Ga naar inhoud

2022 Porsche 911 GT3 RS (992)


Super95

Aanbevolen berichten

Gezien de kleurstelling lijkt me dit de auto van de patron en die bestelde eerder wel nog zaken via CXX. 
 

Ik heb binnenkort eentje met Weissach én met gelakte koffer via CXX binnen; blijkbaar vrij uitzonderlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Simoni zei:

Gezien de kleurstelling lijkt me dit de auto van de patron en die bestelde eerder wel nog zaken via CXX. 
 

Ik heb binnenkort eentje met Weissach én met gelakte koffer via CXX binnen; blijkbaar vrij uitzonderlijk. 

Dat vind ik dan wél weer knap, 't zou ook mijn keuze zijn.

Maar ... is dat CXX? Staat dat niet gewoon in de optielijst, als gratis optie zelfs?

image.png.45015e02f22054e536b611b82cb6043a.png

Ook zo bij de Spyder RS, als ik me niet vergis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, gTa said:

Dat vind ik dan wél weer knap, 't zou ook mijn keuze zijn.

Maar ... is dat CXX? Staat dat niet gewoon in de optielijst, als gratis optie zelfs?

image.png.45015e02f22054e536b611b82cb6043a.png

Ook zo bij de Spyder RS, als ik me niet vergis.

't zal CXX zijn omdat het enkel de koffer is 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg maar door wat ik gehoord heb. Hopelijk kunnen jullie mijn excuses aanvaarden voor het niet kennen van de mogelijkheden in de Porsche configurator!

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Simoni zei:

Ik zeg maar door wat ik gehoord heb. Hopelijk kunnen jullie mijn excuses aanvaarden voor het niet kennen van de mogelijkheden in de Porsche configurator!

Graag schriftelijk in tweevoud, nat ondertekend, aangetekend p/a Autominded GmbH, Zuffenhausenstraße 911, D-90110 Onnozelkiekenkirchen.

Thanks friendly.

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid