Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
11 minuten geleden zei ir_fuel:

Ik vraag me dat van de GT3 klasse ook af. Waar zijn bv al die SLS'en en Z4's naartoe nu men racet met de GT en de M6.

Inderdaad. 
en het valt altijd op dat van zodra een merk de opvolger voorstelt van zijn racewagen, de oude exemplaren onmiddellijk allemaal vervangen zijn.

In de rallysport zie je dat in zekere zin ook.

Geplaatst:

Ik zou da nog wel zien zitten, zo een SLS om wat mee rond te karren on track :D

Geplaatst:

Vraagprijs, maar voor hoeveel gaat zoiets wérkelijk weg?

Geplaatst:

Nee, maar als 't eerder in de buurt van de 200k ligt en die 300k vraagprijs gewoon een "we kunnen maar proberen; zien wat de zot er voor geeft"-prijszetting is... (een gevoel dat ik wel vaker heb bij een aantal van dergelijke listings)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
11 minutes ago, gTa said:

Nee, maar als 't eerder in de buurt van de 200k ligt en die 300k vraagprijs gewoon een "we kunnen maar proberen; zien wat de zot er voor geeft"-prijszetting is... (een gevoel dat ik wel vaker heb bij een aantal van dergelijke listings)

Nieuwprijs van zo ne ketel is boven de 400K. En dan heb je nog geen spares ...

Geplaatst:
36 minuten geleden zei gTa:

Exact mijn ervaring 

Geplaatst:
32 minuten geleden zei ir_fuel:

Nieuwprijs van zo ne ketel is boven de 400K. En dan heb je nog geen spares ...

Meaning? Schat je in dat dat een redelijke vraagprijs is, dan? I mean: nieuwprijs 400k, used (en hoe...) 300k. Ik zou, beschikking hebbend over zo'n budgetten, wel weten wat te kiezen, dan.

Geplaatst:

Feit is gewoon dat de markt enorm klein is. Dus je mag al blij zijn dat er iemand WIL kopen.

Geplaatst: (aangepast)
9 uur geleden zei ir_fuel:

Boven de 400k. Reken maar 450 ;)

Ik heb een raceteam zien onderhandelen (mail dus) over een SLS GT3 enkele jaren terug, je kon die wagens niet kopen zonder spare parts pakket, dat was gewoon verplicht. En dat zat boven de 500.000 euro.

De vraag is ook, eens er een nieuwe versie is wie nog met de "oude" versie wil koersen. Stel dat je dat dan aan 250.000 koopt en je moet nog spareparts etc....bijkopen. 

Waar ga je daarmee rijden? Ja misschien in heel de Benelux 1 rijke kerel die daarmee in de SCC gaat rijden, maar zelfs dat is een uitzondering......

aangepast door Jokke_vlo
Geplaatst:

t is dat vooral. Zoals vandaag met de 997mk1 of de 996 Cup. Waar ga je daar nog mee koersen? Te jong voor "classic" races, te oud voor het modern geweld, en qua running costs in de racerij even duur als een 991.

Geplaatst:
37 minutes ago, ir_fuel said:

t is dat vooral. Zoals vandaag met de 997mk1 of de 996 Cup. Waar ga je daar nog mee koersen? Te jong voor "classic" races, te oud voor het modern geweld, en qua running costs in de racerij even duur als een 991.

Ben jij een van de weinigen die dat heeft puur voor trackdays?

Geplaatst:

zaterdag ga ik er nog eens heen, voor te kijken. Misschien zie ik wel mede forummers dan?

Geplaatst:

Scusi als het filmpje hier ooit gepost werd..

I was only allowed one lap and I've got no prior experience with a flat-shifting sequential, so I didn't go too crazy, but it was still quite quick...

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Omdat jij wss niet op enter gedrukt hebt :) 

Geplaatst:
1 hour ago, dragonfly said:

Omdat jij wss niet op enter gedrukt hebt :) 

Heb het ontelbaar keren geprobeerd om een 'enter' te plaatssen tussen de video en blockquote maar was niet mogelijk. 

Geplaatst:
On 6/14/2016 at 11:11 AM, Lefty said:

Ben jij een van de weinigen die dat heeft puur voor trackdays?

Ja.

Zoek ze trouwens nog maar eens op trackdays, de 996 Cups. Je komt ze amper nog tegen. Zelfs de 997 zie je amper tegenwoordig. Ik kom meer 991's tegen (die dan ook in competitie gebruikt worden, en waarmee men komt trainen) dan de andere 2.

Geplaatst:

10/7 nog eens naar daar!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in