserveren" want hij ziet er op het eerste zicht vrij tot zeer net uit! Benieuwd naar hoe de lak er IRL uitziet en in welke staat het klassieke roestpijnpunt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Mazdastruction, doen jullie ook carrosserie werk of werken jullie moet iemand betrouwbaar samen om dit te doen? Zoals je gisteren kon lezen heeft er iemand haar ML geparkeerd op de mx5 vooraan. Wil hem liever binnendoen bij jullie, dan kan hij ineens al het toekomstige onderhoud bij jullie krijgen. Stuur anders maar via PM, kan altijd eens langskomen om je een beter idee te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck my life. Had een afspraak deze zaterdag tussen 10 en 12u om te gaan kijken naar die rode MX-5 van '92 die in Tilburg staat, kerel mailde me om 20u30 dat ie verkocht is. It's a sad day for Tiep  :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou er ook wel eentje willen als tweede eigenlijk. :oops:

 

Voordeel is dat 't vrouwke er ook zot van is, nadeel met de kinders natuurlijk, zou echt als 2e zijn dan en relatief weinig gebruikt worden. En ben een beetje bang van de roest na de ervaring met de MX-3 ...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid