Ga naar inhoud

2022 Porsche 911 GT3 RS (992)


Super95

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, The Swede zei:

Ik vind niet dat ze bij Porsche goed bezig zijn. Want het is niet zo dat er voor de liefhebbers van beide soorten wagens wat is.

Als je nog steeds betrokkenheid wil hebben bij het rijden, dan moet je zot veel geld neerleggen want enkel de topmodellen zijn op aanvraag nog met handbak beschikbaar. 
Je kan geen normale 911 met handbak en wat basisopties kopen , je moet direct 200k of meer neerleggen.

Bij het vorig model was er de T. Spijtig dat het enkel weer een uitboller was als model.

Cayman/Boxster GTS

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Cayman/Boxster GTS

 

5 minuten geleden, flupke73 zei:

992s

En waarom moet je x tienduizenden euros meer uitgeven dan het basismodel daarvoor? Waarom moet een GTS? Of kan een 911 C2 niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, The Swede zei:

 

En waarom moet je x tienduizenden euros meer uitgeven dan het basismodel daarvoor? Waarom moet een GTS? Of kan een 911 C2 niet?

Zescilinder atmo manueel

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, The Swede zei:

Ik vind niet dat ze bij Porsche goed bezig zijn. Want het is niet zo dat er voor de liefhebbers van beide soorten wagens wat is.

Als je nog steeds betrokkenheid wil hebben bij het rijden, dan moet je zot veel geld neerleggen want enkel de topmodellen zijn op aanvraag nog met handbak beschikbaar. 
Je kan geen normale 911 met handbak en wat basisopties kopen , je moet direct 200k of meer neerleggen.

Bij het vorig model was er de T. Spijtig dat het enkel weer een uitboller was als model.

Misschien komt er nog wel een T 😉 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Alexanderr zei:

Awel, je hebt het gedeeld 😛 

Ah ok, dacht een extra post waarin je kan vinden wáár in de configurator.

‘t Is maar dat ik het nog steeds niet gevonden heb :D 

aangepast door 3000
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, 3000 zei:

Ah ok, dacht een extra post waarin je kan vinden wáár in de configurator.

‘t Is maar dat ik het nog steeds niet gevonden heb :D 

Op maat gemaakte foiling 

B68D6FD9-2955-4B50-8B76-DE21B39FB871.png

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok merci, ik zat op de Duitse site. En het komt toch niet zichtbaar in de configurator dusja 😄 wou het eens zien uit andere hoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, The Swede zei:

 

En waarom moet je x tienduizenden euros meer uitgeven dan het basismodel daarvoor? Waarom moet een GTS? Of kan een 911 C2 niet?

Vanaf 63.462,69 euro rij je met een manuele nieuwe Porsche, ik zie het probleem niet?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Jeltovic said:

Vanaf 63.462,69 euro rij je met een manuele nieuwe Porsche, ik zie het probleem niet?

 

Hij zegt gewoon dat Porsche niet goed bezig is omdat de specifieke versie van de 911 die hij zou willen zien maar toch nooit van z'n leven zal kopen niet bestaat

 

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 2
  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Alexanderr zei:

Misschien komt er nog wel een T 😉 

Dan gaan ze hopelijk wel tijdig chipsets inslaan 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Net de video van Steve Sutcliffe gezien 

Wat die zegt klopt toch ergens wel: met zo'n extreme aero package, waar 't gros pas echt tot z'n recht komt aan snelheden van ver boven de 200 km/u ... dus eigenlijk op grote circuits ... dan zou je toch wel ergens meer vermogen willen (?) dan de 515 pk die deze atmo 4-liter levert?  Concept van de auto lijkt zich m.i. eigenlijk beter te lenen tot een GT2 RS met ... ergens tussen de 700 en 800 pk? :D

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft een GT3 (RS) ooit al nut gehad bij straatgebruik? Daar gaat het bij zo'n auto toch niet om. Hij wordt imo vaak gekocht puur om de looks, of om de "beste" te hebben, terwijl het in feite een straatlegale racekar is

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, -Fred- zei:

Heeft een GT3 (RS) ooit al nut gehad bij straatgebruik? Daar gaat het bij zo'n auto toch niet om. Hij wordt imo vaak gekocht puur om de looks, of om de "beste" te hebben, terwijl het in feite een straatlegale racekar is

Dat wel, maar vroeger was het verschil visueel toch niet zo extreem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, gTa said:

Net de video van Steve Sutcliffe gezien 

Wat die zegt klopt toch ergens wel: met zo'n extreme aero package, waar 't gros pas echt tot z'n recht komt aan snelheden van ver boven de 200 km/u ... dus eigenlijk op grote circuits ... dan zou je toch wel ergens meer vermogen willen (?) dan de 515 pk die deze atmo 4-liter levert?  Concept van de auto lijkt zich m.i. eigenlijk beter te lenen tot een GT2 RS met ... ergens tussen de 700 en 800 pk? :D

een GT3-R heeft ook maar 500pk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, -Fred- said:

terwijl het in feite een straatlegale racekar is

Mensen die dat zeggen hebben nog nooit met een echte racekar gereden vrees ik :D 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om het principe. Een GT3 en al zeker een GT3 RS is niet one car to do it all. Ding komt tot zijn recht bij hoge snelheden op de NB, niet om eens te spelen op een boerenweg achter je deur. Kennis van me was teleurgesteld na een testrit met een GT3, want zijn turbo voelde sneller aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik me voorstellen... De 992 GT3 voelde voor mij niet speciaal sneller aan dan mijn 992S

De manier waarop is wel anders natuurlijk :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid